TTT deel 133, en we gaan gestaag door...

@Roanna::dag::dag:

@Toos: Nou, dan heeft je hubs een echt leuk uitje vandaag. Ha, ha. Moet er ook niet aan denken. Het zal hier ongetwijfeld ook heel hard geregent hebben, maar ik heb er niets van meegekregen. :slapen: Niet eerder dan om een uur of zeven hoorde ik het behoorlijk tikken op het dakkapel.

@Beps: Oh, wel spannend weer met dat fototoestel. Ben benieuwd wat het nu gaat worden.

@Roanna: Ja, ben blij dat ik niet mee hoef.
@Trl: Dat is ook wat met die dames, wat een gezeur kun je toch met dat soort dingen hebben
@Beps: Ben ook benieuwd wat het nu gaat worden

@Toos: Ik doe nog een kopje ( jij ook nog? ) in en dan ga ik me maar weer gereed maken voor de arbeid. Gelukkig heb ik de hele week al mijn prive chauffeur. :wink:

Iedereen een fijne dag verder. Al dan niet op het werk.

Tot ergens op de dag maar weer. :dag:

@Roanna: Zit inmiddels aan mn 3de bakkie. Ga zo onder de grote regenbui en wil gaan beginnen aan een fotoboek. Werk ze voor straks

Hallo all,
Roanna : ja hoor, voel me gelukkig wat beter, blijf wel nog een daagje binnen want het is zulk k.tweer en dan lig ik misschien meteen weer plat
Beps : gezellig weekendje weg met de familie, leuk hoor. Kijken voor een ander fototoestel. Las hier ergens dat er afgelopen weekend een fotobeurs was, misschien krijg je nog ergens beursaanbiedingen.suc6
enne ander segment gaat je altijd veel centjes kosten :stuck_out_tongue:
Bloem : geen lekker weer maar ja, je bent nu lekker onderweg en het genieten is hoop ik al begonnen
Viva : weer op naar paps, hoop dat ie een beetje gezellig is
Damber : vandaag naar kantoor gezwommen, te errug he
Trl : volgens mij kun je bij verzekeringen alleen dokken, maar uitkeren ho maar
Marion : dacht dat alle regen alleen maar op haar nieuwe huisje viel, nou nee hoor, hier ook
Mijn tweeling is vandaag jarig maar vieren het morgen. Is alweer 37 jaar geleden dat ik voor het laatst moeder werd, waar blijft de tijd?

@Raak: Gelukig dat je weer opknapt, in ieder geval geen mexicaanse variant gehad. Gefeliciteerd met de tweeling:kus:.
Klopt dat er een fotobeurs was, hub is er geweest ;)en toch wel nuttige info gekregen.

nou daar zijn we weer, en gekocht waar ik al bang voor was :lol:!!!
Het is de N*kon D90 geworden…(Rubbie zei dat J die ook had Raak!!!)
Eigenlijk zijn we gewoon muppets…verleden jaar vonden we m ‘te duur’ en nu… nu betalen we gewoon in verhouding hetzelfde(met ‘verlies’ op oude camera) en zijn we toch blij…hahahaha!!!

Hier ook Prutweer met hoofdletter P!!!
Chira vind het echt frut buiten, al die plassen: daar gaat ‘her majesty’ echt niet doorheen…

@Raak: Gefeliciteerd… je ziet er veel beter uit dan 37 jr geleden ;)!

Raak,gefeliciteerd met je tweeling…En het ligt niet bij de verzekering hoor,maar bij het gerecht.

Beps,mooie camera gekocht worden de foto’s van de hondjes nog mooier.

Bericht van Cyn:

Nou laatste dagje… Ging behoorlijk snel… Straks naar de outlet en dan weer naar huis… We zijn allemaal verrot, maar was super gaaf! Tot zaterdag!! Kus

Mooi dat Cyn het naar haar zin heeft ,ook al is het programma goed gevuld.
@Beps: Volgens mij heeft raak haar hub een kanon net als mijn hub. MK haar hub heeft wel een niekon

Wendy haar vriend heeft ook niekon en is er heel tevreden mee. Je moet wel opletten dat je niet in “raw” fotografeert, dat betekend dat je in negatief foto’s maakt. Dan moet je alles omzetten en das veel werk

@Toos: Ok, kan zijn… hij dacht ‘iets’ bekend te hebben gezien hahahahahaha!!!(Volgens mij is Raw alleen een optie… heb nog nooit in Raw gewerkt, ga het zeker niet doen…25-30 mb per foto hahahaha… kaartje snel vol hihi)

@trl
Wat een gezeur allemaal, je hebt er alleen maar ellende van.

@raak
Van harte met de tweeling en gelukkig dat je weer wat opgeknapt bent.

@beps
Een uitje in het vooruitzicht, gezellig hoor. Alweer 80 jaar, dat zou je hem toch niet geven hoor. Wij hebben de D80.

@bloem
Op weg naar Berlijn voor een heerlijk schaatsweekend. Veel plezier!

@toos
Kan maar niet slagen voor die zwarte laarsen.
Wel reisplannen, maar weet nog niet wanneer. Wordt dat die verre reis?

@miere
Gelukkig geen pijn meer, dankzij de sterke pillen.

@roanna
Bericht gekregen over het nieuwbouwplan, spannend hoor. Het bord kan bijna in de tuin.

@viva
Hoe wonen je zoon en schoondochter, bevalt het nieuwe huis.
En hoe is het met jouw lichaam, al weer een beetje hersteld na al dat gewerk daar?

@damber
Zwemt naar het werk, echt vreselijk hè dit weer.

@marion
Alle dozen inmiddels uitgepakt?
Ik ben idd ook wel nieuwsgierig naar een paar fotootjes.

Hier gaat alles z’n gangetje.
Op school is alles nog goed bij te houden alleen valt dat huiswerk een beetje zwaar. Maandagavond 3 uur gezeten, gisteren ruim 3 uur en dan is het nog niet af. Ik had eigenlijk het idee nu even te gaan zitten, G. slaapt toch. Vanavond met 8 collega’s naar een oud collega op visite en dan draait de wel alweer aardig.

Vanmorgen nog geholpen op school bij het nationaal schoolontbijt. Broodjes smeren voor de kinderen, G. mocht ik meenemen dus dat was voor hem ook wel leuk.

Verder nog m’n oog, dat is toch nog niet helemaal zoals het moet zijn. Ik wilde eigenlijk vandaag naar de huisarts, maar ik vermoed dat de assistente de hoorn ernaast had liggen. Je mag alleen een afspraak maken tussen half negen en half tien, maar als hij steeds in gesprek is dan valt dat niet mee.

@MK: t Is toch wat: Je mag ‘alleen maar ziek zijn’ tussen 8.30 en 9.30…(stel je voor dat ze ‘overwerkt’ raken…) Ik heb momenteel vaak het idee dat die assistentes het voor het zeggen hebben op die praktijken

Hoi allemaal,
Even een berichtje van mij.
Met pootje gaat goed, maar met mij wat minder, voel me nutteloos, en verveel me dood. Ben aan t afbouwen met de pijnstillers, want dat is echt te gek, wat ik allemaal geslikt heb de afgelopen week. Maar gelukkig geen pijn meer, ook niet met minder van die zooi.
Vanmiddag komt Crazy me halen, dan ga ik voor het eerst deze week het huis even uit, ga bij haar eten, want morgen gaat ze met haar Hubs nog 10 dagen naar M.
Gistravond was A hier, door weer en wind. Maar goed dat het in den H op dat moment niet regende en onweerde, anders durft hij niet te rijden. Maar gelukkig was hij een paar uurtjes bij me, gelijk stofzuiger in z’n handen geduwd, haha.
En idd, wat een K**weer, zeg. Het hield ook maar niet op met onweren gisteravond.
**
@ Bloem, misschien ben je al weg, maar veel plezier in Berlijn!
@ Stringetje leuk, al mis ik geloof ik even de clou.
@ MK, sterkte met je oog, mooie update trouwens!
@ Raak, Ook beterschap, neem je tijd, anders lig je zo weer. En gefeliciteerd met de Kinders!
@ Beps alweer in t lijstje, en een nieuwe camera, kan je nog mooiere foto’s maken!
@ TRL, wat een gezeik over die sleutels, je hebt er niks aan, dat soort geintjes, alleen maar ellende.
@ Cyn alweer bijna thuis, vol met ervaringen
@ Toos, Viva, en wie ik nog meer vergeten ben…:kus:
**
Ik ga maar weer op de bank, grrrrrrrrrrrrrrrr

Goedenmiddag ladies. :dag:

Mega updates weer hier geplaatst. Ben gelijk weer helemaal bij.

@Raak: Gefeliciteerd met de tweeling en het feestje nog tegoed. Ja, ja, waar blijft de tijd!! Van mij is ook alweer 33 jaar geleden voor het laatst.
Gelukkig weer een bietje opgeknapt en nu nog even aansterken.

@Beps: Oh, ik heb even gekeken hier en daar en wat een toppie, toppie, toppie toestel. Gaaaaaaaaf hoor!!! Kokkie heeft ook een Nukon, maar die is hier niet mee te vergelijken, alhoewel hij er meer dan tevreden mee is hoor.

@Miere: Of kan jij soms zo goed breien, nu je zo op de bank zit en je verveelt? :lol:
De clou van die string is… dat ik dacht , Toos, Viva, Beps en ik en misschien nog wel een paar meer hoor, het hier een keer een hele avond over gehad hebben op TTT. Het liep toen de spui(t)gaten uit!!! :evil:

@MK: Toch nog even tijd gevonden om hier te posten. Druk met eigen school en die van de kinders, maar wel leuk toch!!

@Toos: De foto’s allemaal al ingeplakt, of doe je ze nog in van die hoekjes? :lol: Wordt het al wat?

Ik zojuist een hele tijd bezig geweest met kopie’s maken van loonstroken, jaaropgave belasting en weet ik al niet meer, voor de woningbouw. Moet nog wachten op het papier van de bank ( bewijs van goed gedrag ) en dan kan de hele zooi bij hun in de bus. Tja… ik moet er wat voor doen he!!!

Goed bezig Roanna: Goed bezig… een leuke meid is haar toekomst aan het voorbereiden…(hihi) ofzoiets…

@Beps: Zeg dat wel!!! Een slimme meid, is op haar toekomst voorbereid, maar deze slimme kat, heeft haar tijd al wel gehad. Daarom ook nu naar de flat!!! :unibrow: