TTT deel 133, en we gaan gestaag door...

Zo en toen was er weer een nieuwe dag!
Ik mag zo weer beginnen, en dan tot 15.30. Gelukkig is het steeds drukker, dus we zijn dan lekker bezig, en de tijd gaat weer lekker snel

Als ik de tijd heb meld ik me nog wel, anders tot vanmiddag…(als jullie tenminste er zijn…volgens mij is iedereen in ‘winterslaap’!!!)

:NETHERLANCynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal :NETHERLAN

Beps: 12 Mrt Almelo- Weekendje Preston Palace(met fam, omdat mn vader 80 wordt)

En dan de verjaardagen nog …

08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy

goedemorgen dames…

Beps alweer aan het werk…pffff das vroeg hoor zo voor de zondag.
Tlr ook al weer het lijstje geplaatst.

Kaylo GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG en maak er een leuke dag van.

Voor iedereen een fijne zondag, hopelijk blijft het weer lekker zonnig zoals nu…

Kaylo,van harte gefelicteerd!!!

zoontje van me collega moet een hele week in zh blijven,ze weten nog niet wat het is,vandaag gaan ze met een ruggeprik wat weefsel weghalen.Hij is door de antibiotica wel wat rustiger geworden,maar daardoor konden ze dus niet alle onderzoeken doen was kiezen of antibiotica of eerst allelei onderzoeken.

Goedemorgen all. :dag:

Allereerst… KAYLO: Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en nog heel veel goede, gezonde en zonnige jaren gewenst, samen met je ventje en familie.

http://www.animaatjes.nl/plaatjes/g/gefeliciteerd/8.gif

Beps alweer druk aan de arbeid. Werkse :dag: :dag:

@TRL: Jee, dat is niet mis dan. Maarja… ik zeg dan altijd maar, hij/zij is in goede handen. Hopenlijk komt het allemaal weer goed. En voor jou :kus:

Hier nog steeds zwaar mistig, maarja ik hoef toch niet weg.

Jullie ook allemaal weer een fijne zondag verder en vast nog wel een keer tot ergens vandaag later. :arrow:

OHHHH Vergeet ik onze KAYLO!!!
(Helaas op het werk geen plaatjes, maar niet minder gemeend!!)

GEFELICITEERD en een TOPPIE DAG!!!

Dames,

Wat zijn jullie d’r vroeg bij…offuh…ben ik er laat bij? Ben net 3 uurtjes wakker omdat het zo somber weer is hier in Amsterdam!!

Kayloo: gefeliciteert met je verjaardag. Maak er een leuke gezellige dag van en geniet natuurlijk van het jaartje ouder worden.

Wat leuk dat jullie met een grote groep in hetzelfde hotel hebben gezeten!! Waar dan? En zijn er dan plannen om volgend jaar weer met de groep naar Turkije te gaan? Ik kan heel misschien als vrijwilligster voor een nederlandse reisorganisatie in Fethiye aan de slag gaan. Misschien een tip of aanrader!! De organisatie heet Dynamic Holland. Check de website maar. Zij bieden hele leuke diverse vakanties aan. LET OP: dit is geen reclame hoorrrr…hahahahaha…leek me gewoon een leuke tip om te doen.

Het internetverkeer in en rondom Fethiye heeft gisteren een beetje plat gelegen waardoor ik geen contact per internet kon krijgen met mijn man. Gelukkig hebben we onze gsm’s en kan hij via sms contact met me hebben.

Net wat 1 van de dames heeft gezegd: je mist de atmosfeer, de lucht, de omgeving (bergen…heel veel bergen), etc. Heimwee…wat een naar gevoel.

Mijn week ziet er nogal saai uit. Ik moet allerlei administratieve dingen gaan doen en rekeningen gaan betalen. Dus, het word weer een papierenweek!! Geld uitgeven voor schoenen, kleding, sieraden, etc. gaat voorlopig even niet voor mij op, want ik heb het al uitbesteed in Turkije. In Izmir hadden ze gigantische opruimingen en ik heb daar voor 5 lira’s hele leuke dingen gehaald. Pffff…het is daar nog steeds goedkoop. Ennuh, ik heb in Izmir een kapper gevonden. Een zeer trendy kapper…fohnen voor 3 euries…dus om de dag naar de kapper om mijn haar te laten fohnen. Wat een luxe of niet soms?!

Zijn er ook dames die iets met muziek doen?

Helaas geen muziek bij mij… helemaal niets eigenlijk haha, ben ik te moe voor!!
Zo wat was het druk!!!

@Kadin: We waren in Aegean Dream Resort in Gumbet. Ik zocht een acc die voor mn ouders geschikt was, dus geboekt, en ineens kwam half TTT hierheen…(overlap van 3 dgn dat we er allemaal waren van die groep) was onverwacht en heeeeel gezellig…

Nu nu niets… heerlijk even het ‘licht uit’ en ontspannen. Dan eten en op bed. Rubbie morgen weer werken en dus… zal hij wel vroeg naar bed willen …sowww na 3 mnd weer beginnen haha

Goedemiddag dames :smiley:

Viva weer op m’n accountnaam ingelogd :smiley: ach, jullie weten inmiddels de manieren van updaten :smiley: :smiley: hahahha
Kadin; welkom bij TTT, gezellig dat je mee komt kletsen… hier geen muziek (behalve wat er uit de boxen komt, of bedoelde je dat ook?) heimwee… ik ook
Beps; weer gewerkt vandaag… en dus weer vroeg uit de veren…
Bloem; berichtje gestuurd aan beps, nog steeds fun :smiley:
Cyn; updateje :smiley: :smiley:
Zussie; wat erg zeg van die kleine in het ziekenhuis… balen dat ze nog niet weten wat het is…
Roanna; hele duren laarzen gekocht zeg!!! phoe… dat je dat geld ervoor over hebt :stuck_out_tongue:
Toos; hoe gaat het nu met je schouder?
Raak; mag je niet online vandaag?
voor degene die ik vergeten ben :kus:

Ikke vandaag bij de paarden geweest (hoe kan het ook anders). Voor het eerst een paard geschoren en het resultaat mag er best wezen als ik mezelf mag beoordelen :smiley: Net gedouched, dus weer kriebelvrij :smiley:

Beps: ik weet niet waar jij zat… haha maar wij zaten in Turgutreis hoor… En niet in Gümbet :wink:

Sorry update volgt… :wub: is online nu!!

Kadin: ook namens mij welkom op TTT!! Gezellig :smiley: Hier ook geen muziek, afgezien van het vals zingen onder de douche dan!! :wink:

Zei toch al dat ik doodmoe was hahaha!!! Net even op De Stoel gedommeld,…
Nu aan een cappu lekker ontspannen :wink:

Goedenavond :dag:

Ik zing wel graag en heb ook altijd de radio aan en speel soms op de kat z´n viool, maar daar houd het ook wel mee op.

@Cynthia: Oh, ook wij zaten in Turgutreis. Raar dat Beps dan in Gumbet zat he? :vak02: En op je reisverslag wachten we nog wel ff.

Heb vandaag dochter op visite en gaat na voetballen op tv weer terug. Net even schapjes wezen doen en nu ff niksen. Ik op de klepdoos en zij op de pc.

@Damber: Oh, gelukkig geen jeuk meer. Ha, ha

Laterssssssssssss :dag:

Ja haha ik dacht al… Ik heb rare dingen gedaan in die vakantie… maar jij nog veel meer volgens mij :wink:

@Cyn: :finger: Hahahaha… ik heb nog even teruggelezen, haha ik heb echt Gumbet gezegd hahahaha

Jaaa duh… :wink:

@Cynthia: Alles nog goed tussen jou en askim na je afwezigheid? Hij had je zeker wel erg gemist he?

By the way…ik had je nog willen smsen voor je wegging, maar heb je "oude’ nummer niet meer, dus sorry.

@Beps: Oh, lekker ff weggedommeld. Is het ook echt weer voor he!! Grrrr… morgen alles weer zien gangetje he, of ben je daar weer blij mee!!! :beef:

Ja gaat nog steeds goed hoor!!! We hadden in de USA ook gewoon nog contact… Zal je zo wel ff een smsje sturen… hebbie mijn nummer weer :wink:

Nou meiden, ik ga naar bed!
Ik heb morgen mn ‘10-minuten-gesprek’ over hoe ik mn gesprekken voer op het werk, en ik heb al gehoord dat ik het echt goed doe momenteel!!!(dus geen ‘angst’ gelukkig)

Zooo moe, als ik maar niet ziek word