@Roanna
Reken maar dat ik geniet. Het kastje van de oven/afzuigkap staat/hangen al, het nieuwe aanrechtblad zit er al op. Kijkt al meteen een stuk meer keuken
@TRL
Nee het campinggevoel is voorbij! Vanavond gaat de lasagna in de over en daarna pruttelt mijn turkse theepot op het gasfornuis voor een glaasje cay
@Marion: Lekker he… ik had dan wel altijd de 1ste week iets van: Oh dus ik blij nu echt hier wonen… en dan… DAN was het MIJN huisje… Geniet maar lekker hoor…
@ Marion, huisje nu bijna compleet, en de Caypot al in de aanslag @ Van Beps weer mooie foto’s van de schatjes gezien @ Raak weer opgeknapt, rustig an, hè? @ Bij Viva is de kraan eindelijk dichtgedraaid, water genoeg voorlopig @ TRL, niks bijzonders te melden, alleen trouw met het hele korte lijstje @ Bloem bij t schaatsen, die denkt vast even niet aan ons @ Roanna aan t werk?? Verder even niemand langs zien komen, geloof ik.
** Ik gister bij Crazy gegeten, lekker en gezellig maar wel erg vermoeiend voor mij, wat een gedoe, met die krukken. Hoop zo dat ik maandag loopgips krijg, en dat ik dan wat meer mag/kan.
*Pijn is zo goed als weg, neem nu alleen nog maar 3 x per dag molletjes. Ik heb uitgerekend dat ik de eerste dagen 15 pillen per dag slikte, nou, das niks voor mij. Maar ben er nu bijna vanaf, gelukkig. Lust ook wel weer eens een glaasje wijn, maar dat durfde ik niet, met al die pillen. * Fijne dag allemaal, ik kom wel weer eens langs. O ja, Crazy is weer onderweg naar M, nu, samen met d’r Hubs. Last time this year…
@Miertje: Dat deed Rubbie ook net na de operatie. Maar ook hij was er met goed 1 week helemaal af(alleen de molletjes nog dan)
Mar naar M… HEERLIJK!!!
Rubbie gaat dus maandag weer werken. Wel op basis van arbeidstherapie, de baas wil niet dat hij over zn grenzen heen gaat(moest daar wel om lachen: Weet je wel zeker dat je weer werken kan???.. is ook weer eens iets anders dan: Wanneer kom je weer…)
@Miere: Ja, ik was was even werken. Kun jij je nu even niet indenken he? Maargoed, die tijd komt voor jou ook wel weer en nu eerst ff lekker rustig an doen toch. Hebbie al een fruitbakje of blompje gehad van Sodex*?
@TRL: Tja… als het je er teveel aan herinnerd, kun je beter even geen foto plaatsen. Zo bedoelde ik het ook niet hoor, maar omdat jij meestal ook wel meedoet, vroeg ik het. :kus:
@Beps: Dus rubbie weer aan de arbeidsvitaminen vanaf maandag. Nou, het begint er weer op te lijken he!!! Straks is alles weer als vanzelfsprekend. Het is achteraf best snel gegaan, vind ik.
@Marion: Oh… leuk, tof, gaaf… en super. Nu echt alles klaar en wonen maar. Heel veel woonnplezier en geniet ervan met J.
Ik had vanmorgen net voor ik naar het werk ging een telefoontje van de bank, dat ik de benodigde papieren op kon halen en heb na mijn werk meteen alles in die enveloppe gedaan en heb het persoonlijk afgegeven bij de woningbouw. Is dat maar weer binnen. Nu verder maar afwachten hoe en wat.
Straks weer tippelen met de buren en is mijn dag ook weer zowat om. :slywink:
@Beps: Nee, gewoon onze wekelijkse ringweg wandeltje van zo’n 8 km. Ben voor vandaag wel weer “uit en afgewerkt”. :biggrin:
Owww…lekker wokken zo. Leukkkkk . Heel veel plezier en lekker weer genieten hoor!! Wij gaan ik dacht, de 15e van het werk ook uit eten bij een tapasbar.
En ik een galaanval, heb net al een aantal uren liggen draaien en keren. Nu maar even eruit voor een beetje afleiding achter de pc.
Vanmorgen nog naar de HA geweest, maar hij denkt dat het allemaal nog wel bijtrekt, waarschijnlijk zit er nog wat vocht. Ik hoop het maar.
@ MK, zit ook niet mee, hè? laat het niet te lang duren, hoor! @ Roanna, nee nog niks gezien, wel vandaag m’n BHV brevet, met daarbij een I*cheque van 10 euries, maar dat heeft niks met m’n operatio te maken. Uit het oog, uit het hart… @ Rubbie weer aan t werk, hoe lang heeft het nou geduurd, totaal? @ En verder is iedereen druk, druk, druk!
Strakkies komt askim weer, hoop ik, samen ff bed verschonen. Ik ga me er steeds meer aan irriteren dat ik zelf zo weinig kan doen, grrrrrrrrr. En die beesteharen verspreiden zich ook steeds weer door het hele huis, dus hij zal ook weer moeten stofzuigen. Arme schat, hihihi
:dag:hey meiden … ik ben klaar … ufffff
Maar hij staat, mjn keuken, is helemaal schoon en alles wat er in stond staat er weer in. Ook nog even gewerkt vanmiddag, en ondertussen zorgde mijn moeder voor de monteur en voor J. Nu nog even de voetbaltas pakken want morgenvroeg moet ik werken en anders vergeet mijn huntelaar de helft. En nu naar bed want morgen weer een lange dag. 's Middags komt de wasmachine en de tv en 's avonds moet ik nog uit eten. En dan zondag … lekker helemaal niets!!!
Dikke kus voor jullie … ik ben weer lekker ego he!!!