TTT deel 133, en we gaan gestaag door...

Goeiemorgen,
@ Viva, verwen jezelf, kruip lekker in bed. Het huis is er voor jou, hoor. Niet andersom.
@ Beps ook al aan de poets, ikke nog in m’n ponnetje en warme ochtendjas naar buiten kijken. Wat een triest gedoe!
@ Bloem :kus:Slaapt waarschijnlijk nog.
@ Bij Toos, griepprikken vandaag, mijn ex had hem gister gehad, hele stijve arm.

En verder???
O ja, ben dus ook aan de vissies, maar snap nog niet alles, maar al doende leert men, degil mi?
Vanmiddag komt weer askim, ff booschappen doen, en dan morgenavond weer, met wat zwagers van hem, en zondag weer…Ik kan m’n geluk niet op, hem 4 dagen achter elkaar zien!
Nou, ga nog maar een bakkie maken. Ik moet een bietje rustig an doen met pootje, heb ik gemerkt, als ik teveel loop krijg ik toch weer meer pijn. Nog maar 4 weken aan huis gekluisterd!!!

@Viva: Is ook niks gammel voelt,lekker rustig aandoen vandaag
@Beps: Je bent toch wezen prikken van de week, misschien is het daarvan.
@Miere: Wel fijn dat askim zo vaak langs komt. Het is ook niet de ideale tijd om thuis te zitten. Ik had het geluk dat het lang mooi weer bleef, maar vond het ook vreselijk om afhankelijk van anderen te zijn om er even uit te zijn

Goedemorgen ladies.

Ik de turbo ook maar vroeg aangezet en ben nu klaar en zit inmiddels aan de koffie. Tevens heb ik tussendoor hier en daar wat smilies uitgedeeld op FB, nadat ik ook een paar ontvangen had. :wink: :chin:

Ik gister die Mex. spuit gehad en heb ook een bietje een stijve bovenarm, maargoed, zal wel weer overgaan.

Iedereen in de lappenmand… :kus: beterschap.

Verder heb ik niet veul te melden momenteel. Hier ook k*tweer. Grauw en grijs, maar hoorde op radio Gelderland dat het vanmiddag zou opklaren met een zonnetje erbij. Nou, we zullen zien.

@Miere: Ik ga er echt op letten straks hoor. Alles af en slofie voor. :wink:

Latersssssss :dag:

Jeetje mina, wat een Butweer!!!
M’n moeder zou zeggen, dit weer is gemaakt door een amateurtje, die kan er niks van!

@ Roanna :wink:
@ Toos, idd, lopen naar het dorp kan niet, is veuls te ver. Ik ben echt afhankelijk of iemand met een auto me even verlost uit huis. Maar eigenlijk…ik wil gewoon werken! Nooit gedacht dat ik dat nog eens zou zeggen.

Zo schapjes in huis

@Toos: Ik ben vorige week voor de gewone griep geprikt…voel me echt but… snotteren, keelpijn, veel naar t toilet… bah

:unibrow:Zo ik weet niet waar iedereen is…:unibrow:
Maar hier is het rustig haha

Even snel zwaaien hier onder het eten. En ook weer druk met de bak, ik een volle maag … mijn visjes ook he.

Ikke klaar en gedouched op de bank, tv aan, moet eigenlijk boodschapjes doen maar daar heb ik dus echt geen zin in, doe het morgen wel,samen met hubs.

Beps beterschap, jij hebt andere verschijnselen van de griep als ik.
Bloemmie nog in bed???
Miere jij ook op de bank, gelukkig komt askim je opvrolijken.
Marion volle maag, visjes ook…en nu vanmiddag weer aan het werk?
Toos mooie foto’s van Jamaica zeg op je hyves.

@beps
Beterschap en bedankt voor de uitleg :wink:

@viva
Ook beterschap :kus:

thanx

wat een rust…al moet ik zeggen dat ik de ‘online-lijst’ op FB toch voller vind haha

ja iedereen druk met de visjes…

Joh!!!

Ik ga zo eerst eens mn broodjes maken enzo. Moet over 45 minuten naar mn werk!!!

Maar zo spreek je nog weleens iemand he!!! :biggrin:

Volgens mij had ik al zo’n waterbak en er zwemt nu met pijn en moeite een tetra visje in en ik heb jullie flessenpost van weet ik al niet wanneer eindelijk gelezen en daar wou ik het ook maar bij laten. hi, hi, hi.

Beps… werkse weer. :dag:

Hahahaha… vooral niets aan doen Roanna: Dan kunnen wij er ‘beter’ van worden(jij krijgt elke dag muntjes in die schatkist…en die kunnen wij dan ‘pikken’ haha)

Ik heel erg druk met de gidsen op de plank verversen… per 1 nov zijn er weer nieuwe prijsbijlages :finger:

Ja mooi zijn ze he. Vind zelf de foto’s van ons bezoek aan een schooltje bijzonder. Dat was zoooo leuk. Toen we daar aankwamen was het meteen haha look whities. Die koppies van die kinders toen ze een bellenblaas kregen.
het is een kleine indruk van het land, hub heeft 1100 foto’s, wordt een hele klus om daar een fotoboek van te maken

Maarre Beps en Viva… Beterschap:kus:
Ik even wezen shoppen. Auto moest een kleine beurt, moest toch mn tijd vullen.

Ja geweldig om te zien Toos…enne jij nog geen waterbak…hihihihihi iedereen is verslaafd geraakt…