Zo de schapjes in huis, ff lekker met mn zus bij gesproken(pff haha uur aan de foon gehangen) en nu even de schapjes inhuis halen(liggen nog in de auto)
*Ik denk dat je je vergist hahahaha, we hebben ‘onze 2 jonkies’ Cyn en Bloem, onder de 30, dan een paar in de middenmoot(MK, TRL) en volgens mij is derest boven de 40 hoor… zelfs al boven de 50 hahahahaha *
Owwwwwwwwwwwwwwwwwwww…!!! nah…
@Cynthia:
***Ik vandaag lekker vrij, dus lekker gesport vanmorgen en vanmiddag online… :biggrin:
Kadin: Nou mijn naam is dus Cynthia, 22 jaar en woonachtig in Alkmaar bij mijn ouders… Ik kom als 8 jaar in Turkije, en mis het elke dag weer… Sinds kort (3maanden) ook weer verliefd op een turkse jongen die ik afgelopen juni heb leren kennen… en mede dankzij de hubs van Beps heeft hij mij ook gezien haha…
Ik werk in de reiswereld waardoor ik soms erg leuke reisjes vanuit het werk mag maken… afgelopen week was ik naar Florida voor 5 dagen… Vervelend he ![]()
Nou meiden ik ga ff een broodje eten… tot later!! :dag: :kus: ***
Heee Cynthia, je woont in de buurt van Amsterdam. Jij bent dus echt een fanatieke aanhanger van Turkije toch? Ik mis turkije ook elke dag…en helemaal dit soort weer!! Daar schijnt op dit moment de zon maar ze verwachten een regenbui volgens mijn man.
waar ben je in Juni geweest?? Leuk…geniet van je verliefdheid.
Werken in de reiswereld: volgens mij had je het al eerder verteld? Ik ben al tijdje op zoek gegaan naar vacatures in de reiswereld maar tegenwoordig moet je echt papieren en ervaring hebben want anders hoef je al niet te solliciteren. Helaas heb ik deze dingen niet en ben daarom maar een zelfstudie Reisbegeleider/Hostess gaan doen. Tja, je moet toch wat doen om iets te bereiken.
Leuk…jouw werk zou ik best wel willen doen.
Ik was in juni met de rest van de ttt-clan naar Turgutreis ![]()
En ja mijn baan is top!! Maar je hebt inderdaad wel de papieren nodig, anders kom je vrijwel nergens aan de bak… Ik heb mijn sepr-opleiding ook gewoon via een thuisstudie gedaan… en moet zeggen dat het me eigelijk wel beviel… Heb 2 jaar terug ook nog de opleiding medisch secretaresse gedaan, maar dat vond ik toch niet zo boeiend eigenlijk… ![]()
Nou ik ga weer ff verder klooien op msn :wub:
![]()
Hi Cynthia, ik heb eigenlijk alleen maar secretaresse-opleidingen en de applicaties maar geen diploma’s op gebied van reizen. Ik heb nog naar de SEPR-studie gekeken maar die zijn ook vrij prijzig dus ik ga even checken wat het UWV voor mij kan betekenen. Secretaresse zijn is maar voor tijdelijk…zo moet je het zien! Het betaald wel ontzettend goed en daarom ben ik het 20 jaar blijven doen joh. Maar nu is de koek echt op en ga ik me ergens anders op richten.:was:
Ik ga nu ff :slapen: en over een uurtje koken…
Tot gauw allen
Zussie,druk op het werk?
Cyn,lekker dagje vrij en met :wub: op de msn,werkt hij niet meer op de bus? We lang wachten voordat je weer naar :wub: toe kan gaan.Ga je dat volhouden?
Beps,ook lekker dagje vrij en rubbie weer aan het werk.
Kadin,druk met solliciteren of nu eerst orienteren en daarna solliciteren.
Zag een ticket naar Izmir in december retour voor €140,- wel aanlokkelijk,maar ja heb daar in de winter niks (meer) te zoeken.Zou best nog weer weg willen…En dan vooral met de kerst dat zijn echt van die Butdagen heb daar echt niks mee.
Pfff weer een peuter overleden aan de Mexicaanse griep.C zal binnenkort ook wel opgeroepen worden voor de vaccinatie,maar twijfel toch wel een beetje,heeft voor- en nadelen.aan de ene kant denk ik ja en aan de andere kant denk ik kan hij wat aan die vaccinatie overhouden,zal vast wel goed getest zijn maar toch,tis allemaal zo nieuw.
Trl: hij moet over 10 minuten weer naar Izmir… Dus hij is nu offline… en of ik het ga redden… tsja… we will see ![]()
Kadin: Ben zelf ook begonnen met een gewone secretaresse opleiding, daarna dus sepr, en een Medisch secretaresse opleiding. (vooropleiding voor dokters-ass.) Maar zie me daar gewoon nog niet werken… mijn baan betaald niet super, maar heb het wel naar me zin… ![]()
Cyn,is toch ook wel belangrijk dat je het naar je zin hebt op het werk,al betaald het niet super.je kan wel een super goed betaalde baan hebben,maar als je elke dag chagrijnig naar het werk gaat is dat ook niet goed ![]()
Nee precies… en de extraatjes zijn ook gewoon lekker ![]()
Ja dat is jouw voordeel dan weer…
juist ![]()
Oh meiden… waarom is hij nou zo leuk/lief/grappig/schattig en zo ver weg ?? :crybaby:
Cyn,:kus:.
Zo ik ga ervandoor,mams komt eten en oppassen,ga vanavond ff zwemmen…
Ik vandaag ook opgeroepen voor de Mex vaccinatie… ik ga wel. De gewone griep heb ik besloten dat ik die dit jaar voor het laatst gehaald heb… nu 5 jr op rij… is genoeg denk ik…genoeg anti-stoffen hoop ik… Maar de Mex ga ik halen
Goedenmiddag, ladies.
Wat moest ik weer ouderwets bijlezen zeg!
Weet alleen niet meer wat ik allemaal gelezen heb.
Opleiding, werk zoeken, goedkope tickets Izmir, lekker vrij vandaag, liever weer aan het werk nu je veplicht thuis moet zitten, sleutel vergeten dus toch even naar huis, en toen en toen :drugged:.
@Cynthia: Zo is het maar net. Als je al die reisjes in geld omzet, heb je een heel aardig loon en je hebt nog eens wat gezien van de wereld. En leuk werk is het zeker, weet ik van mien eigen zoon.
@Toos: Ik hoop dat de sollicitatie iets is geworden voor R. Dat het nu wel een keer naar haar zin mag zijn. Ik duim nog hoor!!!
Vanaaf dus de visite nog voor kokkie’s verjaardag, maar straks eerst zien of ik rijk ben geworden. Heb weer een heel straatje 1/5 staatsloten. :unibrow:
Mijn mams moet ook voor de mex… die gaat ook…
@Beps: Wij moeten a.s. donderdag voor die Mex. griep en ook wij doen het wel.
Met de Mex denk ik: Ik ga het mezelf nooit vergeven(of Rubbie mijvergeven) als het wel misgaat terwijl ik er ‘iets’ aan had kunnen doen…
Ohhhhhh zo lekker een avond vrij. Net de bospeen staat te schillen, aardappeltjes zo in De Pan, en dan heerlijk een ossehaasje vd grill… JAMMIE!!!(wat is mager eten toch rot :lol:)
Jaaaa??? Wat lachen joh!! Tja, als je een voorliefde hebt voor koken dan wil je alles onthouden en je wilt dan ook alles in 1 x goed doen.