Ok ik ook maar weer eens: Ben 45, 25 jr getrouwd met mijn Rubbie… al div landen bezocht, maar zo een 20 jr geleden perongeluk in Turkije terecht gekomen en daar verliefd op het land geworden.
We hebben geen kinderen, ik HAAT koken(alleen vind ik het heerlijk voor een groep) en ik HAAT HET HUISHOUDEN NOG MEER haha!!(daar heb ik Rubbie voor)
We hebben 2 hond(jes) Shiba’s. 1 van 2 jr en 1 van 3 mnd. En waarschijnlijk komt er binnen een jaar ook nog een mannetje bij(de 2 zijn dames)
Nou dat was t wel haha, oh ja kom oorspronkelijk ook uit Amsterdorp, maar zou er nu niet meer willen zitten!!!
@Beps: Oh maar, dat vind ik toch al heel wat van je hubs. Ook nog wezen sporten. Toe maar!!! Ja, nu komen die tijden weer aan van wanneer zien we elkaar weer eens he!!! :wub: Allebei weer druk aan het werk. :nod:
@Toos: Tja, wat dat betreft, hebben we ook niks aan jou. Bent regelmatig de boel kwait. Als we je nodig hebben… heb je de telefoon weer eens verstopt. Nee hoor… zonder gein… kokkie vond het harstikke leuk van jullie allemaal.
En van die rijsttafel… we hebben genoten hoor. Zalig. Bedankt nog Marion.
Hi Ladies, Allemaal updates voorbij zien komen over ons. Dus ik ook nog maar even. Ben 53 jaar heb 3 volwassen zonen (30, 27 en 23) van mijn 1e echtgenoot. Ben daar 21 jaar mee getrouwd geweest, en met mijn 2e man bijna 10 jaar. Nu inmiddels alweer 1,5 jaar gescheiden, en ik trouw nooit meer, alhoewel mijn huidige (turkse) vriend daar anders over denkt. Ik heb in de nare periode rondom mijn 2e scheiding ontzettend veel steun gehad aan de vriendinnen hier op het forum. Ben Oma van een schattige, lieve kleindochter Lisa, nu alweer bijna 8 maanden. Ik werk net zoals Roanna in de catering, (op Sch**ol) maar nu even niet, omdat ik 1,5 week terug geopereerd ben aan een vergroeiing in m’n voet. Ik ben niet zo’n trouwe meekletser, omdat ik normaal gesproken simpelweg niet zoveel tijd heb. Maar eens in de zoveel tijd meld ik me altijd weer, hoor. Maar nu ik gedwongen thuis zit kom ik wel wat vaker “op de thee”. Ik ben sinds ik de eerste keer in Turkije ben geweest verslaafd aan dat land, ik voel me er zo thuis, net of ik daar eigenlijk hoor. Ga ook alleen nog maar naar Turkije, als het even kan. Ik heb geen behoefte om ergens anders heen te gaan. Maar omdat ik alleenstaand ben moet ik wel goed afwegen wat (financieel) verantwoord is en wat niet. Zo, genoeg…
** @ Kadin, is jouw man turks? Sorry, misschien heb ik er overheen gelezen. Niet dat het uitmaakt, hoor, gewoon nieuwsgierig! XXXX Mar
@Miere::dag:, gaat het een beetje met het loopgips @Roanna: R. vindt het helemaal niks, is ook bezig om iets anders te zoeken. Ze heeft morgen weer een sollicitatiegesprek
@Toos: Och jee. Wel jammer dan, maarja… als je met tegenzin naar je werk gaat, kun je beter op zoek gaan naar wat anders inderdaad. Wel weer in de reiswereld, zeg maar?
@Roanna; Zo is het ook en ja weer in de reiswereld. Waar ze nu werkt is niks meer dan een callcenter waar alles is gebaseert op snelheid en niet op klantvriendelijkheid
Ja, meiden, ik ben, naar omstandigheden, “superblij” met met gipspootje. Kan nu weer een beetje uit de voeten, hoef niet meer de hele dag te hinkelen in huis. Ben zelfs net even “een blokje om”’ geweest. Nog zonder de honden, dat durf ik nog niet. Maar gewoon zelfstandig even naar buiten, heerlijk! En pijn? Nu wel een beetje, heb nog maar een molletje genomen, en zit nu weer eens met een glaasje wijn. Ze hebben er vanmiddag natuurlijk wel aan gezeten, en de wond is ook wel gevoelig, vooral toen ze de pleister eraf trokken. En in 10 minuten dat het drukverband eraf was zwol de voet helemaal op, allemaal vocht, maar dat is nu wel weer weg. Had ik al verteld dat er een, voor mijn idee, mega grote schroef in m’n pootje zit? Maar die voel ik niet, en kan zolang blijven zitten als ik er geen last van heb. Maar “gewoon” kunnen lopen, heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk!!!
@Miere: Oh, dat is dan alweer een hele bevrijding zo. Heerlijk weer een bietje je eigen gang kunnen gaan. Nu denk je er pas bij na, hoe het is als iemand niet goed uit de voeten kan, maar gelukkig is het van jou ( hopenlijk) tijdelijk. Enneh… een molletje… en een wijntje… moet kunnen toch!!!:o Slaap je zo lekker op. Hi, hi.
@Toos: Tja… dat lijkt mij ook niks dan. Gaat echt alleen maar op de verkoop van tickets dan he en niet meer om info enzo. Net zo’n lopendeband fabriek dan. Nou, hopenlijk heeft ze morgen succes en is het een beter job. Ik ga voor d’r duimen.
Ik doe meteen maar even de boel hier bij mij op slot. Heb het wel weer gehad voor vandaag.
Wens jullie allen alvast weltrusten en tot morgen weer. :kus: :dag: