Roanna gefeliciteerd met kokkie en maak er een hele gezellige dag van.
Roanna, van harte gefeliciteerd met je kokkie!!!
Thanx ladies.
Zal meteen even het lijstje aanpassen, want… jawel TRL… jij bent de volgende jarige.
:NETHERLANCynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal :NETHERLAN
Beps: 12 Mrt Almelo- Weekendje Preston Palace(met fam, omdat mn vader 80 wordt)
En dan de verjaardagen nog …
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo
Dan pas ik hem gelijk ook weer aan :biggrin:
:NETHERLAN**Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal :NETHERLAN
****Cyn: 2 Maart Thailand… ![]()
**Beps: 12 Mrt Almelo- Weekendje Preston Palace(met fam, omdat mn vader 80 wordt)
En dan de verjaardagen nog …
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo
Zo hello ladies!!!
Alles goed?
Roanna: gefeliciteerd met kokkie!!! :kus:
Beps: zit jij gewoon vriendjes te worden met :wub: haha… ![]()
TRL: heb geen baby-nikes gekocht… maar baby-allstars… :biggrin: Die zijn nog leuker!!!
Orlando: was echt super tof! Zoveel gedaan, gelopen, gezien, gegeten en gedronken dat ik er weer even genoeg van heb!! Heb 4 disneyparken in 2 dagen gezien dus dat is mega heftig… Nog steeds niet echt over mijn jetlag heen… helaas… Sliep gister tot 11.00uur… en dat is voor mij niet echt normaal… Kijk maar naar ADR>> vroeg weer uit de veren… ![]()
Nou ik ga nu even aan het werk… Tot later!! :dag: :kus:
@Viva
Ook werk genoeg te doe en op de meeleesstand
@Beps
Weer goed gezorgd voor de hondjes, de bouten zijn binnen
@Roanna
Gefeliciteerd met je kokkie en een hele fijne dag samen
@Cyn
OOOOO weer in het lijstje!! In maart lekker naar Thailand. Weer een rondreis?
@kokkie
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en … nog heel veel gelukkige, gezonde jaren samen met Roanna en de kids!
Het biertje van Beps en wat te smullen van mij ![]()
http://www.staranisebali.com/rijsttafel/rijsttafel_pics/rijsttafel1-600.jpg
Marion: jep weer een rondreis… :biggrin:
Lekker zo’n rijsttafel!! :unibrow:
@Cyn
En wat ga je nu allemaal bekijken?
De rijsttafel … ja ik dacht dan hoeft kokkie zelf niet de keuken in vandaag ![]()
Ohhh Cyn: Met mn nieuwe camera wil ik ZOOO graag mee…(gaat helaas echt niet lukken, is nog seizoen bij ons op het werk, 12 mrt weekend is al ‘moeilijk’!)
Waar ga je heen?? Wat ga je doen??
Goedenmiddag dames,
@Marion2: heerluk heerluk heerluk!! Ik kan het zelf maken maar als je het op de foto ziet dan is het toch absoluut feestelijk. Je mist nu alleen nog maar de geuren. tja…ik ben van origine indonesisch en hou ontzettend veel van koken. Ben dan ook kritisch in welk restaurant ik eet. Hou van kwaliteit!
Is iedereen nu aan het werk of zitten sommigen, net zoals ik, ook thuis?
Marion&Beps: ik ga weer een rondreisje maken, vrijwel hetzelfde… maar net iets anders… Ga dan ook naar Chiang Rai… en dan aan het einde 6 dagen strand… mjammie!!! ![]()
Oh gaaf Cyn: Opties om nog naar de Langnekken te gaan???(zal misschien een optionele dag zijn…) Lekker hoor heerlijk weer een vooruitzicht!!
@Kadin: Ik werk in de avond, dus ben altijd overdag thuis! Alleen de weekenden werk ik ook overdag!
Beps: nee… is wederom geen optie… Is nog steeds te ver weg… Helaas… maar misschien een 3e keer ![]()
Ik ben de afgelopen jaren naar de volgende landen geweest: maleisie, indonesie, brazilie, spanje, portugal, italy, griekenland, malta, tunesie en natuurlijk Turkije.
Ik heb niet de voorkeur aan een rondreis in Azie omdat ik zelf de taal beheers en op de bonnefooi altijd mijn binnenlandse tripjes regel. Je kan voor heel weinig geld een binnenlandse vlucht kopen of met de bus door het land reizen. Maar ja, ik heb een voordeel dat ik de taal beheers en weet te onderhandelen met de locale bevolking. Daarbij hebben we heel veel familie en vrienden in Maleisie en Indonesie waardoor het verblijf heel goedkoop en heel makkelijk kan. Is weer mijn voordeel.
Brasilie is echt een aanrader. Als je donker bent dan heb je geen last van de bevolking omdat zij je aanzien als 1 van hen, maar ben je blank dan kan je het zuur hebben want de mensen daar worden dan opdringerig. Niet open en bloot met sieraden of dure horloges rondlopen want binnen een mum van tijd ben je die kwijt… Voor de rest een prachtig land met hele mooie prachtige mensen.
Ik heb juist de voorkeur aan een georganiseerde reis, omdat ik mezelf ken, en dan ‘te moe’ ben om verder te gaan… Vaak kan je dingen zelf niet organiseren die dan wel kunnen
Thailand is weer totaal anders dan ‘Azie’! Dus ik denk dat je daarover weer een ander beeld zult hebben dan Indonesie. Cyn is naar Maleisie geweest, maar vond Thailand weer geheel anders… Wij die de taal niet spreken doen dingen anders dan jij zou doen denk ik dan.
Daarbij komt: Ieder wat hij of zij zelf als voorkeur heeft…
Zoek eens: er is een topic waarin staat wie in welke landen is geweest: maar menig een hier kan ook een redelijk rijtje opnoemen: Zeker onze beheerster Bloem: Die heeft een behoorlijke rondreis(ongeoorganiseerd) gemaakt door Nepal/Tibet/Mongolie/Rusland/China/Thailand ed…(2 mnd weggeweest)
Persoonlijk geen interesse in Brazillie… ga geen uitleg geven… maar je zult mij er niet snel heen zien gaan
Ik wil zeker nog eens terug naar ‘het Oosten’ Wat een mooie omgeving!:zon02:
Kadin zo dat is niet mis zeg, een hoop van de wereld gezien, en spreekt ook nog indo…toe maar, kun je gezellig samen met kokkie (de hubs van) Roanna kletsen…
Cynnie toe maar, maak ons maar weer lekker met je reisjes…je bent koud terug of hebt al weer geboekt, lekker hoor meis, maar kan dat wel met de geboorte van neefje/nichtje???
Goeiemiddag,
Allereerst…
@Kaylo: Nog gefeliciteerd met je verjaardag en nog veel mooie jaren met je ventje
http://www.animaatjes.nl/plaatjes/v/verjaardag/feest201.gif
Hahahahahaaa VIva: ik neem aan dat ik niet de enige ben op deze site die wat van de wereld heb gezien! Omdat ik heel veel landen heb gezien, kon de keuze Turkije voor mij heel makkelijk gaan. Als ik daar rondloop dan heb ik het gevoel dat ik in Indonesie rondloop. Behalve de mensen en de taal dan!!
Ja, ik las al dat de HUBS van Roanna een indo is!!! Maar is hij een indo (half indonesisch/nederlands) of is hij een pure indo?? Sommigen kunnen namelijk de taal niet meer. Maar toch leuk om te ouwehoeren in het indonesisch toch??
Als je geen kinderen hebt en je zit er financieel goed voor, dan kan je heel veel reizen. Je hebt namelijk geen verplichtingen v.w.b. schoolvakanties etc. Daarbij is het financieel in bepaalde landen wel te behappen. Een ticketje turkije is voor mij altijd beneden de 100 euro. Geen verblijfskosten en het leven daar is vrij goedkoop…dus wat wil een mens nog meer!!
He Toos ook weer boven water meissie…:kus::kus: