Nee ik heb geen tijd om creabea uit te hangen…en tja staande ovatie…idd dat kost ruimte…ihihihihi
Ben er wel hoor maar lig nog op de bank. Ik ben zeker niet de crea-bea, kan nog geen knoop aannaaien, maar ook zonder slurf : leuk is ie wel:wink:
Raak beterschap
Bericht van Cyn:
He Ladies…Alles goed?? Hier Prima… zwaar programma, zijn nu al gesloopt haha
Vandaag weer 2 parken en hotels bezoeken… Tot snel!! X Cyn
Zo en nu ik:
Hubbie gaat goed, hij is nog niet helemaal dicht(geheeld) maar wel stevig genoeg om alles langzaam weer te gaan doen. Zn ‘waggelen’ heeft te maken met zn ‘verzwakte’ spieren, en dat moet hij langzaam gaan opbouwen. (Klopt ook, als hij gesport heeft is het erger, dan zijn zn spieren vermoeit)
Dus… klaar nu naar het werk…vergaderen en dan werken tot 23 uur
Goedenmiddag. :dag:
Ja, ja, nu ineens niemand hier de CREA BEA. :paranoid: Nou, toevallig weet ik wie van jullie hier goed kan haken en breien. :evil:
Ik ook net terug van ZH controle bij de dermatoloog en alles zag er nog steeds rustig uit en hoef nu pas over een jaar terug te komen.
@Raak: :dag: Rustig an he!!!
@Beps: Oh, mooie berichten van Rubbie. Nu dus echt stap voor stap tot dat het schommelen ook weg is. Het gaat zo te lezen, de goede kant op. Fijn om te horen. Enneh…Beps, werkse zo weer. :dag:
Zo, die Toos en Viva zijn lekker bezig geweest hier he!!! Weet niet waar ze het over hadden met staande ovatie en dergelijke. Hi, hi.
Nou ladies… wij gaan zo even uit eten. :lol: Ik heb nog bonnen van de Mac en is zonde als ze verlopen. Morgen maar weer gezond koken en eten.
Sie joe leter ol. :dag:
Zo hier begint het een beetje aan te trekken, zodat we het wat drukker krijgen!
Maar nog steeds niet echt druk!
ellow ladies
ben bezig met de laatste voorbereidingen voor de turkse taal wedstrijd. 5 pagina’s aan aanmeldingen al (had ik echt niet verwacht)
heb zin in dit weekend. het wordt echt leuk!! morgen om 9.30 vertrekken. ga zo ff het huisje beetje rechttrekken, broodjes maken en spullen pakken en dan slaapie doen denk ik zo ![]()
@Bloem: Gelijk heb je. Lekker op tijd erin, want je hebt je energie weer nodig de komende dagen. Heel veel plezier en ga er weer fijn van genieten.
@Bloem: Leuk dat er zoveel aanmeldingen zijn. Het schaatsseizoen begonnen, lekker het weekend naar berlijn. Kallum aan en alvast heel veel plezier
Bloem : een heel fijn weekend in Berlijn, ga er maar heerlijk van genieten hoor. Idd heel veel aanmeldingen, was dus een schot in de roos:slywink:
Roanna : de bonnen opgemaakt, is zonde he meis, we blijven tenslotte Hollanders ![]()
Beps:krijgt het gelukkig weer wat drukker. R. zijn spieren wat trainen en dan schommelt die niet meer. Heb je hele nieuwe man terug, goed gedaan hoor !!!
Cyn : berichtje gestuurd vanuit de USA
Toen was mijn hoofd weer leeg:so:
@Raak: Hoe is het nou, nog steeds belabbert? Enne ben nog niet geslaagd voor laarzen, ga morgen maar weer eens een poging wagen om iets te vinden
@Toos: :dag:Heb je al een idee?
@Beps op het werk: :dag:
@Raak: Nou, ik vind het nog heel wat wat je allemaal nog weet. Goeie update en dat voor iemand die even niet zo lekker is. :redface:
Ik wilde de hele tijd al even reageren op dat Cyn gesmst had en vergat het steeds. Ik ben haar nummer kwait. Hoezo DDDD? Ik vind het zo fijn, dat Cyn het wel druk, maar ook naar het zin heeft. Kan ook haast niet anders met een Disney produkt. Heerlijk!!!
Goede avond!!
Het geheim van de string
!!! En wie gaat dit raadsel oplossen?
@Beps
Een berichtje gehad van Cyn en met hubs gaat het goed. Mooi zo!
@Roanna
Ook goede uitslagen van het ziekenhuis. Altijd weer een zorg minder he!
@Bloem
Druk met de voorbereidingen voor het weekend en wil vroeg het bed in. Zou dat gaan lukken denk je?
@Raak
Nog steeds op de bank?
@Roanna::dag:, nee heb geen idee. Ik was het niet…ken nie breien met een zere schouder:paranoid:
@Toos
Nog steeds op zoek naar laarzen. Ik heb werkelijk geen idee wat er ‘in’ is nu. Ben in geen eeuwen zo’n soort winkel in geweest :so:. Ik lijk wel ziek.
neuh gaat niet lukken vrees ik… heb nog nix gedaan… oeps! hahaha
en bedankt meiden!
@Marion: Hoe bevalt je paleisje? Hoe is het trouwens met N’s moeder, heb iets gezien dat het niet goed ging
Ladies… jullie kunnen ook weer een foto plaatsen op het andere topic hoor. Laat jullie creativiteit weer eens zien hier.
Nou, wie heeft hier de meeste tijd om te breien?
@Marion: Meen je dat nou? Hebbie geen laarzen? Of draag je liever geen laarzen? Of doe jij er ook jaren mee? Ik soms wel. ![]()