TTT deel 133, en we gaan gestaag door...

Zo ik weer thuis… heerlijk even zitten en dan naar bedje…
Was niet druk, wel rotgesprekken!

Beps : goed plan, ik ga ook maar eens een avondje lekker vroeg naar boven
Als er nog iemand komt : lichtje uit en fijne avond:dag:
Voor all : :slapen:

Ik vanavond ook even andere dingetjes gedaan. Af en toe wel even hier wezen kijken, maar er was niemand. Zoooo stillekes hier.

Ik ga er ook maar eens op tijd in. :wink: Kijk ik boven wel P & W verder af.

Truste meiskes. Tot morgen weer. :kus:

:slapen:

Zo, ook weer thuis van uit eten met Pa en Ma. Was cadeautje voor hun verjaardagen van mij, wist het anders ook niet. En mama is ook al een paar x met me mee geweest naar het ziekenhuis, dus ik vond wel dat ze het verdienden. Was lekker en gezellig, ik heb lekkere Gamba’s gegeten.

En net de laatste aflevering van Grenzeloos verliefd gekeken, jammer dat het afgelopen is, ik vond het een erg leuke serie.

Nou ik denk dat jullie allemaal op 1 oortje liggen, behalve Beps dan, dus…slaap lekker en werkze!

Iedereen al naar bed? Jammer, heb ik niets meer te kletsen. Enige voordeel, lig ik er misschien eens een keer vroeg in.

Wat heb ik gelezen?
Beps bakt een cake.
Kadin aan de drank maar voelt zich al wel wat beter.
Goedkope tickets … YES!! Misschien ook richting Istanbul begin volgend jaar?
Aquarium op FB, de mijne staat ook nog droog.
Eten … ik heb tagliatelli met spinazie en zalm op van I, nou ja … het vult de maag zullen we maar zeggen.
Mams van TRL heelhuids thuis gekomen
Raak en Miere lekker uit gegeten
En pfffffffffffff … voor de rest een dikke kus!!

Mijn dag. Eerst naar kantoor. Beetje eten en daarna naar de nieuw geopende Jumba. Hij is verhuisd van hier tegenover naar een andere wijk. Even geen buurtsuper meer in de buurt. Er komt wel een nieuwe supermarkt maar wanneer dat is nog niet bekend. Er gaan wel geruchten dat de nieuwe eigenaar - jullie raden het nooit :wink: - turks is.
J naar zijn vader gebracht en op naar de kapper voor een kleurtje. Lekker lang gekletst met Turkey op msn, de winter heeft toch ook zijn voordelen. J weer opgehaald en dan is het opeens al bijna middernacht. Nog heel even en dan gaan hier ook de lampen uit.
Truste allemaal!

Dames,

Ik kon maar niet slaap vallen! Hyper geworden. Vandaag met is mijn schoonzus met haar dochter en kleinkind bij me langsgeweest. We hebben samen naar een turkse soap gekeken: YAPRAK DOKUMU!!! Deze serie volg ik al maanden. Zo leer ik ook mijn turks een beetje. Het hele verhaal ken ik al en elke keer is het “volgende week ga ik weer kijken”. Heb ook eens eindelijk grenzeloos verliefd gekeken maar ik werd helemaal gek van dat meisje die met een indonesier religieus ging trouwen!! Ik kan het niet uitleggen maar zij irriteert me! Affijn.

Daarna heb ik Mission Impossible I & II gekeken. Wat heeft die Tom Cruise een lekkere lijf zeg…six packs!! Ongeloofelijk gewoon. Maar goed, is ook maar een acteur die z’n centen ermee verdient!!

Ik denk dat iedereen al op 1 oor ligt en morgenochtend heel vroeg op moet staan!! Ik ga nu eindelijk mijn bedje in en denk dat ik straks (ja straks) heel even check…

WERKSE VOOR STRAKS ALLEN!!!

Idd vandaag ging het de hele dag over koken, eten, vliegtickets, KADIN WEER HELEMAAL OPGEKNAPT DOOR DIE BACARDI GROG!! Wat een boost zeg!!

:NETHERLANCynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal :NETHERLAN

Cyn: 2 Maart Thailand… :smiley:
Beps: 12 Mrt Almelo- Weekendje Preston Palace(met fam, omdat mn vader 80 wordt)

En dan de verjaardagen nog …

17/11 Kadin
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo

Goede morgen meisjes …
Wat een weer vandaag, regen en aan de grijze lucht te zien gaat dat voorlopig niet veranderen. Maar we zijn zo ongeveer de hele dag onder de pannen. Eerst werken en daarna teamoverleg. Ja hoor … over de reorganisatie binnen de stichting. En natuurlijk moet de vakantieplanning al doorgegeven worden :confused:

@Kadin
Kon niet slapen vannacht. Een saaie boel dan he?

@TRL
Ook al weer vroeg van de partij met het lijstje

Zo meiden ook ik weer wakker!!!
Gelukkig heerlijk geslapen(lukt toch goed!!)

@Bloemmie: :kus: Geen idee of ik je mailen kan, of je het druk hebt…denk steeds aan je!!

@Marion: je weg aan het zoeken in ‘je nieuwe leventje’! Ik merk dat je er nog niet helemaal bent…gewoon je bent jezelf niet(of juist nu wel ;))

@Raak kan iig steeds langskomen

@TRL is ook weer op en aan het werk

@Miertje is lekker uit geweest…

Zo ik heb het gedaan… ik heb zo een aquarium… we gaan het zien of het me lukt…

@Beps
Haha … kon het toch niet laten en heeft nu ook een aquarium!
Ik zit ook al telkens, doe ik het of doe ik het niet. Ik ben bang dat ik dan helemaal niet meer bij de laptop weg kom want zo’n vervuild aquarium met halfdode vissen ziet er ook niet uit he :wink:

Ben meteen op rooftocht gegaan hahahahahaha… kon ik een krab kopen

@Beps
Mijn weg heb ik al een heel eind gevonden denk ik. Alleen er was nog teveel wat nog gedaan moest (en moet) worden. De laatste dingen bij de man met de hoge rekeningen, een gesprek met de verzekering … kan ik nog iets meenemen van nu of moet ik helemaal overnieuw beginnen? Een hoop formulieren die ingevuld moeten worden, het regelen van het taxivervoer bv, een paar verjaardagen. Toch een hoop op en neer gerij, J die naar de voetbalclub moet en ook weer terug. Spullen ophalen die nog in het oude huis staan en die ik nog niet kwijt kon. En dan tussen de bedrijven door hier in huis alles een plekje zien te geven. Ik had geen vrij genomen op het werk, behalve die ene morgen op kantoor. Meer bezoek en meer telefoon want iedereen wil weten hoe het huis geworden is en hoe het met je gaat. Maar ik voel me, op wat snotteren na, wel goed hoor :kus:

Haha … een krab :retard:
Hadden ze niet iets beters in de aanbieding? Een zeepaardje of zo?

OOOOOOOOOOOOOO sh*t!! Ik zit nog gewoon in mijn dolletje, kijk op de klok :retard:. Moet maken dat ik in de kleren kom. En mijn haar staat ook nog alle kanten uit, moet met mijn kop onder de kraan. Time flies when you’re having fun he!
Tot straks!!!

mogguh dames

zucht… kan niet bijlezen en kan niet reageren
ben zooo moe, de depri is in alle hevigheid aanwezig. begin alweer te janken zodra iemand vraagt hoe het is…
zie op tegen dit weekend, want ben zo moe… zucht…

druk met de taalwedstrijd, staat mn hoofd ook niet naar maar ja…gaap sorry meisjes

Goedemorgen meiden…

Marion nu aan het vliegen en rennen, en nog steeds druk met regelen. Marion je neemt gewoon een aquarium, maar stop er gewoon geen vissen in…Cynnie was naar florida en haar vissend hebben het ook gered.
Bloem niet gespot…
Beps toch aan een vissekom, en is al gelijk op rooftocht gegaan…hihihihii…
Kadin aan het nachtbraken geweest.
En toen wist ik het niet meer.

Ikke gisteren om half 9 het bed in, voelde me niet echt geweldig, de hele nacht geslapen…warm/koud ect…nu gaat het wel…we zien wel of de griep komt of niet, ga in ieder geval niet de hele dag op mijn bed liggen, maar ben nog niet helemaal prut.

Marion: het heeft de hele nacht geregend. Het is gewoon hondenweer. En vannacht is mijn geizer ook nog eens uitgevallen waardoor ik in de ijskou door het huis liep…ennuh… ik heb nog steeds niet geslapen hooorrrr!! Bed in, bed uit, broodje pakken, drinken pakken, koekje pakken, pffff. Moet de vogende keer maar geen koffie meer na 8-en maar het was zo gezellig!! Affijn, ik zie wel wanneer ik achter de pc in slaap val!
Bij wat voor een soort stichting werk je, waardoor je de vakantieplanning nu al door moet geven? Toen ik personeelszaken deed hadden wij de vakantieplanningen in Januari klaar. Maar goed, valt weer onder een andere bedrijfstak.

TRL was er inderdaad vroeg bij!! Had ik net zo goed achter mijn computer moeten blijven zitten.

VVT: ow jee…dat had ik dus ook he afgelopen zondag + maandag!! Probeer die grog van mij met bacardi… Volgende dag voel je je beter maar ik hoop dat je dan niet zo hyper word als ik vannacht…:wink:
Ik moet zeggen dat ik het nu wel heerlijk vind om met dit weer de hele dag op de bank te liggen…ben toch alleen en iedereen weet dat ik ziek ben…lekker rustig. Daarbij heb ik digitale televisie en kan nu alle films kijken die ik de afgelopen jaren gemist heb. Had namelijk een 80-urige werkweek de afgelopen 5 jaar!!

Goedemorgen all. :dag:

@Bloem: Ik had al een bietje dat idee, dus zal niet teveel zeggen, maar wel een dikke :kus:

@Beps: Toch overstag gegaan met de visjes. Nou, weer een bezigheid erbij en veel plezier met visjes vangen. Hi, hi.

@Marion: Zo, even in een paar zinnen je bezigheden vermeld van de laatste maanden en wat allemaal nog moet. Vind het allemaal heel knap van je hoor. :thumbsup:

@Viva: Ook al een bietje onlekker. Nu op het werk of thuis?

Ik heb verder even niets te melden, want heb toch geen aquaruim, hi, hi. Jullie allemaal veel plezier ermee, maar hopenlijk vergeten jullie deze site niet!!!

Fijne dag allen en voor de werkenden… werkse. :dag:

@Kadin: Jij ook nog het beste ermee. :dag: