Jammer Cyn,maar misschien zijn er nog wel meerdere goedkope tickets.Zou wel leuk zijn voor je toch om nog even lekker naar :wub:te gaan.
:wub:
@Viva: Oh… shame on me. Alsnog gefeliciteerd met je oma uut Vaassen. :kus:
@Toos: Zo als jij het hier neer zet…ook lekker hoor en nog lekker snel klaar ook.
@Kadin: Nou, kun je eens zien waar die bacar** al dan niet goed voor is. Je kunt er ook heel goed je polsen mee trainen, maar dan in de cocktail.
@Cynthia: Jammer wel he!!! :wub:
Hi, ja ik had het ook gezien!
@Raak: Oh ja… de spelletjes die ik soms weleens doe… vertel ik je nog wel op de meeting. ( o.a. monopoly )
Cyn, enkeltje turkije voor 69 euro?? Corendon…
Vertel mij over bacar… Ben een liefhebber van allerlei soorten alcoholische dranken maar heb nu een tik voor scroppinno! Helemaal gek op. Zelfs in Izmir een scroppi gemaakt maar daar hebben ze geen lekkere ijs waardoor de smeuigheid er niet van afdroop. Voor de rest lekker aangeschoten geworden!!
Ga nu ff snel wat ontbijten en mijn vitaminetjes innemen want bij griep ga ik gigantisch afvallen en zo dik ben ik ook weer niet (48 kg).
Hoe kan ik dikker worden???
Haha gaan jullie me allemaal ff gek zitten maken
:wub:
Of vanaf Duitsland met Sunexpress voor 59 euro!! :unibrow:
ik aktiveer NIETS… pfff eerst hier al met de Ebucks… gingen jullie ook al stelen…PFFFF
Neee ik laat me niet leegroven haha
We gunnen het je zo Cyn. :wub:
Maargoed, ladies… ik ga werken.
Laterssssssssss :dag:
Roanna, werkse!!
Dames,
Condor heeft vanaf 12 november 10.00 uur tot 14 november 11.59 uur een CATCH A FLY actie. Ik dacht dat alle vluchten 49 euro bedragen allinclusive.
Je vliegt dan in de periode vanaf 12 november tot en met April 2010…
Ik denk dat ik weer vliegdrang heb…!! Of ik laat mijn man de site van Condor zien en dat hij dan met Condor vliegt naar Nederland…
By the way: mijn man kan ook heel goed koken en hij is een liefhebber van de Thaise keuken. Hij was zeer verbaasd dat ik al turks kan koken… Kwestie van oefenen hoor.
Ach, ziek zijn heeft zijn voordelen maar ook zijn nadelen want ik moet al het eten in m’n eentje opeten…wat eigenlijk…helemaal niet errug is.
Kadin: duitsland is uberhaupt geen optie he… Veeeeeeeel te ver… ![]()
:wub: is online… :biggrin:
Cyn: waar een wil is, is een weg!!
Ik ga ook afsluiten want ik moet even andere dingen doen want anders zit ik de hele dag achter de pc. ENNUH…mijn RSI klachten gaan op deze manier niet weg!!!
Tot straks dames
Kreeg al een leuk kerstmailtje…nou ja leuk…ja/nee
(hihi)
Ik de cake in de oven…
Beps wat voor een cake??? een gewone, marmer of chocolade of citroen
Wilde marmer doen, maar Rubbie heeft opgeruimd, en ik kan de cacao niet vinden…
Dus gewone… lekker MET slagroom!!
oooohh en aardbeien??? :biggrin:
Jammer, en ook nergens weekmarkt vandaag ;)!!
Zo zelf aan een heerlijk broodje tartaar… moet mezelf ook verwennen