TTT deel 133, en we gaan gestaag door...

Zussie,voor het eerst het paard geschoren,knap hoor,zou het niet durven…

Cyn,nog steeds last van jetlag en ook al weer gewerkt.Nog kleine nikes gescoord? En hoe gaat het met je oma?

Beps,alweer aan het werk.

Roanne,dochter op bezoek gezellig.

Vandaag vroeg ik de middag op de fiets met C naar me broer geweest,pfff was toch nog wel zweten hoor,zo’n 7 km en ook weer terug,C viel op de fiets in slaap…
Zoontje van collega heeft hersenvliesontsteking,gelukkig reageert hij wel goed op de antibiotica die hij nu krijgt,nu nog wachten op de bloedtesten en dan kunnen ze gericht gaan behandelen.Moet in ieder geval nog 14 dagen in het ziekenhuis blijven.

Beps,jij ook al zo moe,heb daar ook last van…

@TRL: Jemmig wat schrikken voor je collega!!! Hopelijk is het nu allemaal onder controle, iig is het kleintje op een plek waar ze weten wat ze doen…
Ja moe. Ik weet iig geval waardoor… leg het iedereen wel uit…haha… NEE ik ben niet zwanger, in de overgang, of krijg niet de neiging AribaAriba te roepen met een Sombrero op!!

Ja was zeker schrikken en zo sneu,eerst was het 3 dagen toen een week en nu al 14 dagen.Ze heeft er nog 1 lopen van 2.5 die was net een beetje gewend aan al het nieuwe.Maar gaan er maar vanuit dat de kleine in goede handen is hier in het zh,alhoewel dit zh niet echt goed bekend staat.De kleine had nog wel steeds koort 38.9.

@kaylo
Van harte geliciteerd met je verjaardag.

@trl
Schrikken hoor van die berichten, dat gun je niemand. Ik hoop dat alles goed afloopt.

@beps
Zat jij in gümbet??? :wink:

@cyn
Nog even te druk :wub: om een verslagje te plaatsen.

@marion
Geniet vast van de nieuwe keuken.

@damber
Ik wist niet dat je een paard moest scheren.

@roanna
Dochter weer blij gemaakt met een tas boodschappen.

:dag: goede avond meiden!!!
Kom ik ook nog ff binnenvallen :o

Druk geweest, ook vandaag. Eerst eens flink uit geslapen tot bijna 12 uur want ook ik was moe. Daarna visite … visite … en eters. Maar das wel gezellg he! En tussen de bedrijven door de achterstallige was wat weg gewerkt want mijn machientje is ook gekomen. Wat een luxe, geen gesjouw meer met wasmanden. Voor de liefhebbers, de keuken staat op mijn FB.

En dan …

@Roanna
Laarzen gekocht!!

@Damber
Een paard geschoren. ‘Vroeger’ deed ik het bij koeien. Een gekriebel he? Al die haren die overal tussen gaan zitten.

@Kadin
Welkom meis! Gezellig dat je mee komt kletsen.

@Viva
Zat op het verkeerde account vanmorgen :teeth:

@TRL
Slecht nieuws voor je collega. De schrik van elke ouder denk ik. Is niet niks hersenvliesontsteking. Hopelijk weten ze snel welke medicatie ze moeten gaan gebruiken en knapt het babietje snel weer op.

@Cyn
Welkom terug in het hollandse. Goed naar de zin gehad in Amerika of niet?

@Beps
Was er ff af. Dacht dat ze in Gumbet geweest was.

@Mk
Pechvogel! Eerst een vinger in je oog en dan een galaanval. Gaat het weer een beetje met je :kus:?

@Raak
Shame on me!! Nog gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter. Een fijne avond gehad met zijn allen las ik. Mooi zo want over even gaat dat niet meer zo gemakkelijk he!

@Toos
Waar ben je? Alles goed met je?

Geloof dat ik het hele span nu gehad heb op eentje na maar die maar daarvoor moet ik nog de winkel in.

@Kaylo
Een beetje laat maar het is nog geen 12 uur dus kan nog wel he?

Lang zal ze leven
Lang zal ze leven

Meissie gefeliciteerd met je verjaardag en nog heel veel gelukkige, gezonde jaren samen met ventje en de rest van de familie!

En voor deze ene keer geen bloemetje. Ik dacht ik maak onze smulpaap veel blijer met …

http://joolz.nl/images/taart_normal.jpg

Woooowwwwww wat een mega update. :redface:

@Marion: Heerlijk uitgeslapen en niks geen werken meer op de boerderie, maar lekker je eigen gangetje gaan. Wat een luxe is dat dan he!!! :kus:

@TRL: Och jee. Wel heftig dan. Het is niet te hopen dat het kindje er wat van overhoud, maar nu eerst maar zien of de medicijnen aanslaan. Lijkt me zo erg een kindje zo ziek te hebben.

Ik had Raak net nog even via FB gesproken, maar kan zoals gewoonlijk weer niet posten hier. Wat vervelend he!!! Wel meelezen. Raak… :dag: :dag:

Nou luitjes… ik doe de boel op slot hier. Iedereen weltrusten en tot morgen en werkse allemaal weer.

:dag: :slapen: :kus:

@Roanna
Truste!!! Lekker slapen en morgenvroeg gezond weer op.

@Raak
He toch … weer verbannen van WW.

Goedemorgen!!!
Kreeg in mn bedje gister nog een sms van Bloemmie: Update’s zullen vast volgen maar ze was onderweg naar huis

Rubbie naar zn werk, ik ben maar mee opgegaan. Hij vond het allemaal maar vreemd(en ik vraag me af of hij het vol gaat houden…hij is te eigenwijs om eventueel toe te geven dat het niet lukt hoor!!)

Mega update van Marion, uit haar eigen stekkie, lekker aan het genieten. Ga de foto’s nog wel kijken

@Raak: :dag: Zo irri dat je niet posten kan…:kus:

En toen was ik m kwijt … tot straks…eerst om 9 uur naar de C1*00. Kippebouten in de aanbieding, en als er IETS is dat deze kleine vleesmonsters hier lusten is het kip!!!(Dus… INSLAAN!!! haha)

:NETHERLANCynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal :NETHERLAN

Beps: 12 Mrt Almelo- Weekendje Preston Palace(met fam, omdat mn vader 80 wordt)

En dan de verjaardagen nog …

08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy

Marion,zal straks je keukentje gaan bewonderen op fb.

Bloem,alweer op weg naar huis,van een super weekend denk ik zo.

Raak,weer verbannen,wat doe je toch steeds

http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon10.gif

Idd Toos al een tijdje niet gezien hier.

Het kindje zou er misschien een gehoorbeschadiging aan kunnen overhouden,maar in zh zeiden ze al dat ze er vroeg bij waren geweest,afwachten dus.

Fijne dag allemaal

Goede morgen …

@Beps
Dat zal zeker vreemd zijn voor hubs. Hij is toch een hele poos uit de running geweest he!

@TRL
Wat een geluk dat ze er vroeg bij waren. Nu maar hopen dat het kindje er niets aan over houdt.

Goedemorgen :dag:

even snel bijgelezen… maar die stapel op m’n bureau roept…

@Damber
Een stapel werk!! Oeps …das minder op de maandagmorgen.

Zo … en nu naar het werk! Tot straks …

goedemorgen …hier ook genoeg te doen…dus ik ga op meeleesstand, …iedereen werkse…en niet ziek worden ect…en ik sluit me bij de mooie updates aan…toedelsssssssssss

Zo weer terug van de C1*00. Kuikenbouten gehaald, lekker vers broodje met beleg. Zo de onlede delen invriezen en verder nietsen haha

Goedemorgen all. :dag:

@Beps: Dat zal zeker heel vreemd zijn en dan niet voor hemzelf, maar ook voor jou. Je rupsie zolang bij huis gehad en nu weer alleen in huis na thuiskomst van schapjes doen enzo. Maarja… het went ook wel gauw hoor!

@Marion: Ik 'm gezien hoor. Echt een hele mooie ruime keuken. Mooi theepotje erop. Zo’n theeglaasje heb ik hier ook nog ( van de bingo ) met zelfs het originele lepeltje erbij. Hi, hi. Heel veel plezier met alles.

Verder iedereen… werkse.

Oh ja… zal even wat zeggen… mien kokkie is vandaag jarig :slight_smile: , ja, ja…dus vanmiddag eerst ff schapjes doen en vanavond visite…

Laterssssssssss :dag:

Lang zal Kokkie leven in de GLORIA!!!

http://i261.photobucket.com/albums/ii77/Beps1/gefeliciteerd-kopie.jpg

**En neem er een van Ons… **
Dikke knuffel en kus