TTT deel 133, en we gaan gestaag door...

Hier voeballen.

Nee, dat beestje was door de vorige eigenaar al mishandled en zij vonden dat toen zielig en hebben hem in huis genomen vanuit het asiel, meen ik. Van de zomer vertelde hij mij wel, dat hij ook soms kun kinderen wilde aanvallen als ze te dicht bij de voerbak kwamen. Andere buren hadden ook al tegen hem gezegt, om op cursus te gaan, maar hij dacht, dat hij het zelf wel kon, met dit als gevolg dus. Natuurlijjk kan dat beestje er op de een of ander manier ook niks aan doen. Wel zielig eigenlijk hoor!!!

Ik vind dat dus ook, waarschijnlijk kan het beestje er niks aan doen vanwege zn verleden. Misschien als hij een baasje krijgt die hem veel liefde en vertrouwen kan geven dat het nog goedkomt

Zoveel mensen durven dat niet meer aan. Dus vaak is de hond de dupe!
Maar dan is het beter hem/haar in te laten slapen, heen en weer schuiven is geen optie!!!

Hier nu rustig, hopelijk morgen tijd voor Domino-D-Day

@Roanna: Zo werkt het in de buurt, zo hoor je alles. Met een hond is dat ook zo, tijdens het uitlaten spreek je mensen die je normaal nooit spreekt

Zo, ben even overgestapt op de klepdoos.

@Beps: Dat is zo. Dat hoor ik van meer mensen.

Ik heb ook geen idee wat ze met het hondje gedaan hebben. Miss hoor ik daar volgende week wel wat meer van, maar het is best triest zo.

@Toos: Ja, wie weet he!!

Goede avond! Hier geen dominoday. Ik had een verjaardag na het werk. Daarna maar een frietje gehaald want het was te laat. Voorlopig maar eens het laatste vind ik, hebben we al teveel gehad de laatste tijd. Ik vermoed dat iemand het daar niet mee eens is. En verder moet ik nog even een soort van cement maken want er moeten nog een paar gaatjes gedicht worden in mijn keukenvloer voordat ze de vinyl komen leggen morgen. Je kan maar ergens mee bezig zijn.

Gelezen:
Beps en Viva niet helemaal fit … beterschap
Crazy captain van Toos
Een bijtende hond in A’doorn
En de waterbak natuurlijk

Hoe later op de avond, des te skoner volk. :wink:

@Raak: Ik las even terug en zag dat jij nog steeds moeite hebt om hier op de site te posten. Heel vreemd, ondanks je nieuwe klepdoos. Miss de beveiliging/firewall iets tè strak staan? Heb er zelf niet zoveel verstand van, maar mijn schoonzusje had ooit precies hetzelfde probleem en die bleek overbeveiligd te zijn, wat ook niet altijd nodig is. Het een en ander eraf gehaald en weer bij gedaan en nu werkt het perfect.

Ladies, ik kom gelijk even weltrusten zeggen.

Truste en tot morgen weer. :dag: :kus: :slapen:

Truste Roanna :kus:

Trouwens … ik ga ook maar eens :slapen: want morgen is het weer vroeg dag. Truste :kus:

Zo de ‘visite’ en ik hebben na uitgebreid geknuffeld te hebben bijgekletst, mn aquarium verschoond, overal ‘gejat’ en mn tank uitgebreid…(visite zat toch tv te kijken haha)

Nu gaan we slapen!!!

Goedemorgen meisjes…

Jawel weekend en veel te vroeg wakker.
Raak weer problemen hier, om gek van te worden.
Marion weer voor dag en dauw op…pfffff wat een energie
Bloemmie veel plezier bij het schaatsen.
Beps veel succes met je tank, en jatwerk…bij jou valt trouwens niets te stelen…
iedereen een fijne dag.

:NETHERLANCynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal :NETHERLAN

Cyn: 2 Maart Thailand… :smiley:
Beps: 12 Mrt Almelo- Weekendje Preston Palace(met fam, omdat mn vader 80 wordt)

En dan de verjaardagen nog …

17/11 Kadin
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo

Viva,vroeg wakker,maar al wel wat opgeknapt?
Raak,weer problemen om te posten en je bent nog wel VIP.
Roanna,weer lekker gewandeld met de buurtjes en de laatste nieuwtjes weer gehoord.
Beps,lekker geknuffeld
Bloem,weer naar het schaatsen en een knuffel gehad.
Miere,wil graag weer werken,thuis zitten zat…

Fijne dag allemaal

tlr, nog lichtelijk gammel, maar wel beter als van de week, dus ik zal de griep wel niet krijgen, maar een of ander staartje ervan…

Jaja ik ben er wel… maar was ff bij ‘de vissen’…(Bloemmie vraagt al: En de eieren dan??)

Griep gaat ook al bijtrekken, dus ook hier niet echt instorten denk ik.

@Viva: Valt wel te jatten, als je m vind :unibrow:

En ik weet precies waar je moet klikken :biggrin:

Goede morgen!!!
De bak is schoon, mijn vissen getraind maar geen jongen vandaag … ze hebben geen zin denk ik. De keukenvloer ligt en de trap al een klein stukje :unibrow:

@Beps
Geknuffeld en gejat :smiley:

@Viva
Ook al vroeg wakker! Ik energie? Het zal moeten als ik de boel klaar wil hebben. Morgen slaap ik waarschijnlijk een gat in de dag.

@TRL
Jij nog plannen voor vandaag?

@Cyn
Ook weer van de partij. Heb jij de kist van Beps al leeg?

Goedemorgen meiden. :dag:

Hier ook weer heerlijk in de doll aan de koffie.

Heb net ook al even in de “bak” gekeken en volgens mij is er ook een visje dood gegaan. Tja, thats life. :unibrow: Nou dames, jullie roven mijn bak maar leeg hoor. Doe er toch niets mee! Hi, hi.

Heb wel even hartjes door en terug gestuurd, Nou, dat is al heel wat voor deze digibeet. :drugged:

@Marion: Jij nog druk dus vandaag met de keuken, maar dan heb je straks ook wat he!!

Viva, Beps, TRL en Cynthia ook alweer vroeg van de partij. :dag:

Verdere even niets meer te melden. Vanmiddag denk ik even in D’ter naar de stad. Morgenmiddag een feestje met etentje richting Zwolle van de aspergeboer waar kokkie altijd in het voorjaar werkt, dus kom het weekend wel door.

Iedereen in ieder geval een heel goed weekend gewenst. :dag:

Goedemorgen, ga ff bijlezen, ziet er naar uit dat alles weer werkt:teeth:

@Raak: :dag: Oh, gelukkig maar weer.