@Toos: was je op tijd???
@Miere: geef me die pijnstillers maar je bedoelt zeker temazepan ofzo?..anders ga ik weer aan de bacardi en dan ga ik het nachtleven in!! Kan beter vanavond even de stad in…:slapen:
En v.w.b. eten…werd dus idd met een knorrende maag wakker…
Wat voor een serie is het? Een turkse zender zeker?
Yep…en niet zo’n beetje ook. Het zit me inderdaad niet mee. Ben wel uiteindelijk in slaap gevallen vanochtend en nu maar hopen dat ik straks wel weer ga slapen. Geiser kan pas volgende week donderdag gemaakt worden maar ik ga dus…opdringerig…elke dag bellen want dit kan gewoon niet. Ding is van 1993 en elke keer moet ik dat ding activeren!!
Uit alle verhalen kan ik opmaken dat een aantal in de verzorging of bij een restaurant/catering, reisorganisatie, etc. werken…ben nog steeds aan het uitvogelen wat iedereen zo’n beetje doet.
Nog 3 uur… Heb eigenlijk geen zin… Ben ook weer wat gezonder gaan eten… Dus vanavond maar aan de PIZZA…
hahahaha…
Nou als mijn collega komt ga ik maar ff eten!!!
latersss… :dag:
hahahahaha ik zit op de FB-chat met PETERRRRRRRR blegh!
Zo ik aan een broodje fillet.
Loopt lekker door, ik alleen niet.
Ik voel me ziekkies… echt verrot… hoofdpijn, veel naar de wc…
Nou goed, we gaan het zien…
hahahahahahahahahahahahaha
mogguh ladies
ben net mn bed uit… ergens tijdens de lunch had ik een kleine meltdown en ben (na uitgehuild te hebben) verplicht naar huis vertrokken. trok het echt niet meer. ben meteen mn bed ingekukelt en heb ontzettend diep en droomloos geslapen. pfew knapt een mens daar van op! werd wakker gebeld door de baas, dat de contract verlenging (1 jaar) per post onderweg is… afwachten dus maar…
voorlopig heb ik even de rust om bij te komen. donderdag weer naar mn psych en dan zie ik wel even weer verder… even rust in de tent… moest wel naar het schaatsen… als therapie zei de baas
nou ja, befehl ist befehl…
@ kadin welkom hier namens mij ook. heb alles een beetje gemist wie/wat/hoe maar dat maakt niet uit.
we hebben hier overigens wel een soort van ongeschreven afspraak om zo min mogelijk elkaar te quoten. voor de overzichtelijkheid en duidelijkheid.
we doen gewoon @ ‘naam’ en dan onze reactie erin. je mag natuurlijk wel quoten maar het gaat hier vaak zo snel dat het niet echt nodig is.
ik ga ff surfen met een soeppie
:biggrin: :biggrin:
Bloem: :kus:
@Bloem: Welkom terug op aarde en wat ben ik blij voor je dat je jaarcontract onderweg is. Wie dan leeft, wie dan zorgt. Je bent weer voor een jaar onder de pannen. Nou, waarschijnlijk had je die rust nodig en maar goed dat je baas de signalen opvangt en jou op de goede weg wil helpen. Nu jij nog en dan komt het vast wel weer goed, maar zoals Beps altijd zegt, stap voor stap. :kus:
@Beps: Nee toch!!! Niet ziek worden hoor. En als wel… tja dan ook gauw onder de wol en uitzieken. Beterschap en voor nu… werkse. :kus: Als het niet gaat… naar huus hoor!
@Marion: Meid, wat een mega update… Goed hoor! Jij bent er nog over aan het nadenken of je nu wel of niet een aquarium zult nemen? Nou, je hebt er vast nu wel ruimte voor. ![]()
@Cynthia: Vraag even of hij nog nu in het visrestaurant werkt. Hi, hi.
@Kadin: Bunga Melati is ook een bekende dansgroep op de Pasar Malams. Een dochter van mijn nicht danst daar ook in. Hele mooie groep.
Jij wilt dus een opleiding voor in de reiswereld doen. Gaaf hoor. Lijkt mij ook zo leuk, maarja… die tijd is voor mij reeds voorbij, maar doe thuis graag voor de familie het reisbureau spelen. Zoek alles voor ze uit en op en meestal lukt het me wel aardig.
Roanna: hij is op wintersport vakantie bij Uludag ![]()
ohhhhh hij zegt dat :wub: zijn neef is
@MK: Oh ja, ik had wel van alles in huis gehaald voor die blèrende kids :unibrow: die ieder jaar hier aan de deur komen en na het eten heb ik ze ook horen blèren, maar ze waren alleen aan de overkant geweest denk ik, want heb niemand meer gezien, terwijl andere jaren er wel tig aan de deur kwamen. Nouja, nu zit ik dus met 2 grote zakken twix en helaas lust ik die zelf niet. Maargoed, komt wel op. Heb zelf ook nog kleinkids dusss… Hi, hi.
Oh echt? Hi, hi, hi.
Hij weet wel te vertellen waar :wub: woont… maar niet hoe zijn broers heten… Dus het zal vast niet waar zijn ![]()
@Kadin
Pardon!!! Willen ze je zo ff een week in de kou laten zitten? En geen geiser is ook geen warm water he!! Ik heb in de zomer al een hekel aan een koude douche laat staan met dit weer.
Trouwens, ik werk nu ook nog een halve dag op kantoor, als secretaresse bij een zorginstelling. Maar volgend jaar ga ik daarmee stoppen.
@Cynthia
Pizza!!! Nou dan ben ik ook gezond bezig geweest want heb ook pizza op. Nee geen gehaktbal met spruiten want J vertelde tussen neus en lippen door dat hij mee ging trainen bij de de voetbalclub van hier. En wel zo´n 20 minuten van te voren. En ik ben heel flexibel. Laat hem maar fijn hier ´integreren`!
@Beps
He toch. Jij ook al in de lappenmand. :kus: erop (ik ben wel kusserig vandaag he)
@Bloem
Slaap doet wonderen he. En een verlenging van het jaarcontract al helemaal :kus:(is er weer eentje)
@Roanna
Ik kon er eerst duizenden kwijt. Ik woon nu niet meer in de rimboe he!
@Roanna
Voor niets snoep in huis gehaald! Ik was blij dat ik nog genoeg had want J kan er wat van de laatste tijd. Duurt niet lang meer en ik stop alles achter slot en grendel. Heb ook al een poos niets gekocht maar das zo sneu voor de kinderen die op bezoek komen.
Als de geiser met ‘resetten’ of het opnieuw aansteken van de waakvlam het tijdelijk doet, dan is het geen probleem, gewoon steeds opstarten het ding. Maar goed, ik weet niet wat voor contract Kadin/woningbouwvereniging heeft bij welke firma!
Hier nu de rust erin… nog een half uur, en dan naar huis:dag:
Marion:
Ach ja… je moet er wat voor over hebben… Ik had een pizza met kaas, ham en salami oh en champies… Dus lekker standaard ![]()
hahaha wordt net gebeld door me mams dat een neef van mij mee doet met expeditie robinson,dus dat maar ff opgezet…
Ik weer thuis, aquarium schoon gemaakt… vissen laten nakken… nou weer eitjes haha…