TTT deel 133, en we gaan gestaag door...

Cyn,welkom terug…Hoe heb je het gehad?

Marion,de keuken klaar,vandaag nog wat dingetjes en dan vanavond een lekker etentje,veel plezier.

Roanna,weer lekker gewandeld.

Miere,askim aan het werk gezet.

Crazy,lekker in marmaris.

Mk,zit je ook niet mee he :kus:

Zou vandaag naar collega gaan,is 2.5 week geleden bevallen,maar vanacht heeft de kleine koorts gekregen en niet meer stil te krijgen,dus zijn ze naar het ziekenhuis gegaan,kleine moet 3 dagen blijven.Hoop dat het verder niks ernstigs is.

Fijne dag allemaal

goedemorgen meiden.

Beps al weer aan het werk, das vroeg op de zaterdag
Tlr, jeetje meis dat is schrikken met zo’n kleintje veel sterkte
Mk galaanval gets heel veel beterschap
Marion lekker ego, nou groot gelijk je mag hoor…geniet van je huisje en je vrijheid.

Voor de rest iedereen een fijne dag…Wij naar zoon en schoondochter, en vanavond naar de griek…

Goedemorgen :dag:

Tsss…wat zijn jullie allemaal weer vroeg.

@Marion: Sluit me er helemaal bij aan. Vanaf nu alleen maar genieten.

@Beps: Werkse en ik denk aan je vandaag! :kus:

@TRL: Jeetje, wat naar dan ook weer. En dan zo’n hummeltje. Nou, hopenlijk is het niets ernstigs en dan maar goed dat er nu goed opgelet wordt.

@Viva: Jullie ook fijn een dagje weg. Gewoon een dagje uit, of moet er weer gewerkt worden daar? :biggrin: Nouja, in ieder geval een lekker etentje vanaaf, dus dat is ook wel weer lekker en gezelli.

@Miere: Hopenlijk gisteravond weer lekker verwent door askim op alle gebied. :biggrin: Hi, hi, hi.

Hier niets spannends te vertellen, dus wens ook iedereen een fijne dag en vast nog wel tot latersss ergens op de dag. :dag:

@CYNTHIA: :dag: Welkom terug en ben benieuwd naar je verhalen.

Goedemorgen all,
Al mooie updates achter elkaar, sluit ik me graag bij aan
Gisteren met hele familie naar dochter geweest en vandaag met hele familie naar zoon. Moeten er nog ff van profiteren want er zijn nog maar 2 verjaardagen voordat oudste dochter gaat emigreren:)
Fijne dag voor iedereen:kus:

:ninja: DRUKKKKK

:dag:

Sorry ik ook druk!!! Kom snel updaten!!!

:dag: :kus:

@Cyn: :dag:!!!

Ik weer thuis, hardstikke druk geweest… echt heerlijk snel gegaan de dag

Bloemmie smste nog dat ze geniet in Berlijn, dus… die zal morgen/maandag ook doodmoe zijn…

Tot straks ofzo

Dames,

Ik ben dit jaar al 5 keer heen en weer Turkije gevlogen en elke keer als ik terugkom in Nederland dan heb ik zo’n heimwee. Het leven hier in Nederland begint me steeds meer tegen te staan. Het stressen, tijd te kort, alles is te duur, etc. etc.

De 1e week sluit ik me altijd op in huis omdat ik toch niet alles terug kan vinden en voelen wat ik in Turkije heb ervaren.

Pff…ben nu turkse broodjes, makarna (pasta) en kofte aan het maken en zit naar de turkse zenders te kijken om het gevoel te blijven houden.

En dan niet te spreken over het weerrrrrrrrrrrr…K-Regen, K-koud, etc. etc. Daar is het nu rond de 20 graden en mijn man is met een zakenrelatie aan het werk.

Pfffff…wil alweer terug maar moet even een paar maanden keihard werken om het geld bij elkaar te sparen alhoewel de tickets bij condor nu (zonder belasting) 24 euro zijn voor een enkele vlucht. Misschien toch maar met mijn verjaardag daar naartoe vliegen.

Een fijn weekend.

Goedenavond. :dag:

@Kadin:Ik zou zeggen… welkom op het kletstopic van TTT. Klets lekker mee en wat het weer betreft… hier was het nog best aardig vandaag. Oke, natuurlijk niet zo warm als in Turkije, maar we mogen tot nu toe toch eigenlijk niet klagen.

Men, men, men,… wat een rust hier he!!! Je zou haast denken dat iedereen nu op vakantie is. :biggrin:

Maargoed, ik (wij ) zijn even naar de stad geweest en heb zowaar een paar zwarte laarzen met een klein hakje kunnen scoren. Echt tuinslangeleer en de prijs… dat willen jullie niet weten. Dan liggen jullie dubbel en weet ik het antwoord al. Ik vond ze in ieder geval heel aardig. :biggrin:

Iedereen een fijne avond nog verder. :dag:

By the way… op 29 november, hier koopzondag, dus dan weten jullie dat alvast.

Hi, ja ik moet ff van me afkletsen want niemand begrijpt me hier. Nah ja, niemand!!! Mijn vriendinnen zeggen tegen me, omdat ik nu toch zonder werk zit, om beter naar turkije te gaan. Ik hoor steeds meer mensen in mijn omgeving die het leven hier in Nederland een beetje zat zijn. Nah… ik geef ze zeker groot gelijk maar ja, je weet niet wat je daar zult beleven.

Ow ja…schoenen…laarzen… Om eerlijk te zijn heb ik 65 paar schoenen/laarzen. Belachelijk eigenlijk want ik draag ze niet elke dag!! Wat moet een vrouw nou met zoveel spullen. Als ik ga verhuizen dan moet ik ze zeker wegdoen…denk ik!!! Of ik moet daar een inloopkast gaan laten bouwen!! Denk niet dat mijn man daar blij mee zal zijn.

Weet je waar je ook leuke schoenen kan krijgen voor heel weinig geld? Hier in Amsterdam op de overtoom zit een mannetje die uit Italy zijn schoenen haalt. Elke laatste week van de maand gaat hij een paar dagen naar Italy en komt dan met super gave schoenen terug…voor vanaf 50 euriesssssss… Ennuh…in Amsterdam hebben we elke zondag koopzondag…! Niet goed voor je portemonnee hoor.

Daarom heb ik ook zoveel schoenen!!

@Kadin: Welkom, klets mee, en de meesten snappen je heimwee, al hebben bijna geen een relatie met een turk(3-4 van ons geloof ik) en de meeste gewoon ‘vakantie’ vieren daar… Als ik terug ben wil ik daarheen. Tempratuur, eten(al maak ik het hier, ik mis de luchten, de atmosfeer, de mensen, en smaakt het anders daardoor) de mensen, gewoon IK WIL DAARHEEN…

Eten op… nu even nietsen(we hadden niet veel gegeten, dus vroeg eten dan maar,…)
Morgen weer om 7 uur beginnen dus op tijd naar bed

@Roanna: hihi, geniet er maar gewoon van dat je zo ‘goedkoop’ kopen kan ik ben jaloers!!!(mijn laarzen zijn helaas nooit onder de 200 euro… Irritant hoor maat 43!!)

@Kadin: Het is hier precies wat Beps zegt, ik denk dat de meeste van ons hier alleen met elkaar kletsen omdat we het vakantie houden in Turkije zo tof vinden. Het is zelfs zo… dat velen van dit topic in Juni met z’n allen op vakantie waren in het zelfde hotel. Niet allemaal op dezelfde data, maar hebben daar als groep een heerlijke tijd gehad. Waar vind je dat nog?
Maar als je van je af moet/wil kletsen… doe gezellig mee.

@Beps: Ja, dat is wel waar dat als je een makkelijke maat hebt, het wat eenvoudiger ligt. De mijne waren € 15-.

Kokkie staat nu in de keuken en maakt weer heerlijke gado-gado, :tongue: dus wij zo ook even eten.

Roanna,eindelijk zwarte laarzen voor een prikkie,ik had ze vorige week ook voor maar 30 pleuries…

Kadin,welkom hier en klets lekker mee.Dus plannen om voorgoed naar Turkije te gaan.

Beps,vanavond lekker hangen op de bank.Denk dat wij ook maar thuis blijven.Kan C ook mooi op tijd naar bed,gisteren bij de vrienden wilde hij niet slapen en dut tot half 10 wakker gebleven.Kan vanavond het campingbed wel meenemen,maar heb de pap ook wel een beetje op…

@TRL: Ik ben daar ook nog binnen geweest en heb ze ook zien staan voor die prijs, alleen hier nog weinig keus voor dat geld en die andere vond ik veel te duur. Ik denk wel dat Toos daar zou kunnen slagen, want die heeft dacht ik ook een moeilijke( kleine) maat.

Oh ja, ik heb ze bij schoen-outl*t gekocht.

Hoe is het met dat kindje van je vriendin die in het ZH ligt?

Jij dus ook maar lekker thuis vanavond!!

Roanna,Schoen-outlet die in de orangerie? Die hebben altijd ook wel leuke schoenen.Hier hebben we zoiets niet.
Kindje van me collega moet 3 dagen in zh blijven,had 38.8 schijnt dat een baby tot 4 weken geen koorts mag hebben.Ze hebben plas opgevangen en met een ruggeprik weefsel weggehaald om te onderzoeken,heb verder nog niks gehoord.

Zo, wij het eten op en ook al ff getruust.

@TRL: Ja bij die winkel, alleen die zit nu niet meer in de Oranjerie, maar verderop in de Hoodfstraat richting Kijksh*p. Ze hebben nu een iets groter pand.

Tja, dan is het weer afwachten dus voor je vrienden met dat zieke kindje.

@TRL: Jemmig wat een schrik voor die ouders!!!

Kadin welkom hier op het forum en kwebbel gezellig mee… het zal een beetje lastig zijn om te weten wie , wie is maar dat komt vanzelf. en ja heimwee hebben we allemaal…

Tlr wat een onzekerheid.

Roanna tuinslangenleren laarzen voor een prikkie

Beps bij van H.ren hebben ze tegenwoordig ook laarzen tot en met maat 43. Dus wie weet zit er iets voor je tussen.

Cynnie welkom thuis meissie en dan gelijk al weer aan het werk…is goed voor je jetlag.

Raak verjaardagen afgelopen dus nu even rust.

Wij bij zoon nog het een en ander opgeruimd, en daarna naar de griek geweest was weer heerlijk…nu bankhangen.

Hai Viv op Dambers Account haha…
Nu ga ik zo naar bed denk ik pff moe!!!

Doeggie tot morgen

Inderdaad Beps, keek weer eens niet, start hier de boel op en begin gelijk te typen, pas bij het plaatsen zie ik dus dat het Dambers account is…nou ja jullie weten het zo ondertussen wel…hihihihi…voor jou een goede nacht…