Viva: Mijn schoonzus is eind mei uitgerekend… Maar zij gaan dan ook helaas niet mee…
Kadin: de reden dat ik georganiseerd ga is omdat ik de reiswereld werk en dus al het gehele jaar van alles aan het regelen ben… en dan op vakantie ook echt vakantie wil hebben… Ben zelf ook in Maleisie geweest en daar zou ik wel met eigen auto durven rijden… maar in Thailand absoluut niet!!!
Kadin@ volgens mij is kokkie echt indonesisch…maar dat kan Roanna je beter vertellen hoor…
tja ik werk en mijn hubbie ook , dus echt vrijheid blijheid is het niet…en turks ik krijg het werkelijk mijn strot niet uit…kom niet verder dan, bedankt…goedemorgen…hallo…goedenavond…mag ik de rekening aub…en verder lukt het echt niet…hihihihihi…
Ja en het aantal landen valt voor mij wel mee, eigenlijk alles in europa wat toeristisch is…
spanje, italie, oostenrijk, zwitserland, belgie, luxemburg, duitsland, tjechie, spanje en portugal, maar ben gewoon verslaafd aan turkije…vandaar dat ik hier te vinden ben. Maar nu moet ik wel eerlijk zeggen dat ik een cultuurbarbaar ben dus thailand, ect…het trekt mij niet, een ellenlange vlucht, en dan gebouwen en stekkies bekijken en dat is dus niets voor mij. Ben nu 14x in turkije geweest, maar pas 1x in een moskee…kijk dat bedoel ik dus…vind een jeepsafari of een boottocht voor 1 dagje leuk, maar voor de rest ook niet, moet er ook niet aan denken om naar Istanbul toe te moeten, want het is daar zo mooi,ahummmm daar heb ik dus geen oog voor…
Met mij gaat het goed hoor, afgelopen vrijdag bijna heel de dag weggeweest en het weekend waren de meiden thuis, dus eigenlijk niet online geweest. @Kadin: Ook namens mij welkom hier @Cyn: Ook weer terug, leuk gehad maar wel een jetlag. En ook een reis geboekt, je hebt groot gelijk hoor. Heb je iets om naar uit te kijken
Ook ik heb al aardig wat van de wereld gezien, belgie, duitsland, oostenrijk,zwitzerland, italie, luxenburg, denemarken, noorwegen,zweden, kroatie, spanje, griekenland, parijs,londen israel,canada,tunesie, de laatste jaren turkije en ben 3 weken geleden terug uit jamaica gekomen. Mij persoonlijk trekt azie niet, kan niet zeggen waarom, zal ongetwijfelt prachtig zijn. Ik heb behalve aan turkije mn hart verloren aan de caribean. Planning voor volgend jaar…australie en verder zie ik nog wel
@Cin: ow daarom!!! Lijkt mij heel leuk om in de reiswereld te werken. Allerlei verschillende landen zien en ondertussen doorgaan met werken…
@viva: Leuk he zoveel landen zien?
@Roanna: had van Viva dus begrepen dat jouw man ECHT WEL een indo is…hahahahhahahahaaa
Ik vind het leuk om te vliegen. Het maakt mij niet uit of het lang of kort is. Ik heb een tik: vliegtuig eten vind ik lekker…ECHT WAAR…ik hoor zoveel klachten dat het eten in de vliegtuig niet lekker is, maarruh…ik vind het heerlijk!! Kan d’r echt niets aan doen. Ik dacht dat ik van kwaliteit hield maar in het vliegtuig heb ik er geen problemen mee. Soms bestel ik een 2e maaltijd!! Errug of niet soms
@Cyn: Ja de bedoeling is ruim 3 weken. Hub heeft als kind in sydney gewoont omdat zn ouders daar naar toe wilden emigreren. Dat werd het dus niet omdat zn moeder niet tegen de hitte daar kon en heimwee had. Hub wil graag terug en wil ook familie daar bezoeken. Weten nog niet precies wanneer, zal maart april worden, zijn een beetje aan het uitzoeken wat we willen zien
@Viva: Dat is bij mij hetzelfde, ben ook een cultuurbarbaar. geef helemaal niks om opgravingen en oude gebouwen. Ga liever de natuur in en praat met locals
Gaaf hoor!!! Maar als ik me ermee mag bemoeien… is 3 weken dan niet te kort? Het ligt er natuurlijk helemaal aan wat je wil gaan doen hoor… maar ik denk dat 3 weken gewoon kort is…
Ben nog steeds onder de indruk van jamaica. Het mooie weer, de prachtige natuur en de indrukwekkende cultuur, de armoe die er is en de mensen die zo vrolijk blijven. Pffff zou zo teruggaan
@Cyn: De bedoeling is 25 dagen, dus echt 3 weken daar verblijven. Denk ook wel dat het te kort is, maar voor mij persoonlijk is 3,5 week lang genoeg. Ga dan liever nog een keer terug
@Kadin: Vliegtuigeten, bahhhh, vind het zo ranzig. Of je krijgt gehaktballen die op pingpongballen lijken of pasta wat eruit ziet alsof het al een keer gegeten is
Toos: oh ok… 3 weken echt daar blijven is al beter
En dat vliegtuigeten… ook niet mijn hobbie… al was het tijdens mijn heenreis best te eten… Pasta met spinazie en tomatensaus… tussendoor een saucijzenbroodje met een baileys en als ontbijt een broodje met turkey
Maar terug… blegh!
Hahahahahahaa…ik wist dat jullie zo zouden reageren…hahahahaaa
Ja, daarom schreef ik ook dat het een tik van me is!!! Ik kan er echt niets aan doen!! Voordat de strenge maatregelen werden genomen i.v.m. 9/11 nam ik altijd een tas met eten en drinken mee in het vliegtuig en na een uur was deze ook op!!
Mijn droom is om een keer een reis te maken naar de polynesische eilanden: samoa, fiji, cook eilanden, maori, etc. etc. Het schijnt dat deze eilanden hele mooie witte stranden en blauwe zee hebben. Ik moet er wel keihard voor sparen want de tickets + verblijf zijn boven de 2000 euries!!! Heerlijk om nu al aan vakantie te denken.
@Toos: lekker joh naar Australie… Heel lang vliegen maar een zeer groot land. Ga je naar het noorden of naar het zuiden? Weet niet precies hoe alle steden gelegen zitten.
@Cyn: Dat strand viel mij dus tegen in Thailand… komt ook omdat je dan zo in dat ‘ritme’ van dingen doen zat(denken wij) dat je dan niet ‘aan rusten’ toekomt… Maar OHHHH IK WIL MEE!!!
En ik ben dus geen cultuurbarbaar… ik denk maar zo: aan het strand liggen: PRIMA, Turkije… zalig!!! Maar om nu meer dan 5000 met zn 2en uit te geven en NIETS te zien: NOU NEE!!!