Mmm dat is dan weer jammer…
Ohh lekker tartaar… Ik denk ik broodje Mortadella… ![]()
Mmm dat is dan weer jammer…
Ohh lekker tartaar… Ik denk ik broodje Mortadella… ![]()
Ja heerlijk… gesmuld… Dan zo werken… en dan om 20.30 weer klaar, naar huis, koppie koffie en een stukje cake voor Rubbie en mij…JAMMIE!!!
Lekker lekker!!!
Ik vanavond langs oma… Ze gaat zaterdag verhuizen naar een verzorgingstehuis… en aangezien daar geen kinderen aan de deur komen voor St. Maarten vluchten we op 11/11 altijd daarheen hihi… ![]()
Daarom ga ik werken. Heb voor de zekerheid manderijenen gehaald, Rubbie zei al: Bel eruit, gordijnen dicht, lichten uit… haha
WOEHAHAHHAHAAA…HIJ IS GOED!!! Alhoewel vrouwonvriendelijk maar toch…!!!
Hahaha… dat doen wij ook altijd… Mams baalt alweer dat ze vrij is… Dus die koters komen vanaf 17uur al… haha… :chin:
Zozo, jullie hebben al goed je best gedaan vanmorgen.
@ Beps, ike wil stukkie cake!!! Kom je het brengen???
@ Viva, ja, das ook een manier om er vanaf te komen, hihihi
@ Cyn vlucht voor St. Maarten, ik ga vanaaf uit eten met m’n ouders, cadeautje voor hun verjaardagen, wist niks anders. Ga naar het restaurant waar ik normaal gesproken op zaterdag werk. Hoop ze zo ook te ontlopen, maar ik weet sowieso niet of ze hier wel komen, die koters.
@ Kadin wat opgeknapt, dankzij de Bac***, en gek op eten en koken. Nou, ik ben niet zo’n kokkie, ondanks m’n werk. Gek, op m’n werk kan ik wel van alles verzinnen, maar thuis?? Komt denk ik ook wel omdat ik alleen woon, als er iemand is ben ik wat creatiever.*
@ Toos ook even langs zien komen, hier net zo grauw en grijs, bah, om depri van te worden, als je dat nog niet bent.
@ TRL trouw het veel te korte lijstje geplaatst
Crazy belde gisteren, gaat goed daar in M. Weer is wisselend, maar temperatuur goed.
Verder ga ik me nog steeds meer vervelen, maar dat wisten jullie al, grrrrrrrr. Ben wel blij dat ik in huis wat beter uit de voeten (hihi, letterlijk) kan. Kan zelf stofzuigen enzo. Gisteren naar de dichtsbijzijnde supermarkt gestrompeld, maar dat was niet zo’n goed plan. Was nu pas om half 12 m’n ns* uit, heb vannacht tot 3 uur popstars zitten kijken, en kon daarna niet in slaap komen. Nou ja, maakt niet uit, heb toch niks nuttigs te doen.*
Ga nu maar efkes douchen, tot latersssss…
Miertje: verhuurt Crazy haar app. eigenlijk nog weleens???
@ Cyn, soms, als het leeg staat. Er kan altijd over gepraat worden, maar ze gebruiken het zelf ook heel veel. En niet aan vreemden, geloof ik.
Miere,je kan in elk geval weer een beetje uit de voeten…
Mmmmm… alleen maar over lekker eten hier.
Ik zou ook best wel zo’n plakje cake lusten, vooral als die nog een bietje warm is.
Of ff de pan uitlikken, vind ik ook altijd zo lekker met cake bakken, maarja die zal alwel in de vaatwasser zitten. ![]()
De cake is NU op… collega’s zitten de plakjes met DIK SLAGROOM op te eten haha
Beps,jij de collega’s weer blij gemaakt.
Beps, grrrrrrrrrrr
Denk je geeneens aan je dinnetjes!!!
De schimmel staat erop tegen de tijd dat jullie m hebben haha
ach, beetje veel slagroom eroverheen…
ach poedersuiker kan ook hoor, valt de schimmel niet zo op…hiihihihi
zo ik ga achter de pannen…zuurkool gadver…
Wij restjes en morgen hutspot. ![]()
Iedereen smakelijk eten en Beps… werkse. :dag:
Oeps waar is iedereen ?
Beps : cake was dus een suc6 geworden. Ik ff met zoon en 4 kleinkids wezen eten, nu weer rust in de tent hihi