TTT deel 133, en we gaan gestaag door...

• Pijnstillers zijn Tramadol en nog wat, o ja, Celebrex. Nog een paar molletjes erbij en je slaapt als een roosje!*
    En de serie heet Kurtlar Vadisi Pusu, is nu bezig op Eurostar. Hij zit nog te kijken, maar mij boeit het niet zo, kan het niet echt volgen, maar ik geloof best dat het spannend is!

is ze nog even …

@Cyn
Bij mij zat er van alles op maar weet al niet meer hoe ie heette. Was wel lekker.

@TRL
Wat leuk dat je neef meedoet met Expeditie Robinson. Altijd een leuk programma vind ik.

@Beps
Je blijft er maar druk mee he. Ik zal zo ook nog eens ff kijken hoe het met mijn visje gaat. Zielig om hem zo alleen in het bakkie te laten zitten. Eens kijken of ik nog wat gezelfschap kan vinden voor de nacht voor mr. Nibbles.

Oeps … moet ook de antwoorden nog van de wedstrijd. Wat zijn we weer druk met van alles he :slight_smile:

@Miere
O die kan ik ook kijken. Kan nu voor even 10 turkse zenders aan. Alleen begreep ik dat Avrupa Yakasi nu niet uitgezonden werd. Dat keek ik altijd in Turkije, net als var misin yok musun. Moet ik nog ff navragen op welke zender dat komt. Vergeet ik telkens.

@ Var Misin, yok musun wordt er wel op uitgeonden, weet ook niet waar en wanneer, maar ik keek het altijd bij Crazy, toen ik zelf al die Turkse zenders nog niet had. Efkes in de gaten houden! Is wel leuk

@Miertje: Op Tramadol leefde ik jaren lang(met mn whiplash) gelukkig kan ik het nu af met brufennen…gelukkig wel(slikte op slechte dagen ruim 8 tabl per dag, en geloof me, als je dat 2-3 dagen doet mag je afkicken!!!) Jullie vallen in slaap, ik ga hyperen erop

Zo ladies. Ik heb vanavond dan maar de kattebak ( die ik ook niet heb) verschoond. Jullie zijn allemaal zo druk met van alles en nog wat en ik moet toch ook wat te doen hebben, is het niet!!! :lol:

Iedereen weltrusten en tot morgen weer. :dag:

:slapen:

Ook ik ga zo naar bed…
Tot morgen :dag:

Zo, vissies gevoerd, Truste allemaal…

Ook ik heb nog ff gevoerd. Kan nu met een gerust hart gaan slapen :wink:
Truste!!

:NETHERLANCynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal :NETHERLAN

Cyn: 2 Maart Thailand… :smiley:
Beps: 12 Mrt Almelo- Weekendje Preston Palace(met fam, omdat mn vader 80 wordt)

En dan de verjaardagen nog …

17/11 Kadin
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo

:dag:goede morgen allen

Goedemorgen meiden…

Heb het een en ander meegelezen, turkse zenders, pijnstillers, kattebak verschonen…ect.
Ik weer veel te vroeg wakker naar mijn zin, nou ja we hobbelen voort.
Het is weer vrijdag, dus de rituelen wachten, vandaag maar even met de franse slag…
Bloemmie…kopop…

@Viva
Met de franse slag vandaag. Kan ook wel een keertje toch?

Zo moest eerst mn bak en toen mn huis ff snel poetsen(zo komt de voetzoekster) en dan… dan kan ik jullie goedemorgen zeggen!!!

Niets bijz dus…:dag:

@Beps
Wat ben jij al aktief geweest zeg. Het huis en de bak al helemaal schoon.

Zo dan Beps, jij hebt de turbo aan zeg…ik moet nog beginnen.
Marion ja moet kunnen…die franse slag dan he.

Goeiemorgen,
Wat een takkenweer vandaag. Heb weinig te melden, ga de hut een beetje strak trekken. Hier is het vandaag mexicaanse griepprikdag, hub en wendy gaan vanavond.
@Bloem::kus:, mooi dat je contract verlengd is, toch weer even een zorg minder.
@Viva: Nog steeds gammel?
@Kadin: Ja was gister op tijd voor de koffie hoor
@MK: Gister een vrije dag en regen. Hier heeft de zon de hele dag geschenen. Hub is vandaag bij jou in de buurt, maar geen tijd om een bakkie te doen. Hoe is het met je oog?
Verder nog over het aquarium en vissen voeren , turkse series, goedkope tickets en pijnstillers gezien

Toos ja nog steeds gammel…maar het zet niet echt door, dus de griep zal ik wel niet krijgen, het gevolg daarvan is dat je natuurlijk veel langer brak blijft…

Ik ben een btje grieperig… en de voetzoeler is ook al klaar… dus zo aan de schapjes…

Hello ladies!!!

Alles goed? Zie veel berichtjes over een beetje grieperig zijn… Ik voel me gelukkig prima… Vandaag en morgen werken… (gelukkig, oma moet morgen verhuizen… dus ik kan niet helpen hihi) Morgenavond verjaardag van mijn vriendinnetje… En haar turkse :wub: is er ook… en zondag uit eten met de family voor oma… Dus een druk weekend…

Zo en dan nu op zoek naar vraag 3 van de Taalwedstrijd!!

:dag: