TTT deel 133, en we gaan gestaag door...

@Miere: Gelukkig loopgips, een beetje mobiel nu. Ken het hoor, wel willen, weinig kunnen en ook niet even weg als je wilt. Pffff ik vloog de eerste weken ook in de vouwgordijnen, trouwens soms nog wel eens hoor

Nou:finger:ik hele lange post gemaakt, druk ik hem weggggggggggggggggg
grrrrrrrr, ga nou eerst koken en moet vanaaf ook nog naar de nageltrees om 9 uur, probeer ervoor nog ff opnieuw te doen :kus: :dag:

Ja Viva, je hebt gelijk, hoor, m’n gipspootje is veel hoger dan met andere voet, merkte het meteen al. Maar ja, ik ga niet de avondvierdaagse ermee lopen, en misschien met een laars met een hakje, als ik naar buiten ga kom ik een beetje op dezelfde hoogte. Maar idd, dit is slecht voor je rug!

@ Raak, hahahaha, kan je erop, druk je het weg

Nou dat schiet lekker op he Raak

Raak bij jou heerst er de migus op de pc…of je valt er af of je doet het zelf…hihihihihihi…nou ja straks weer overnieuw.

Toos, ja leve het strand en een strandbedje…ben ooit op excursie geweest van bodrum daar dalyan, wat een takke eind…bah…hihihihihi…Maar na naar australie dan moet je wel wat gaan zien natuurlijk, en er is veel te zien qua natuur dan he, en oude gebouwen ect…daarvoor hoef je niet zo’n eind weg…kijk maar hier in nederland, zat van die oude troep om te bekijken hahahaahah…leuk ook buitenlucht museum in arnhem…hihihihih

Zo op mn werk… Hier wel druk, gesprek gehad, beoordeling GIGA GOED!!!
nu rustig aan doorgaan zo…

@Bloemmie: Ben vanmiddag begonnen met duimen voor je, zal wel even doorgaan :kus:

Dag meiden !!!

Allereerst heel erg bedankt voor alle lieve verjaardagswensen !
Sorry dat ik laat reageer daarop, maar helemaal 2 drukke dagen gehad ! PC heeft bijne niet aangestaan !

Lief dat jullie allemaal aan me gedacht hebben !!! :kus: :kus: :kus:

Zo, tussen de visite door. Eerste alweer weg.

@Viva: Tja…als je die dag naar Toos in Turgutreis meetelt, was je er wel 2x. Ha, ha.

@Raak: Het zit je niet mee he!! Mag je weer meedoen… klik je je eigen weer foetsie.

@Beps: Goeie berichten van het werk. :thumbsup: Zie je nu wel. Voor nu… werkse weer. :dag:

@Toos: Ja natuurlijk . Als jullie naar Australie gaan, moet je wel wat gaan zien. Drie weken, lijkt me ook lang zat. :vak02:

:wub: :wub:

Doeg fijne avond!!!

:kus:

@Miere: Oh, wat erg dan he. :frowning: Dan is het net of de muren op je af komen zeker. Goed idee van je om er even tussenuit te gaan. Sterkte nu met je loopgips.

@Cynthia: Kusssssssss en fijne avond. :dag:

Hi Miere & dames,

Ik ben 42 jaar en woon in Amsterdam en wordt volgende week dinsdag 43.
Ik heb mijn man 20 jaar geleden op het werk leren kennen, we hebben 3 jaar samengewoond en vervolgens verliet hij mij omdat hij met een ander moest gaan trouwen. In de jaren erop probeerde hij wel steeds contact te zoeken maar ik heb het altijd afgewimpeld. Uiteindelijk is hij dus getrouwd, gescheiden, getrouwd, gescheiden, ongelukkig geworden, kaalgeplukt achtergelaten. Is naar Turkije vertrokken om een nieuw leven op te bouwen en structuur te brengen in zijn leven.
Hij heeft mij constant op internet gezocht en kwam bij toeval op facebook…waar ik ook op zit!! Dus…contact…chatten…mailen…telefoneren…en vervolgens zat hij 3 maanden bij mij. Zo zijn we dus daarna gaan trouwen. De hele familie was heel erg blij dat ik weer terug was in de familie en ik eigenlijk ook. Ik kende iedereen nog en een aantal zijn helaas overleden.
Na 3 weken daar gezeten te hebben heb ik de turkse taal heel snel weer opgepakt maar ik kan nog geen hele conversatie aangaan…is nog iets te moeilijk…maar ik begrijp wel waar ze het over hebben.

Daarom ben ik dus blijven steken in Turkije. Eind van deze maand daar weer naartoe en als alles goed gaat en mijn man is klaar met zijn bouwproject, dan komt hij eind december of begin Januari weer een paar maanden in Nederland.

Ik hou van Indonesie maar ook van Turkije. Je moet je wel volledig aanpassen aan de mensen daar, maar ik heb daar helemaal geen problemen mee. Ook ik heb armoede gekend en weet hoe het is om zo te leven. Daarom nemen we altijd kadootjes mee en een koffer met kleren. En ik heb errugggg veel kleren!!! Die geef ik dus bijna elk jaar weg aan mijn familie in Indonesie.

Hoop dat ik wat meer over mezelf heb verteld.

Ow ja, ik ben van beroep Management Assistant en heb jarenlang voor een groot reclamebureau gewerkt in Amsterdam. Momenteel zit ik wegens RSI-klachten (en hoogst waarschijnlijk een ontsteking in schouder) in de ziektewet. Ben vanaf Juli bezig met solliciteren maar door de crisis valt het allemaal best wel tegen.

Daarom kan ik ook constant in overleg met UWV op vakantie gaan. UItkering is geen vetpot maar al mijn tickets en verblijf worden toch door mijn man betaald!! Dus…why not maandelijks naar turkije.

Probeer het nog een keer
Kaylo : allereerst jij nog van harte, ik kon dus gisteren niet posten:unibrow:
Bloem : wat zal je genoten hebben he, Berlijn blijft altijd een aparte stad, tenminste voor deze generatie nog, Zal voor je duimen ivm het minder leuke nieuws wat je vandaag gekregen hebt
Marion : mooi hoor je huisje, heerlijk gevoel he.Verjaardag was niet van dochter die gaat emigreren maar van mijn tweeling, dus eerst vrijdag bij dochter en daarna zaterdag bij zoon.
Roanna : zit nu lekker aan de taart, had vannacht Kokkie al laten feliciteren. Die had geluk he, was ook al voor hem gekookt:drugged:
Miere : fijn dat je nu loopgips hebt, anders ging je zeker tegen de muur omhoog
Beps : hoe heeft R, het gedaan op zijn eerste werkdag ? Jij dus een zeeeeer positief gesprek gehad, goed zo !!
Toos : vakantie aan het plannen naar Australie, leuk werkje
Cyn : staat gewoon weer bovenaan en dan ook nog een vakantie naar Thailand geboekt ennnnnnnn misschien nog Turkije er tussendoor ??
Viva : houdt niet van cultuur en natuur, geeft nix hoor meid, andere leuke dingen zat te doen in Turkije, offfffff Portugal hahaha
Trl : dat was geen goed nieuws he van die kleine, hoop dat ze er op tijd bij waren
MK : wel op internet maar geen tijd om te posten. Je oog weer helemaal goed?
Kadin : ook namens mij welkom hier. Enne ik ben ook met zo’n indootje getrouwd, geboren in Surabaja en heeeeeeel lang geleden naar Nederland geemigreerd. |Is wel een halve haha en spreekt niet eens 1 woord Maleis, weet nog net wat sate is.Ga niet opnoemen waar wij geweest zijn, maar alle landen van Europa behalve de koude noordelijke landen en Hongarije en Albanie en ex Jugoslavie, verder veel in Azie en veel op Curacao, Cuba, Dom. rep.en Mexico, USA, Tunesie en Egypte, nog veeeeeel meer in Turkije. Is en blijft mijn favo.
Heb vanmiddag weer te lang zitten chatten met F. dus nu heimwee en wil meteen weer terug:(
Hoop dat ik niemand vergeten ben, fijne avond, ben zo naar nageltreesje

@Raak: Fijn dat je er weer bent en ook nog kunnen posten. Zo naar trees de nagelmuts.
@Kadin: Leuk om te weten wie je bent en wat je doet. Wil ook wel wat over mijzelf vertellen, ben getrouwd, volgende maand al 28 jaar. Werk in de zorg, alleen nu even niet omdat ik zo’n 3 maanden geleden aan mn schouder ben geopereerd. Verder kom ik al jaren in turkije, vind het een heerlijk land. Zo ben ik ook hier terecht gekomen, allemaal meiden met een voorliefde voor turkije. De grote kracht van dit forum…respect voor elkaar en het elkaar steunen in goede en in slechte tijden

@Toos: echt heel mooi geschreven de laatste zin. Zo zie je maar weer dat er heel veel mensen zijn die van Turkije als vakantieland houden. Toen ik er vroeger op vakantie ging, ging ik er met een ander gevoel naartoe omdat je toch geassocieerd wordt met je verleden. Nu is dat natuurlijk niet meer het geval, maar zelfs vroeger kon ik naar de keuken van een restaurant gaan en in het turks vertellen hoe zij vis klaar moesten maken.

Helaas hebben wij geen kinderen en kan ik er ook niet over meepraten maar wel over: reizen, shoppen, het verkopen van huizen, binnenhuisarchitectuur en natuurlijk…ETEN EN KOKEN!!

Dit is lachen, er zijn meerdere dames die met een indo zijn getrouwd! Maakt niet uit of ze de taal niet beheersen… ik ben wel blij dat ik het wel kan.

@Kadin: Was ik nog vergeten, heb 2 meiden van 24 en 22. Heb een hekel aan koken, ik reis ook graag en huizen verkopen…praat me er niet van:crybaby:

Oke Kadin…hier mijn relaas…Ik ben getrouwd al ruim 29 jaar, heb 2 kinderen een zoon (militair, uitgezonden naar irak en afghanistan, is getrouwd) en een dochter hier ook op het forum actief onder de naam Damber.
Ik werk op een hogeschool en kijk daar tentamens na. En ook ik ben verslaafd aan Turkije, en wat Toos al zegt, hier op het forum is het een beetje ons kent ons, eigenlijk kennen we elkaar allemaal al persoonlijk. Maar ook ik ben hier gekomen en werd met open armen ontvangen. Je kunt hier met vanalles en nogwat terecht. Liefde en leed om het zo maar te zeggen. Er is altijd een luisterend oor, maar hou er rekening mee dat dit forum niet gesloten is, en jan en alleman mee kan lezen. Wil je echt iets kwijt of zit je ergens mee en wil je niet dat het over het hele internet zwerft, pik er iemand uit en stuur een pb. Maar je kunt hier alles met ons delen, en maar iedereen heeft hier wel een eigen mening, en soms krijg je een antwoord waar je eigenlijk niet op zit te wachten maar we hebben allemaal de beste bedoelingen en respecteren elkaar, maar ook elkaars mening.

Zo, dat was een snelle verjaardag. Omdat ze morgen weer moeten werken… op tijd naar huis en de andere familie belt net… komen morgen als we dat goed vonden. Nou, maakt mij niets uit. Ben toch thuis en die vlaaien blijven nog wel een dagje langer goed. :king:

Zal ik me eigen ook even voorstellen. Ik ben dacht ik de oudste van de clan, namelijk 60 jaar en over 2 maanden alweer 61. Waar blijft de tijd!!! Heb 2 kinderen. Een dame van 42 met 2 zonen van 13 en 11 en een jongeman van 33, getrouwd, maar (nog) geen kinderen. Werk een paar uur per dag in de catering bij de zelfde wergever als Miere, bij een grote verzekeraar van even A’doorn bellen.

Ben dacht ik alweer bijna 43 jaar getrouwd met mien huidige man. :wub:

Gaan graag op vakantie. Momenteel is dat Turkije, maar het mag ook Spanje zijn, alleen… kom je voor dat geld niet meer zover in Spanje, dus dan toch maar liever Turkije. Oh by the way… ik was ook nog in Portugal op vakantie geweest.

Hou NIET van koken, maar daar heb ik gelukkig iemand voor en dat was het wel zo’n bietje.

Al deze dames hier ken ik persoonlijk. Tja… hoe kan het anders als je met elkaar optrekt in hetzelfde hotel en delen inderdaad lief en leed met elkaar en hebben in de afgelopen jaren al heel wat met elkaar meegemaakt. Dan steunen we elkaar door dik en dun.

Zo, zo kan die wel weer.

Rubbie heeft niet veel gedaan behalve heen en weer rijden naar Leeuwarden. Daar vooral koffie gedronken en bijgepraat, en weer terug gereden. Het ging wel aardig zei hij.
Daarna is hij gaan sporten dus nog energie over!!!

Ik tot 23 uur, Rubbie al naar bed, die mag om 6.30 morgen weer weg(ik ga koffie met hem drinken en dan maar naar bed terug denk ik haha)