Zo is dat!!!
Beps: J. heeft idd die andere, maar deze is vast ook een prima camere, veel fotoplezier !!
Miere : denk dat je niet begreep dat de string niet voor R. is maar voor Kokkie:slywink: We hebben die avond tranen met tuiten gelachen en een van ons schijnt een patroon te hebben en er dus nu nog eentje meer gebreid
MK : jij dus echt heel druk, loop jezelf maar nier voorbij hoor.
Hoop dat je oog toch wel al beetje beter is, denk dat iedereen de ha belt met vragen over de griep/spuit
Voor de rest zijn er allemaal prima updates, pas ik me graag bij aan
De Kanon heeft niet de ‘stand’ die wij nodig hadden, we hebben beiden naast elkaar gezet de D90 en de 50D maar voor ons was de D90 ‘beter’ (heeft te maken met een bepaalde snelle stand…vraag het me niet alsjeblieft, ik heb alleen gepind en op JA gedrukt haha)
Beps :ik mag meestal het kleurtje uitkiezen ![]()
ik MOET altijd pinnen(Rubbie kan zn pincode niet onthouden hahahahahahaha!!!)
Nou, de drukte hier is wel bij te houden, zeg.
Ik heb ook een camera, en die maakt gewoon foto’s??? Mij goed genoeg, heb er verder geen verstand van.
En nee, ik kan niet breien!!!
@Miertje: Eens: een camera maakt foto’s… alleen als je 2 hondjes hebt rondlopen, en je camera doet het NIET(omdat er ‘teveel bewogen’ wordt) dan ga je echt giga irriteren hoor…en dus… klaar gekocht!!!
En meiden: ik heb er vast een logje van gemaakt: ga onze ‘probeersels’ vooral bekijken haha
Zo, had even wat sociale verplichtingen en ben opgelucht dat ik even gebelt had, want wie bellen er tegenwoordig nog met elkaar via de vaste lijn!! ![]()
Inderdaad… het was weer bijlezen hoor!!!
@Beps: Ik ga zo eens even op mijn gemak je nieuwe log bekijken.
@Miere: Oh, dus jij valt af, wat betreft die “string”?
Nouja, had gekunt toch!!!
@Raak: Ik ook. Ik kies ook meestal het kleurtje en dan vraag ik alsnog altijd van… wat vind jij ervan? Hi, hi. Zo ook met de auto.
@Beps: Ik ben die link weer eens kwait. Waar kan ik ook alweer kijken?
Ohohoh… als die string niet met 1 draad ‘ergens’ vast zou zitten raakte je die ook nog kwait…hahahahaha
Ik heb ze gezien hoor. Nou, ik heb er ook weinig verstand van, maar kon toch wel het verschil zien. Echt hele mooie foto’s Beps. ![]()
Thanks Roanna… we doen ons best… en wij vinden ze ook beter eigenlijk!!!
Zo, ik ga nog ff naar de bank, dus kom alvast weltrusten zeggen.
Weltrusten all en tot morgen weer.
Bonne nuit!
:slapen: :dag:
Ook ik ga slapen… Bloemmie morgen weer langs ‘de bahn’ neee geen treinen… ze gaat lekker naar Schaatsen, Cynnie weer richting huis nu… jemmig… wat een beweging weer…
Weltrusten en tot morgen(kort, eerst schapjes, dan dierenarts Chira prik, dan nagels, ogen bijwerken en dan uit eten met vrienden…)
:slapen: lekker
:NETHERLANCynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal :NETHERLAN
Beps: 12 Mrt Almelo- Weekendje Preston Palace(met fam, omdat mn vader 80 wordt)
En dan de verjaardagen nog …
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
Goedemorgen meisjes…
Beps een druk programma
Bloem in Berlijn
Tlr al vroeg hier voor het lijstje
en toen niets meer om op te reageren…beetje lauwtjes hier maar dat zal aan het weer liggen denk ik, gelukkig hier nu droog…pfff wat en water is er gisteren naar beneden gevallen zeg.
Iedereen een fijne dag.
Zo ik ook wakker. bakkie en dan de schapjes…
Bloemmie is idd in Berlijn… en gaat genieten!!!
Goede morgen meiden …
Ik had heel wat bij te lezen, megamooie updates gezien en ik sluit me er nu even gemakkelijk bij aan. Ze zijn de keuken aan het installeren en af en toe is er een helpend handje nodig.
Ik kom tussen de bedrijven door wel ff binnen wippen.
Mogge dames
Hier staat een gezellig zonnetje. Verder ook niet veel te melden. Gaat stuk beter al:D Fijne dag :kus: