TTT deel 133, en we gaan gestaag door...

Pffff… nog niet in een nieuw deel. Jullie zitten maar te vissen en dat gaat maar uit eten in het “restaurant” , tja, zo komen we er nooit. :lol:

Nou meiden, wij zijn ook weer terug van het feestje. Was ergens in de middle of nowhere, maar we zijn er gekomen. Heerlijk warm en koud buffet + ijsbuffet gehad en gezellig zitten kletsen met deze en gene. Leuk dus!!

Ook hebben we een rondleiding gehad van de boer zijn nieuwe huis, nou dat wil je niet weten. Wat een keet en wat een grond ( bos en weilanden ) eromheen. Vanuit hun bed keek je zo de weilanden in. Nou, moet zeggen… kijk toch liever net als in ADR, de zee in/op. Hi, hi. Nee, echt heel mooi hoor. Kun je zien wat hij heeft verdiend met dat witte goud in de loop der jaren, maar gun het ze hoor. Ze werken er hard genoeg voor.

Zo dadelijk ff de reportage over de beveiliging van ons koningshuis kijken bij Stegeman. Lijkt me weer spannend hoor.

@Beps: Werkse. Ik denk aan je!!! :kus: Gelukkig niet zo druk.

@roanna
Erg leuk gehad dus.
Ik denk toch echt dat je de visjes moet voeren hoor…

@MK: Nou, ik heb alles nu te koop. Heb alles al op Marktplaat* gezet, dus wie bied? :unibrow:

HAHAHAHAHAHAHA!!! Die Roanna…

Quit on the site!!
Iedereen bij de vissen? Ik heb de boel ook weer schoon daar. En heb er ook een paar aan het werk gezet en dat zonder viogra. De bak is groter en die moet vol he. En het restaurant daar ga ik niet aan beginnen want ik heb het zo al druk genoeg :unibrow:, mijn huis, de bak, avondvullend programma op msn. En dan mag ik al weer bijna naar bed.

Zo nog even dag zeggen, iedereen weer terug van zijn zondagse dingen. Hier askim net weg, heeft weer gekookt voor me, iets met turkse kaas. Ff miljoenenjacht gekeken, 115.000 euries, toch lekker bedrag! En ga nu nog maar even met de visjes bezig. Kijken of er nog wat te trainen valt.
Sneu hoor, voor Marianne, ik heb het niet gezien, maar wel gehoord.
En leuk van die herenploeg, precies gelijk met die Amerikanen, hoe krijgen ze het voor elkaar!
Het restaurant begin ik maar niet aan, en dat met die poessies loopt bij zo traag, daar kan ik niks mee.
@ Beps inmiddels klaar met werken, kan ook lekker gaan relaxen nu.
@ Roanna leuk dagje op de boerderije gehad, maar je vissies zien er echt heel zielig uit, hoor.
**
Nou welterusten allemaal, tot morgen!

Hi, hier visite ook weg en ben windows 7 aan het installeren dus lees morgen bij en reageer dan weer. welterusten all en tot morgen:kus:

Zo vissen verzorgt, de kattenbak verschoond en de katten gekroeld, en het restaurant weer een nwe kaart gegeven nieuwe tafels erbij en de maaltijden geserveerd…Knap druk in een uurtje(ook nog in real life de honden uitgelaten en Rubbie thuis begroet, hij was ook op tijd gelukkig)

Dames…tot morgen haha

Goede morgen meiden …
Het komt niet vaak voor dat ik de 1e ben 's morgens :lol:

:NETHERLANCynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal :NETHERLAN

Cyn: 2 Maart Thailand… :smiley:
Beps: 12 Mrt Almelo- Weekendje Preston Palace(met fam, omdat mn vader 80 wordt)

En dan de verjaardagen nog …

17/11 Kadin
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo

Beetje later dan anders,pfff vanacht weinig geslapen,bij C komen kiesjes door denk ik.

Fijne dag allemaal

Goedemorgen :dag:

Bijna nieuw deel… bijna :smiley: gauw aan het werk… lees steeds bij hoor. .ben heel trouw daarin… maar nu even geen update

goedemorgen all :kus:

Ook ik wakker nu eerst de vissen katten en de gasten in het restaurant verzorgen

Ook goedmorgen all. :dag:

Had niets te verzorgen, want heb alles verkocht. (geloof ik) :stuck_out_tongue:

Nog steeds geen nieuwe deel?

@Raak: En??? Zit Windo*s 7 er nu op? En bevalt het? Ik verwacht het deze week ook en dan moet ie er nog op, maar daar vraag ik de buurman wel ff voor.

Verder even niets te melden.

Tot laters weer ergens. :dag:

Roanna : je hebt echt nog wel visjes hoor:tongue: enne ja 7 bevalt mij iig prima tot nu toe

Goeiemorgen ladies !!!

Ga zo even nalezen, is tijdje terug, maar is toch kalm op het werk !!

Maar EERST lijstje aanpassen :

:NETHERLANCynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal :NETHERLAN

Cyn: 2 Maart Thailand… :smiley:
Beps: 12 Mrt Almelo- Weekendje Preston Palace(met fam, omdat mn vader 80 wordt)
Kaylo : 14 juni - 02 juli 2010 : ADR !!! :vak02:

En dan de verjaardagen nog …

17/11 Kadin
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo

Géén reactie van de ADR-dames ? :confused:

Nog eentje en nieuw deeltje hoor !

Zal ik voor de verandering een nieuwe openen ? Als ik nog weet hoe het moet …