Ik heb het eigenlijk ook wel gehad voor vandaag, ga mn mandje opzoeken. Slaap lekker voor straks en tot morgen maar weer
@Kadin
Jij ook al gek op koken, en dan nog wel indonesisch. Ik werk bij een indonesische man en toevallig hebben we vanmorgen een hele poos over indonesisch koken zitten praten. Hij kon het zo lekker vertellen, ik kreeg er gewoon honger van.
Over mij … ik ben 46 jaar en woon (sinds 2 weken) alleen met mijn zoontje. En … gek op Turkije!
@Cyn
Gaat vast goed komen met je reisje! Jij weet de plekken he!
@Toos
Gelukkig is alles goed met je. Groot gelijk dat je van de meiden geniet als ze enen weekend thuis zijn.
Een reisje Australie in de plannning … GAAF zeg!
@Vliegtuigeten
Ik heb er geen hekel aan hoor. Maar heb meestal ook een gigantische honger omdat ik van te voren bijna geen hap door mijn keel krijg. Te druk met van alles, heb pas rust als ik op het vliegveld ben.
@Viva
Al weer druk aan het speuren voor de volgende vakantie. Weer Turkije of gaat het dit keer iets anders worden?
@Raak
Het probleem opgelost. Nu voortaan maar vanaf de nieuwe laptop he?
@Beps
Een goede beoordeling … toppertje!!
@Bloem
He toch wat een domper na zo’n fijn weekend Berlijn. Toch weer zorgen he. Wordt het contract verlengd of niet. Gaan hier voor je duimen hoor!
Berlijn … een indrukwekkend verhaal! Weer even het gevoel terug van 20 jaar geleden.
@Miere
Haha … je wil maar vooruit he. Op krukken naar de kroeg en het liefst met de gipspoot aan het werk. Maar dat kan nog ff niet Pietje Ongeduld, geef het eerst maar eens de tijd om te genezen.
En nu is het al weer veel te laat. Maar vlug het bed in … TRUSTE!!!
:NETHERLANCynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal :NETHERLAN
Cyn: 2 Maart Thailand… ![]()
Beps: 12 Mrt Almelo- Weekendje Preston Palace(met fam, omdat mn vader 80 wordt)
En dan de verjaardagen nog …
17/11 Kadin
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo
Goede morgen meiden … :dag:
Ontbijtje al op, een kop cappucino en even goed wakker worden want hij was er weer vroeg de taxi :hihi:
Goedemorgen all, en het werkt nog steeds dus kan jullie weer komen vervelen:tongue:
Mooi zo, das nog eens goed nieuws ![]()
Bonjour ladies. :dag:
@Raak: Nou meid, ik ben allang blij voor je dat het nu beter gaat op je andere/nieuwe klepdoos. Kun je weer fijn meekletsen als je tijd hebt natuurlijk.
@Marion: Alweer vroeg uit de veren voor het busje. Nu werken zeker?
@TRL: Weer voor de administratie gezorgd. :kus:
De rest nog op 1 oor denk ik, of ook al heel druk op het werk?
Ik drink ff mijn bakkie leeg en dan ff showeren en dan weer een dag als alle anderen.
Laterzzzzzzzz :dag:
@Roanna
Ja, nu aan het werk. En dacht ik vanmiddag vrij te zien … niet dus!!!
Tot straks.
Zo ik een vrije dag haha… dus nadat ik mn manneke uitgezwaaid heb ben ik snel terug gekropen. Nu aan een cappu, het bed afgehaald en in de was, en het is heerlijk zo!!!
Tot straks, boodschapjes doen, en neitsen…YEAHHHH VRIJ!!!
Dames,
Vanochtend met koorts en verkoudheid opgestaan. Komt door de weersverandering Izmir amsterdam. Al mijn afspraken voor deze week moet ik gaan cancelen…tandarts…gesprek uitzendbureau…lunchafspraak met een ex-zakenrelatie…!! Jammer want als je gaat netwerken dan kan je nog eens aan een baan komen.
Net mijn man gesproken over vrijwilligerswerk in Turkije…hij is er niet mee eens want hij zegt “voor niets gaat de zon op”. Ik heb toch mijn twijfels want als je in overleg met het UWV dit gaat doen dan wordt je uitkering doorbetaald en kan je vrijwilligerswerk gaan doen. Iemand ervaring hiermee??
Mijn huis is 1 grote troep. Ik heb de kracht niet om schoon te maken. Het weer buiten is belabberd en het lijkt wel alsof ik in een molen terechtkom. Beter mijn bed weer inkruipen en helemaal niets doen maar rustig aan uitzieken en uitrusten…
*@Kadin
Jij ook al gek op koken, en dan nog wel indonesisch. Ik werk bij een indonesische man en toevallig hebben we vanmorgen een hele poos over indonesisch koken zitten praten. Hij kon het zo lekker vertellen, ik kreeg er gewoon honger van.
Over mij … ik ben 46 jaar en woon (sinds 2 weken) alleen met mijn zoontje. En … gek op Turkije!
*
Jaahaaa…vanaf kleinsaf aan met koken bezig geweest. Koekjes bakken vanaf mijn 10e jaar. Wanneer mijn moeder aan het koken was dan keek ik mee en schreef alles op in een schrift. Helaas ben ik die schrift kwijtgeraakt door alle verhuizingen maar de meeste dingen zitten in mijn hoofd. Een rijsttafel is zo gemaakt omdat de meeste kruiden overal worden gebruikt. Mijn favoriet is soto maken, sate, gele rijst, tahoe en tempe… Ik kan dit wel elke dag maken maar het is wel een dure aangelegenheid. Misschien kunnen we recepten uitwisselen want ik ben gek op allerlei soorten eten. Ik wacht altijd op de restaurantweek die hier in April/Mei en in September wordt gehouden. Ik kies dan een heel duur restaurant om voor 25 euro te eten. Helemaal geweldig die restaurantweek.
Ben blij dat ik niet de enige ben in dit gezelschap die boven de 40 zit, want de meeste schrijfsters die op deze site zitten zijn vrouwen beneden de 40…tenminste als ik al die verhalen zo lees!!
Iedereen heel veel succes op het werk en thuis. De sleur die ik nu meemaak is geen leuke sleur. Had beter in Turkije moeten blijven om andere dingen te doen dan thuis zitten… Ach, elk voordeel heeft zo ook zijn nadeel. Wat zeuren we nou weer.
Ik denk dat je je vergist hahahaha, we hebben ‘onze 2 jonkies’ Cyn en Bloem, onder de 30, dan een paar in de middenmoot(MK, TRL) en volgens mij is derest boven de 40 hoor… zelfs al boven de 50 hahahahaha
goedemorgen…
Marion weer een dijk van een update, ik sluit me er maar bij aan.
Beps…ikke nog niet hoor ben 48 dus ik mag nog 2 jaar meelopen onder de magische grens.
Kadin, beterschap…en beetje bij beetje kom je er ook.
Ikke druk … dus op meeleesstand, had nu heel even de tijd om te reageren…
paps met valys naar mijn oma, die is jarig jawel 102 jaar vandaag pffffffffffffffff moet er niet aan denken, volgens mij vonden ze het niet leuk dat ik er niet bij was, ja sorry hoor ik moet werken, en heb zeker geen zin om in de drukte van de pits ff naar vaassen te rijden, met een gezelligheid als mijn vader zeker naast me in de auto…hoorde trouwens van het weekend dat mijn zoon bij opa was geweest, hij heeft helemaal niets gezegd, alleen maar of hij nog in het leger zat en of mijn schoondochter al zwanger was, voor de rest zijn benengedeelte van de sta-opstoel omhoog, en zitten zappen op de tv, geen koffie of wat dan ook gezegd, dus na anderhalf uur zijn ze maar weer vertrokken…
@Viva: Ik ook nog LANG niet die grens…Rubbie volgend jaar haha!!!
En ja je vader… Gefeliciteerd met Oma… ookal willen wij niet aan die leeftijd denken, zij zit ermee…:kus:
:dag:
Ik vandaag lekker vrij, dus lekker gesport vanmorgen en vanmiddag online… :biggrin:
Kadin: Nou mijn naam is dus Cynthia, 22 jaar en woonachtig in Alkmaar bij mijn ouders… Ik kom als 8 jaar in Turkije, en mis het elke dag weer… Sinds kort (3maanden) ook weer verliefd op een turkse jongen die ik afgelopen juni heb leren kennen… en mede dankzij de hubs van Beps heeft hij mij ook gezien haha…
Ik werk in de reiswereld waardoor ik soms erg leuke reisjes vanuit het werk mag maken… afgelopen week was ik naar Florida voor 5 dagen… Vervelend he ![]()
Nou meiden ik ga ff een broodje eten… tot later!! :dag: :kus:
Mogge allemaal,
@ Beps weer bijna in het gewone ritme, met een werkende Rubbie, en maak je geen zorgen, die 50 komt vanzelf,:teeth:
@ Kadin ziekkies, troost je, half nederland is ziek, je bent niet de enige, tis de tijd van t jaar, hè? Je kan idd beter in Turkije zitten.:zon02:
@ Cyn, jonkie, lekker vrij, kan je weer wat gaan zoeken. Ga je nou nog naar Turkey toe dit jaar?:wub:
@ Raak weer aanwezig, hopen dat je probleem nu opgelost is.
@ Viva, gefeliciteerd met Oma, wat een leeftijd, zeg. En niet gezellig met Pa erheen, toch wel prettig, dat je af en toe MOET werken, hè?:o
@ Marion ook weer in het gewone ritme, busjes, werken…lekker, hè?:chin:
@ Bloem, Roanna, Toos, MK, TRL…aan t werk?
**
Ik mag nog bijna 5 weken verplicht thuis zitten, grrrrrrrrr.
Stom hè, als je moet werken wil je niks liever dan lekker vrij zijn, en nu? Ik zou morgen het liefst weer naar m’n werk gaan, maar mag/kan niet.
Ga maar wat nuttige dingen in huis doen, maar wel rustig an, merk wel dat als ik te veel loop er vocht in m’n voet komt, het gips voelt dan heel strak aan.:kus::kus:
Miertje: nee ik denk niet dat het dit jaar wat wordt… Askim heeft zich erbij neergelegd dat ik waarschijnlijk pas in juni zal komen…
:kus:Jammer voor jullie…
@Beps
Een vrije dag … geniet er van!!
@Kadin
Ziek vandaag. Maar lekker terug het bed in, die ‘bende’ die blijft wel liggen … beterschap!!
Ook een kookschrift, toevallig … zijn vrouw had ook alles in een schrift opgeschreven.
@Viva
Gefeliciteerd met je oma. Wat een leeftijd he!!
Paps de gezelligheid zelve toen je zoon op bezoek was. Balen hoor, die gaan dus ook niet zo snel meer op bezoek.
@Cyn
Vrije dag vandaag en al flink gewerkt in de sportschool. Hoe is het met je jetlag? Heb je er nog last van?
En ik maar weer aan de slag want geloof dat er eentje de sleutel vergeten heeft dus zal maar zorgen dat ik op tijd thuis ben :hihi:, het is me wat met die kornuiten.
Marion: ja jetlag is alweer over hoor… ![]()