Nee heb nog geen watertank. Zal er straks naar kijken, wie weet raak ik ook wel verslaaft
Toos: super foto’s zeg!!! Heb ook even gekeken! ![]()
Toos ja iedereen is er aan verslaafd…ach en je bent van de straat en kost niets…hahahahahah
Zo… op het werk…willen jullie wel mn vissebak schoonhouden :lol:!!!
Hopelijk niet te druk, maar lekker druk
Straks als ik thuis kom heb ik een loge…(gezellig, klein uurtje kletsen, ze moet morgen weer vroeg naar schaatsen)
Gaan die mooi foto’s weer aan mijn neus voorbij dus. Zit namelijk ook niet op Hyves. :disgust:
Enneh… ik had/heb dan al wel zo’n waterbak, maar ben er nog niet aan verslaafd en denk ook niet dat het wel gebeurd… ![]()
Wij zo even eten en dan weer een paar uurtjes tippelen met de buren.
Oh Beps… gezelli weer.
Beps we schrobben je bak wel hoor…veel plezier met loge…
Roanna wandelse…
Staan foto’s op van de gids in het bob marley museum. Die man was zoooo stoned. Heb op you tube een filmpje gevonden. Dit deed hij bij ons ook. Was echt leuk
[ame=“Captain Crazy again - YouTube”]YouTube- Captain Crazy again[/ame]
Oh, zo funny Toos.
hallo all, ik kan nu op de nieuwe laptop ook niet meer reageren. Heb een error via mijn firewall. Moet nu uit eten dus zal er morgen eens naar kijken.
Alle andere sites werken wel dussssssss heel vreemd
Fijne avond alllllllll:kus:
Tssss kan ik hier niet zien…thuis ff kijken dus!!
Toos: hahahahahaha geweldig toch!!! ![]()
Heb wel even Toos haar foto’s gezien!! GAAF!!!
Misschien is nu wel duidelijk waarom ik mn hart verloren heb aan jamaica. Het land heeft zoveel moois.
Die captain crazy was zo gek als een deur en zoooo stoned. Hij hield zich nog in omdat de hostess erbij was, maar hebben echt gelachen om die man
je zal maar iedere dag, een paar keer zo moeten doen, dan ben je aan het eind van je latijn…hiihiihihi
Nou hier gebeurt ook niets…
Bij jou wel dan Beps? :biggrin:
Ik nu ff aan de koffie na de lange wandeling vanavond. Ik ben tevens weer op de hoogte van de laatste roddels over de buurt en zo hoor je nog eens wat. Een van de buren hadden een hond, die ze al zeer aggressief kregen en zij zouden hem even temmen en van de week heeft het hondje de eigenaar zodanig in de hand gebeten, wat behoorlijk heftig moet zijn geweest. Nu hebben ze toch echt besloten om het beestje weg te doen. Kijk, dat hoor je tijdens het wandelen en anders zou ik het nooit geweten hebben.
@Roanna: Als t beessie zo agressief is kunnen ze hem misschien beter in laten slapen. Zal vast een reden voor zijn waarom hij dit doet, misschien iets niet goed in zn kop. Vind het altijd zielig dat zo’n hond van baas naar baas gaat
ach gosh…jammer van het beestje, er wordt geen een hond vals geboren, misschien een opvoedcursus…
hier dominoday op de tv…
Hier ook dominoday