TTT deel 133, en we gaan gestaag door...

Kadin,was een retourtje van 17/12 t/m 24/12

Goede morgen allemaal :dag:
Een boterhammetje en een cappu. Even goed wakker worden. Mijn bed lag nog te lekker eigenlijk :redface:

Goedemorgen meiden, hier ook al wakker, tja een vrije dag he, en dan gewoon niet uit kunnen slapen…gets…

Koken is zeker niet mijn hobby ik kan het wel, en iets aparts maken oke, maar die hollandse pot getver daar kan je toch je fantasie niet bij laten werken…maar ja ik ben een fries getrouwd he, en wat de boer niet kent…hihihihiiih…

@Viva
He wat vervelend dat je niet uit kan slapen. Hoe komt het? Te druk of al klaarwakker?

@Koken
Ik heb er geen hekel aan. Hier een mengelmoes van de hollandse pot (alles behalve stamppotten) en buitenlandse gerechten.

En nu aan het werk … des te eerder ben ik weer thuis.

Zo ik weer wakker, Rubbie voor de 3de dag gewoon weer naar het werk…(of er niets gebeurt is… ik vind het echt een btje raar)

Op naar een nieuwe dag, ik moet cake bakken vandaag…

:dag:

Beps: goed van hubs hoor!!! :thumbsup:
Trl: mams veilig thuis gekomen gister?
Bloem: :kus: ook ik duim voor je!!

Zo… vandaag weer te werk… hebben tel-storing… dus dat schiet weer lekker op… :frowning:

Viva: mijn visjes zijn verdeeld over 2 tanks :wink:

:dag: :kus:

o ik dacht al Cynnie wat een kale bedoening…

:wink: ben aan het sparen voor 2 tanks vol he… Heb wel eindelijk een baby-inktvis van de dood gered!!! Wil alleen nog zo graag een schildpad!!!

Pffff FB-ships… daar heb ik dus echt geen zin in/tijd voor/energie voor…

Goedemorgen ladies. :dag:

@Beps: Dat is zeker heel vreemd, als je er zo aan gewent was om s’morgens zo samen even wat hier en daar in huis en om het huis te keutelen en nu ineens niet meer.

Oh ja meiden, die ook op FB druk doende zijn, jullie hoeven mij echt geen visjes en schelpjes en dergelijke toe te sturen hoor. Vind het natuurlijk wel heel lief van jullie, maar ik doe er niets mee en was dat ook niet van plan. Zo nu en dan ff een krabbeltje bij deze en/of gene vind ik nog wel leuk, maar de rest erom heen heb ik echt geen belang bij. Ik hou zowiezo niet van computerspelletjes/peilingen. Wel van echte spelletjes.

Nemen jullie mij toch niet kwalijk he? Dan hoeven jullie ook de moeite niet meer te nemen, om mij wat te sturen. :unibrow:

Nou, werkse iedereen. Ik heb al het een en ander gedaan hier thuis en nu zo eerst… koffie.

Roanna: haha die schelpen etc gaat vaak al automatisch… Maar niet je aquarium verwijderen hoor… Nu kan ik tenminste elke dag geld bij je jatten uit je schatkist :wink:

Cyn,hahahaha jij ook al ;).
Ja mams gelukkig veilig thuis gekomen,vindt het altijd wel eng als ze alleen op fiets moet,zeg ook altijd dat ze geen tas moet meenemen,gebeuren hier nog wel eens tasjesroven enz…Ze noemen het hier niet voor niks klein amsterdam :wink:

goedemorgen all,

Trl eigenlijk wel zonde he om zo’n goedkoop ticket te laten lopen
Viva : vrij en toch vroeg op, klinkt bekend
Cyn : op zoek naar een schildpad
Beps : vandaag lekker cake bakken en R gaat goed met werken
Marion : wilde eigenlijk nog wel een keertje omdraaien, bed was te lekker
Roanna : wilt alleen maar echte spelletjes spelen, vertel…enne Cyn pikt geld, ik punten want maak je aquarium schoon hahahahaha

Roanna ik pik ook puntjes en muntjes hoor, dus laat die lege bak maar staan hihiihihihi…
cynnie, Damber wil ook een schildpad maar ja je moet dan wel een melding krijgen en gelijk erop reageren anders krijg je hem nooit…stuur je iedere dag wel iets voor in je bakjes hoor, maar dat kan maar 1x per dag, heb je net ook al wat gestuurd…hihihihih…
Geeft niets hoor meiden als je niet mee wilt spelen…maar Beps activeer wel je bak dan kunnen wij pikken en krijgen wij meer centjes…

Raak: jij mag je beestjes weleens eten geven… Ze keken vanmorgen helemaal sip :wink:

Trl: gelukkig maar!!!

Raak,ja eigenlijk wel zonde,maar ja wintertijd is er niet veel te doen he,dus jammer.Misschien wat voor jouw Cyn???

Nouja, als ik jullie er een plezier mee doe, dat het aquarium blijft staan, hij staat mij niet in de weg, want ik weet geen eens WAAR die staat. Dus ga jullie gang!!! :lol::crybaby:

Goeiemorgen vanuit een grauw zuidwesten,
Ik heb dus ook een hekel aan koken, het is dat het moet. Gisteren trouwens ook kip gado gado gegeten, gewoon van conimax, roerbakgroenten erbij en klaar is klara.
Ik doe hetzelfde als Roanna met fb, af en toe een berichtje plaatsen en meer ook niet. Snap er ook weinig van
@Viva: Nog gefeliciteerd met oma. Geniet van je vrije dag vandaag
@Beps: Succes met de cake bakken
@Kadin: Beterschap

Raak, 26 graden op GRAN CANARIA!! Lekker of niet dan!! Gisteren heb ik me gestoomt en dat was wel meer dan 26 graden.

IK HOU VAN KOKEN!! En ik kook alleen dingen die ik lekker vind. Af en toe lijk ik wel een zwangere vrouw die overal en alles wil eten!! De indonesische eten, koek, gebak, snacks enzo heb ik allemaal al gedaan en doe het niet meer zo vaak meer omdat er nog meer andere lekkere dingen op deze wereld zijn, maar als het moet dan staat het binnen een paar uur op tafel. By mij een paar keer per maand hollandse pot…tenminste…op mijn manier.

Gisteren een grog van citroen, honing, heet water en (bij gebrek aan beter) BACARDI gedronken. Meteen mijn bed in en gigantisch zitten zweten… was wel helemaal van de wereld maar dat zal wel door de Bacardi komen. Voel me nu een stuk beter maar ga wel door met stomen ennuh…moet een nieuwe fles rum kopen…was namelijk laatste restje…

Trl: ja zou zeker wat voor mij zijn… waar het niet dat ik na 15 december geen vrij meer mag tot eind februari… Drukke periode dan he… :wink: