Ik moet eens effe kijken naar een mooie foto. Ze staan op de miniklepdoos en met die wordt ik er hier steeds afgeknkkert:mad:
Owwww, da’s minder leuk. ![]()
@Toos
Huisje bevalt prima. En als overmorgen de keuken klaar is ben ik helemaal in mijn nopjes.
De moeder van N is thuis nu. Ze heeft nog steeds sondevoeding en het gaat redelijk nu dacht ik, ik heb N niet heel veel gesproken de laatste week. Allebei druk met onze eigen dingen.
@Roanna
Ik heb wel laarzen hoor, 3 paar zelfs. Maar 1 paar is zo ongeveer versleten.
so… ik ben klaar, denk ik… broodjes gesmeerd, afwas gedaan, bunnies happy. stofzuigen doen we wel een andere keer en ben er klaar voor… gaat altijd een stuk beter als ik moet!! dan ff snel snel en klaar…
@ marion waar blijven de foto’s van je huissie!!
@Bloem
Ik zal er het weekend een paar op FB zetten, oke?
Heb jij hard gewerkt in korte tijd zeg!!! Nu het bed in? In ieder geval veel plezier het weekend!
ja ik ga langzaamaan eens afsluiten denk ik zo…
Zo ik thuis, hondjes uit. nog even zitten(dingen 'vergelijken…pffff geen zin) en dan…naar bed…
@Bloemmie: Nogmaals he…ENJOY!!!
Zo en nu… doeggie
Goedemorgen :dag:
Bloem; heel veel plezier!!! geniet
Toos; nog steeds zoekende naar laarzen
Raak; goede update en gisteren nog niet lekker… vandaag al iets beter?
Zussie; weet je al meer over de dames van je sleutel/fiets?
Roanna; zit er geen leesbare postzegel op de enveloppe? misschien dat je daar iets uit kunt halen?
euhm… de rest :kus:
Hier is het trouwens echt K.U.T. weer
het komt met bakken uit de hemel zetten… zag op de snelweg geen hand voor ogen, al was het zicht binnen de bebouwde kom niet beter… heb ook meteen kunnen testen of mijn laarzen goed waterdicht waren… moest bijna zwemmen naar m’n werk…
:dag: Goede morgen meiden!!
Vanaf hier weinig te melden. Heeft het bij jullie ook zo hard geregend vannacht? Hier kwam het er met bakken uit.
@Damber
Ja dus! Ik dacht het valt allemaal hier maar er was toch nog wat over voor de rest van Nederland.
Wel fijn te weten dat je laarzen waterdicht zijn he ![]()
:GERMANY:Bloem29: 5 november t/m 8 november: Berlin:GERMANY:
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal
En dan de verjaardagen nog …
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
Bloem,heel veel plezier in Berlijn.
Marion,geen idee of het hier vanacht zo hard heeft geregent ik hoor dat niet,want heb er nog een galerij boven zitten dus het kletterd niet tegen me raam aan…Maar het regent nu wel
http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon9.gif
Zussie,heb een telefoontje gehad van de schade expert van het gerecht,waarom ik de autosloten vervangen had en of ik niet alleen een sleutel bij had kunnen maken,verder kon hij het nergens terug vinden van de autosleutel,en misschien had ik zelf de auto wel open laten staan,want de fiets stond ook niet op slot
http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon8.gif
tsssss,wordt je dus bijna zelf als dader aangeduid…De dames hebben 3 tel.nummers op gegeven aan de politie maar op geen van 3 zijn ze te bereiken,ik had een nummer die de politie niet eens had dus die maar doorgegeven.Zal hij proberen ze daarop te bellen…Maandag kreeg ik een brief waarop de eis voor de dames stond ze moeten €293,00 voor mijn schadekosten en nog eens €230,00 voor het gerecht denk ik.ALs ze dit niet betalen moeten ze 23 december voor komen.Ze waren bekend bij de politie.hij zei ook nog laten we maar zeggen dat ze van achteren kip en van vore kale heten dus dan weet je het wel…Heel verhaal dus
Beps,fijn dat je rubbie zo goed gaat.
Roanna,hoe staat het met het raadsel van de string?
Fijne dag allemaal
mogguh
geen idee of het hier geregend heeft, ik heb heeeerlijk geslapen, dus dan zal dat wel ![]()
zo… de laatste broodjes nog… ff mn cappu opdrinken en laatste spulletjes pakken en dan ga ik… denk ik… ik hoop dat het verder niet sneeuwt in Berlijn…
doeiiiiI!!
goedemorgen meiden…
Bloemmie heel veel plezier in Berlijn, en een goede reis…het weer is niet echt geweldig maar goed dat mag de pret niet drukken toch.
Damber zwemmend naar het werk, maar wel met droge voeten.
Tlr. belachelijk he, wat een sukkel zeg die vent van de verzekering…zou de onderste steen boven halen en de laatste cent terug willen. zijn ze nu helemaal van de pot gerukt.
en toen was het blanco, wat en rot weer zeg, het giet hier echt…en dan ook nog lekker een straf windje erbij, echt herfst, and I hate it…Ik zo maar badderen en dan naar paps.
en volgens mij is het lijstje nog nooit zo leeg geweest…echt niemand verder nog wat in de pen??
Ehhh ja ikke…
:GERMANY:Bloem29: 5 november t/m 8 november: Berlin:GERMANY:
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal
Beps: 12 Mrt Almelo- Weekendje Preston Palace(met fam, omdat mn vader 80 wordt)
En dan de verjaardagen nog …
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
Zo ik ben ook wakker…
Straks op jacht onze fotocamera doet toch niet dat wat we gehoopt hadden, en dus gaan we ‘een sigment’ hoger zitten(zo heet dat zei die vent gister hahahaha…ik wil gewoon een snellere camera)
Ouders verrasten ons gister(of eigenlijk verleden week, maar nu is het ‘geboekt’) met een weekend Almelo in maart… (hoop geregel: Wie wil er op 2(misschien 3) honden passen???)
@Bloemmie: GENIET!!!
@TRL: Dat klinkt goed RUK dus…:mad:
@llen: Fijne dag
(ik ben het even kwijt!)
Goedenmorgen.
Ook hier k*tweer. Brrr…
@Beps: Zo, dan zijn nog eens leuke dingen voor de mensen. Een feestje met overnachting in het vooruitzicht. Och, tegen die tijd heb je vast al wel oppas gevonden. ![]()
@Viva: Waar staat jou aankondiging naar Alanya dan? Jij staat ook nog niet in het lijstje. :zon02:
@Damber: Ik kon heel summier lezen, dat er een stempel vanuit Den Haag op de postzegel stond. ![]()
Ik zal nog heel even moeten wachten met boeken, omdat ik eerst moet zien hoever we komen met dat andere huisje, maar dat we minimaal 1x op vakantie gaan… staat vast.
Verder heb ik ook niet veul te melden momenteel. Heb al gebadderd en ga nu ff aan de koffie met kokkie.
Latersssss :dag:
PS: @ Raak: Hoest nu?
Goeiemorgen,
Hier kwam vannacht het water ook met bakken uit de lucht, nu nog trouwens. Hub moet met zn werk een heidewandeling gaan maken , is het echt weer voor.
Ik heb ook nog niks concreets om in het lijstje te zetten, de plannen zijn er wel, maar nog niet wanneer
@Toos: :dag: