TTT deel 133, en we gaan gestaag door...

Bloem,:kus:

Kadin,heb ooit een paar afleveringen van Asmali konak gezien vond het wel een leuke serie,maar het stopte hier ineens.Ooit nog wel gezocht of het op dvd te krijgen was maar helaas niet gevonden.

Beps,toch wel leuk he zo’n aquarium.

Roanna,alle papperassen voor de woning al ingeleverd?

Mk,me paps maakt het wel goed,heeft al wat uitjes gemaakt en een plafond hahaha ja soms moet er ook wat gedaan worden.

Fijne dag allemaal

mogge Dames,
Wat een updates al, sluit me er maar ff bij aan
Viva : niet ziek worden hoor
Toos : suc6 met haard
Bloem : :kus::kus:
Beps : op jacht !!
Kadin : niet geslapen en nu gesloopt.Ikke gister sate met ketjap op, bij Bungi Melatta hahaha
Cyn : 100 % turks;)
MK : vrije dag en wij zitten weer in de regen :so: hihi
Marion : moest al op kantior zijn maar zat nog in de doll
Roanna : heeft vanaaf kookbeurt
Miere : lief hoor dat je je ouders meegenomen hebt
Trl : hoe gaat ie meis:kus:

Raak: EN een naugthy hart!! :wink:

Cyn : very naughty hihi
Trl : ik heb alle afleveringen gezien maar kwamen midden in de nacht de 2e keer.Sinds die serie wilde ik ook naar Cappadocie, heb het huis waar het opgenomen is ook gezien. Toen de serie draaide wilde ik daar zoooo graag wonen, nu niet meer hoor, is echt een bouwval haha
De serie en de vervolgfilm zijn als dvd hier op ww aangeboden hoor

Goeiemoggel, Ik net wakker, gaap…
Heb wat gelezen over aquariums???Snap er niks van, denk toch dat ik van nature eigenlijk blond ben!

@ Toos lekker op de koffie op werk, kan gezellig zijn, als ze maar niet aan je gaan trekken! En gezelligheid voor in huis gekocht, erg leuk, hoor. Ik heb een elektrisch haardje, alleen voor de show, met een schouwtje eromheen.
@ Marion druk met van alles, ik herken dat wel, weet nog van mijn eigen scheiding, het is alleen al moeilijk om overal je naam te veranderen, krijg zelfs nu nog post op “m’n getrouwde naam”. Sommige bedrijven snappen het nooit!
@ Bloemmie, meis, maak me zorgen over je, heel veel sterkte, dikke :kus:
@ Mk lekker de vrije dag, en dan meteen weer hier,
@ Viva ook in de lappenmand, ben je wel op werk of heb ik weer niet goed gelezen?
@ Kadin, slechte nacht gehad, en kan alleen maar aan lekker eten denken. Ik heb nog wel een paar pijnstillers over, hoor, slaap je super op!
Ik ben ermee gestopt, en slaap nu ook weer slechter, grrrrr
@ Cyn, 'k ga ff naar je foto’s kijken zo!
@ Raak, alweer genoeg opgeknapt, ben je alweer aan t werk?

Vanaaf komt askim hier, gaan we samen naar “Grijze wolf”’ kijken??? Moet volgens hem een hele mooie serie zijn, weet nog niet…

Zo ik weer terug van paps, die had visite zijn zus en zwager, had hij dinsdag bij mijn oma de verkeerde jas aangetrokken, geen sleutel ect…o, o, o,…en wat was hij weer vriendelijk tegen mij…zelfs mijn tante zag het…maar ja het zal wel weer overgaan…

Ik heb vrij, dus ben toch maar met mijn gammel hoofd gegaan, ben ik er weer voor een week vanaf. Ja ik weet het het klinkt niet vriendelijk maar dat kan ik nu ook niet meer tegen hem doen…maar goed genoeg daarover…dus kan lekker ff bijtrekken tot de maandag, en dan zie ik wel hoe het verder gaat…

@ Viva: zelfs mijn tante zag het…maar ja het zal wel weer overgaan…

Denk je??

Goedenmiddag. :dag:

Zo, wij net even de Mex. griepspuit gehaald. Moet zeggen… ik voelde deze wel hoor. :hihi:

Ook op het werk nu overal A4 tjers op de deuren over extra maatregelen op het gebied van hygiene en dergelijke. Voor ons nog eens extra maatregelen. Geen ringen om, geen kettingen om, geen horloge om en verplicht de sloof voor. Nouja, het zal!! Voor onze eigen veiligheid, zullen we maar zeggen.

@TRL: Ja hoor, heb alles vrijdagmiddag persoonlijk afgegeven bij de woningbouw en nu maar afwachten.

@Viva: Hij was weer gezellig tegen je dus? ( not ) :hihi:

Nou, verder zal iedereen hier wel druk zijn met de visjes, dus ik stoor maar niet. :tongue:

Laterssssss :dag:

@ Roanna, geen ringen, kettingen, horloge, en wel de sloof??? Kweenie, hoor, maar dat zijn de standaardhygiëne regels van onze baas. Dat was altijd al zo

@Miere: Ik weet het. Natuurlijk is/was dat bij ons ook zo en ook al jaren zo, maar dat werd/wordt nog weleens overtreden. Met name door mijzelf, omdat ik momenteel niet rechtsteeks met het voedsel te maken heb, maar ook ik moest het. Alleen… ik en ook nog wel anderen hoor, namen het soms niet zo nauw met die regel en daar wordt nu EXTRA opgelet. Incl. myself!!!:idea: En natuurlijk ook maar goed hoor, want zo hoort het ook.

En zo is dat!!! Haha, maar goed dat je niet “onder” mij werkt, want ik ben daar heel streng op!

@Miere: Nou, zo’n strenge loopt er bij ons ook wel, maar die zit momenteel alleen maar op de andere lokatie, maar gister zijn ze van Sodex* bij ons op de lokatie geweest en ik denk dat zij er wat van gezegd hebben. Kijk, bij de meeste zijn de ringen wel af, maar zag toch regelmatig collega’s lopen met name byoux om en geen sloof aan en dat is nu ECHT finito.

Ach, af en toe moeten de puntjes weer ff op de Ii gezet worden. Kreeg toen ik nog aan t werk was ook constant mailtjes van S**o over van alles en nog wat over die Mex. G.
Geen saladebar meer, mensen mogen niet meer zelf soep opscheppen enzo. Maar je krijgt er geen extra uren voor om al het extra werk op te vangen. Als je maar met z’n 2-tjes bent is het wel lastig. Gelukkig vond mijn OG het Bush, dus hoefde het niet. Alleen het ontsmettingsmiddel bij de ingang van restaurant vond hij een goed idee, en dat doen we dan ook.

@Miere: Dat is inderdaad altijd makkelijk praten van Sod***. Nou, bij ons is alles verder nog zelfservice, incl de saladebar, alleen de warme maaltijd niet, maar dat was ook nooit. Die wordt door de kok opgeschept. Wat dat betreft, is daar niets in veranderd, althans nu nog niet. Zou bij ons ook niet mogelijk zijn. Veels te druk voor!! Hebben we veel te weinig personeel voor, net als bij jou.

Alleen de belegde broodje die in voren worden gemaakt zijn, zitten in plasticfolie, zodat iedereen ze niet eerst kan pakken om te zien wat erop zit en we hebben ook nog een persoonsslid staan die ter plekke broodjes klaarmaakt. Dus we doen er nu ook zoveel mogelijk aan.

flauwe kul allemaal, als je het krijgt, krijg je het toch wel, heb ook bij het zusje van sode. gewerkt, kregen we een zonneklep op tegen haaruitval…ja tuurlijk dat zal helpen, je mag geen oorbellen in maar wel een bril op…is precies hetzelfde…tja regeltjes he.

haha…regels regels regels…

Ik ook weer terug van het teamoverleg. Eerst maar eens even hier voordat ik aan het eten begin. Anders kan ik het vanavond weer niet bijbenen. Ik ben tenslotte ook geen 18 meer he. Trouwens … J heeft gekozen … erwtensoep, gehaktbal en spruitjes. Dat is pas interessante informatie he … NOT

@bloem
In een dip, meis toch. Je weet het he!! Als we iets voor je kunnen doen … in ieder geval een dikke vette :kus: voor jou.

@Viva
Hoe gaat het? Zet de griep door of voel je je inmiddels weer wat beter? Ook een :kus: voor jou. Het aquarium, lijkt me echt wel grappig en ben bang dat het niet lang meer gaat duren voordat ik om ben. We zien het wel.
Niet vriendelijk tegen paps. Maar dat hoeft ook niet als hij niet vriendelijk tegen jou is!!

@Kadin
Heeft het de hele nacht geregend? Ik heb er helemaal niets van gemerkt maar heb dan ook geslapen als een os. Ik weet dat ik ben gaan liggen (gelukkig) en verder weet ik niets meer.
De geizer ook nog uit vannacht en in de kou rond gehuppeld. Pffffff … het zit je niet mee dus ook een :kus:voor jou. Is ie inmiddels al gemaakt?
O vergeten … ik werk in de thuiszorg.

@Roanna
Even niets te melden. Dan neem je toch ook een aquarium, genoeg die het schoon willen houden begreep ik. Al is het dan voor de puntjes.
De mexprik. Wij moeten volgende week allemaal opdraven. In rijen van tig opstellen vermoed ik want al mijn collega’s moeten ook :tongue:

@Toos
Therapeutisch op de koffie. Dat is nog eens iets anders dan M*x Hovelaar he? Ook een nieuwe gashaard uitgezocht. Zitten jullie er warmpjes bij deze winter. En het kijkt ook nog eens reuze gezellig.

@Mk
Ook een aquarium en weer rotweer op je vrije dag.
Met J gaat het goed hoor. Hij is alleen op de woensdagmiddag niet hier, ik ga hem voorlopig 's avonds weer ophalen. En hij vindt het prima zo. Moet wel zeggen dat we tussendoor ook nog wel eens gaan hoor. Vooral toen ik de wasmachine nog niet had waren we iedere dag wel even daar.

@TRL
Goed te lezen dat je vader zich goed vermaakt. Lijkt me echt een supermooi land en ik ben ook benieuwd naar zijn verhalen.

@Raak
Is ondeugend en wilde graag in Asmali Konak wonen maar vindt haar eigen huisje toch mooier nu.

@Miere
Is van nature blond en krijgt bezoek van askim vanavond. Geluksvogel!! Veel plezier samen.

en nu achter de pannen

TL: Asmali konak heb ik ook elke zaterdag gevolgd. Ik nam het zelfs op op video. Bahar en die mooie man…ik weet z’n naam niet meer (volgens mij Ozan Deniz ofzo)!! Je kan de dvd op marktplaats kopen. Een hele box voor 50 euro ofzo. Ik heb de film ook op youtube gekeken en moet zeggen dat sommige stukjes zo slecht geacteerd zijn!! Tja, volgens mij heeft NPS het maar een paar maanden uitgezonden en toen was het weg…jammer…!! Ze moeten meer van dit soort series uitzenden. Ik ben ook gek op chinees/mandarijnse films. Leuk…al die kleuren van die kleren en het vechten enzo.

Raak: ik ben jaloers… Ik was inderdaad gesloopt maar ben uiteindelijk toch in slaap gevallen. Werd om 3 uur wakker met een knorrende maag. Ga straks linzenkofte maken want daar ben ik al dagenlang over aan het dromen. Bunga Melatti bedoel je? Waar zit 't?

Zojuist ziektewet gesproken en mag per 1 december de ww in. WW zegt dat het hartstikke druk is en dat ik door moet gaan met solliciteren…kheb d’r even bij vermeld dat ik al vanaf Juli aan het solliciteren ben maar dat het vies tegenvalt. Dus ik ga een toeristische opleiding volgen via het UWV…kan ik eindelijk wat anders doen dan alleen het secretaressewerk…!

Wordt niet vergoed Kadin… wordt niet vergoed!!!(jammer hoor voor je… ik heb 2 jr bij het UWV gewerkt!)

Zo op het werk, lekker druk