Bloem: chill, doe rustig aan!! Hulp nodig bij taalwedstrijd??
Roanna wat ga je straks makan? Of beter gezegd wat gaat kokkie masak?
Ik kan beter maar niet gaan slapen want anders ga ik vannacht weer niet slapen. Kan beter even bezig zijn…
Goeiemorgen,
Vandaag vroeg uit de veren, moet straks therapeutisch koffie gaan drinken op mn werk. Gisteren trouwens een schouw met gashaard uitgezocht. Dat wilden we al toen het huis gebouwd werd, maar ja dat liep allemaal even iets anders. Als het goed is wordt het nog voor de kerst geplaatst, dus spannend.
@Viva: Beterschap:kus:
@Bloem::kus: voor jou
@Beps: Krabben aan het jatten voor het aquarium, staat je netjes:finger:![]()
@Marion: Is logisch dat je je draai nog moet vinden in je nieuwe huis, hoop te regelen nog. T is ook niet niks he
@Roanna::dag:
@Kadin: Vandaag ga ik masak. We eten vandaag gewoon oerhollande hutspot en dat kan ik toevallig nog wel klaar maken. :lol:
@Roanna: Laat me raden, kipfiletje?
Wilde gister aan het fotoalbum gaan beginnen. Pffff valt niet mee, er zijn zoveel mooie foto’s. Weet gewoon niet waar ik moet beginnen
Owwwkay, dat is eigenlijk ook wel lekker maar ik heb het al heeeeel lang niet gemaakt of gegeten. Ik heb de hele nacht aan sate liggen denken met ketjapsaus…aaahhhh…
Ik volg nu op foxlive bepaalde series en af en toe komt er een filmpje waarin ze laten zien hoe je bepaalde recepten maakt. Heel leuk.
Toos ze gaat hutspot maken…
Haha ik zie het, nog niet goed wakker denk ik
Ik ga opschieten anders ben ik te laat voor de koffie. Tot straksssssss
@Toos: :dag:
Oh meid, een haard met schouw uitgezocht. Staat ook altijd zo gezellig he. Kun je misschien je schoenje nog bij de kachel zetten. :unibrow:
Dat “moeten” ze bij ons ook altijd. Gister was er nog een collega koffiedrinken en hapje mee eten. Loopt al een tijdje met brasen ( of hoe schrijf je dat? ) om haar polsen en nu moeten ze aangepast werk voor haar zoeken en dat valt niet mee binnen de catering, dus voorlopig nog een hele tijd thuis.
Ik met kipfitje ja. Hoe raad je het? Kokkie met gehaktballetje. Hollandser kan niet he?
Ik showeren dus… :dag:
Maar zo wel weer bijna een pagina vol. ![]()
Hahahahaa Toos…je moest allang wegzijn want je schreef nog dat je vroeg uit de veren ging!! Snel snel snel
roanna hier vergeten we het niet hoor,…en die aquariums…mk heeft er nu ook een en Beps gaat als de brandweer…
ga me zo maar aankleden, moet eigenlijk naar paps…
Beps heeft door hoe het werkt haha
Goede morgen, m’n vrije dag vandaag, met het bijpassende weer ![]()
Wat zijn jullie allemaal onaardig voor die kindertjes, liepen jullie vroeger zelf nooit??
@bloem
:kus:
@kadin
Welkom.
Ik ben MK, 38 jaar, 2 kinderen van 4 en 2 jaar en werk 4 dagen op kantoor.
@beps
Bakt lekkere cake voor de collega’s.
R. weer aan het werk, wat vliegt de tijd.
@viva
Oma jarig geweest en pa nog even gezellig als altijd.
@toos
Een schouw met haard, gezellig hoor.
@cyn
Nog altijd in love.
@roanna
Hoe gaat het met de autobranden, is het nog steeds zo onrustig in de buurt?
@miere
Nu gelukkig loopgips, nog niet alles, maar gelukkig wel iets mobieler.
@trl
Hoe gaat het met je vader, heeft hij het leuk daar?
@marion
Steeds meer op orde in het nieuwe huis.
Hoe gaat het met J., hoe vindt hij het om van de een naar de ander te gaan.
Ik straks maar even naar het winkelcentrum, al nodigt het weer niet echt uit om de deur uit te gaan.
Idd ook een aquarium aangeschaft…
hahaha:chin:
Hi MK, leuk kennis met je te maken… maar ik denk dat ik nu toch maar ff een dutje van een uurtje ga doen want mijn ogen willen nu opeens niet meer openblijven!!
Doei doei
Bloem :kus:
Zo meiden… er staan wat foto’s online op me FB van Orlando… Dus wie wil kijken… Ze staan daar ![]()