Zo en toen was er weer een nieuwe dag!
Ik mag zo weer beginnen, en dan tot 15.30. Gelukkig is het steeds drukker, dus we zijn dan lekker bezig, en de tijd gaat weer lekker snel
Als ik de tijd heb meld ik me nog wel, anders tot vanmiddag…(als jullie tenminste er zijn…volgens mij is iedereen in ‘winterslaap’!!!)
zoontje van me collega moet een hele week in zh blijven,ze weten nog niet wat het is,vandaag gaan ze met een ruggeprik wat weefsel weghalen.Hij is door de antibiotica wel wat rustiger geworden,maar daardoor konden ze dus niet alle onderzoeken doen was kiezen of antibiotica of eerst allelei onderzoeken.
Wat zijn jullie d’r vroeg bij…offuh…ben ik er laat bij? Ben net 3 uurtjes wakker omdat het zo somber weer is hier in Amsterdam!!
Kayloo: gefeliciteert met je verjaardag. Maak er een leuke gezellige dag van en geniet natuurlijk van het jaartje ouder worden.
Wat leuk dat jullie met een grote groep in hetzelfde hotel hebben gezeten!! Waar dan? En zijn er dan plannen om volgend jaar weer met de groep naar Turkije te gaan? Ik kan heel misschien als vrijwilligster voor een nederlandse reisorganisatie in Fethiye aan de slag gaan. Misschien een tip of aanrader!! De organisatie heet Dynamic Holland. Check de website maar. Zij bieden hele leuke diverse vakanties aan. LET OP: dit is geen reclame hoorrrr…hahahahaha…leek me gewoon een leuke tip om te doen.
Het internetverkeer in en rondom Fethiye heeft gisteren een beetje plat gelegen waardoor ik geen contact per internet kon krijgen met mijn man. Gelukkig hebben we onze gsm’s en kan hij via sms contact met me hebben.
Net wat 1 van de dames heeft gezegd: je mist de atmosfeer, de lucht, de omgeving (bergen…heel veel bergen), etc. Heimwee…wat een naar gevoel.
Mijn week ziet er nogal saai uit. Ik moet allerlei administratieve dingen gaan doen en rekeningen gaan betalen. Dus, het word weer een papierenweek!! Geld uitgeven voor schoenen, kleding, sieraden, etc. gaat voorlopig even niet voor mij op, want ik heb het al uitbesteed in Turkije. In Izmir hadden ze gigantische opruimingen en ik heb daar voor 5 lira’s hele leuke dingen gehaald. Pffff…het is daar nog steeds goedkoop. Ennuh, ik heb in Izmir een kapper gevonden. Een zeer trendy kapper…fohnen voor 3 euries…dus om de dag naar de kapper om mijn haar te laten fohnen. Wat een luxe of niet soms?!
Helaas geen muziek bij mij… helemaal niets eigenlijk haha, ben ik te moe voor!!
Zo wat was het druk!!!
@Kadin: We waren in Aegean Dream Resort in Gumbet. Ik zocht een acc die voor mn ouders geschikt was, dus geboekt, en ineens kwam half TTT hierheen…(overlap van 3 dgn dat we er allemaal waren van die groep) was onverwacht en heeeeel gezellig…
Nu nu niets… heerlijk even het ‘licht uit’ en ontspannen. Dan eten en op bed. Rubbie morgen weer werken en dus… zal hij wel vroeg naar bed willen …sowww na 3 mnd weer beginnen haha
Viva weer op m’n accountnaam ingelogd ach, jullie weten inmiddels de manieren van updaten hahahha
Kadin; welkom bij TTT, gezellig dat je mee komt kletsen… hier geen muziek (behalve wat er uit de boxen komt, of bedoelde je dat ook?) heimwee… ik ook
Beps; weer gewerkt vandaag… en dus weer vroeg uit de veren…
Bloem; berichtje gestuurd aan beps, nog steeds fun
Cyn; updateje
Zussie; wat erg zeg van die kleine in het ziekenhuis… balen dat ze nog niet weten wat het is…
Roanna; hele duren laarzen gekocht zeg!!! phoe… dat je dat geld ervoor over hebt
Toos; hoe gaat het nu met je schouder?
Raak; mag je niet online vandaag?
voor degene die ik vergeten ben :kus:
Ikke vandaag bij de paarden geweest (hoe kan het ook anders). Voor het eerst een paard geschoren en het resultaat mag er best wezen als ik mezelf mag beoordelen Net gedouched, dus weer kriebelvrij
Nou meiden, ik ga naar bed!
Ik heb morgen mn ‘10-minuten-gesprek’ over hoe ik mn gesprekken voer op het werk, en ik heb al gehoord dat ik het echt goed doe momenteel!!!(dus geen ‘angst’ gelukkig)