TTT deel 133, en we gaan gestaag door...

Beps,sterkte bij de tandarts.

MK,dat is schrikken zeg met je oog,maar gelukkig gaat het al weer iets beter.

Bloem,nog 2 dagen en dan is het weer zover.

Raak,beterschap.

Miere,nog steeds pijn?

Fijne dag allemaal

goedemorgen, moet helaas naar meeting in Antwerpen, bleef liever op mijn bed.
Iedereen een fijne dag:kus:
Beps : sterkte bij de tandarts

Goede morgen …
Vanaf hier nog weinig nieuws te melden. Alleen dat de taxi nog vroeger komt, 7.05 uur. Gisteren was ie trouwens eerst bij het oude adres geweest.

@Beps
Succes bij de tandarts strakjes!!

@Roanna
Wil je meteen aktie ondernemen en dan is degene die je hebben moet er niet. Hopen maar dat je vandaag terug gebeld wordt.

@Raak
AL weer 2 dagen een WW-verbod en ook al niet lekker. Niet te hopen dat je de griep gaat krijgen. Beterschap!!!

@MK
Een ongelukje gehad, wat zijn ze scherp die nageltjes je? Doet echt vreselijk veel pijn, er is ooit eens een blad van een yucca in mijn oog gezwiept toen ik de gordijnen open deed. Toen zat er ook een kras over het hoornvlies. Enige voordeel is dat het ook weer heel snel geneest. Hopen maar dat het zicht weer helemaal terug komt. Is het niet van de zalf dat je nog niet goed ziet?

@TRL
Jij ook een fijne dag!

Goedemorgen :dag:

Beps; sterkte vandaag bij de tandarts…
MK; dat is schrikken! Gelukkig lijkt alles met een sisser te zijn afgelopen. 1 ding scheelt dan ook wel weer… ogen genezen heel snel.
Roanna; vervelend is dat altijd he… als er dingen geregeld moeten worden maar alles lijkt mis te gaan :S
Raak; beterschap!!

ikke weer op t werk… telefoondienst en geen zin… nou ja… komt vanzelf :smiley:

hahahah met z’n 3-en tegelijk een bericht geplaatst :smiley:

@Raak
He toch, ook nog geen tijd om een beetje uit te zieken :kus:

Goedemorgen…meiden.

Beps helemaal naar Drachten nog lekker naast de deur dan.

Raak grieperig, jeetje misschien een kou gevat in het weekend. Beterschap…
Roanna wordt steeds van het internet afgeknikkerd
Mk. balen zeg van je oog, maar idd een oog heelt heel snel, mijn zoon kreeg ooit een brandende sigaret in zijn oog, was ook binnen 2 dagen weer genezen, maar je schrikt je een ongeluk.
Bloemmie nog 2 dagen en dan mag je weer…
Marion balen zeg de taxi eigenlijk de tijd en de weg kwijt…wel erg vroeg hoor 5 over 7 pffff.

zo ik weer aan het werk, en het ligt hier weer vol…dus ik kom de dag wel door.

Zo tandarts viel mee gelukkig, nu even koffie en dan rennen naar drachten(valt mee hoor Viv, en reiskosten natuurlijk!)

Nou goed…misschien tot straks en anders vanaaf…
:dag:

Goedemorgen.

Zo, ik had weer ff koffievisite.

@Beps: Gelukkig dat het meeviel en jij kunt je tanden weer laten zien. :wink: Grrrrrrrrrrrr!!!
Veel plezier in Drachten.

@Raak: Mocht je het lezen… beterschap en doe kallum an hoor. Goed uitzieken, anders ben je zo weer de klos. :kus:

@Viva: Eindelijk ook eens lekker druk op en aan het werk. Gaat de dag ook weer wat sneller.

@Marion: Wat zei je…? Kan het niet nog vroeger? :wink:

Nou ladies… ik ga er ook vandoor. Latersssssss :dag:

Ook miss pas tot vanavond, want heb vanmiddag vanaf vier uur vergadering van en op het werk. :so:

@Damber
En … is de zin al gekomen?

@Viva
Druk bezig op de saak!

@Beps
Een meevaller bij de tandarts. Mooi zo! Geen kramp in de kaken nu?

@Roanna
Nee ik dacht ‘zeg maar niets meer’ :wink:

Zo in Drachten aangekomen, raar om hier te zitten werken…

Ik kan in ieder geval in al mn voorkeurdingen

Tot straks

Hoi allemaal,
Ik heb weinig te melden, behalve dat ik me te pletter verveel.
Pijn valt mee, of eigenlijk niet, ik ga vanaf vandaag langzaam afbouwen met de pijnstillers. Maar o wat is het saai!!! Straks komen pa en ma even langs, en vanavond hopelijk m’n zoon om te eten. Kan hij mooi koken! Ik zal blij zijn als ik loopgips krijg, dan ben ik hopelijk wat mobieler. Blèèèèhhhhh…

Oh Miertje… ik snap je helemaal!!!
maar goed, nu even afleiding, en dat gaat vanzelf wennen hoor…
En loopgips! Ja geen idee… pijn is ook wat, of dat je er iets door verpest nu, dan schiet je er ook niets mee op!

Nou wat een Ou*e H**ren zijn jullie zeg… niet bij te houden!!!

Ik ben ondertussen weer thuis. Was niet druk, nergens dus ook ok eigen werk niet extra nodig…
Nu lekker nietsen, zo eten maken en dan op tijd naar bed haha

Morgen met Rubbie naar de arts voor controle… morgenavond werken tot 23 uur, en dan 2 vrije dagen HAHAHA

Iedereen druk of in de winterslaap?

@Beps
Niet druk geweest op het werk. Morgen met rubs op controle. Hoe gaat het nu met hem?

@Miere
De verveling slaat toe. Erg is dat he! Dvd-tje kijken misschien? Boek lezen? Of laat askim een paar dagen vrij nemen.

@Marion: Het gaat redelijk. Hij loopt ‘pijnvrij’ alleen lijkt dat niet zo als je m ziet lopen(hij schommelt behoorlijk, zakt heel erg door zn been heen namelijk!) alles gaat goed, hij kan eigenlijk alles, dus ook weer langzaam aan het werk…(helaas haha, ik vind het heerlijk hem thuis te hebben…(en hij verveelt zich nog lang niet, ik heb zoveel klusjes voor hem :lol:)

@Beps
Is dat normaal dat hij ‘schommelt’? Moet dat met therapie nog beter worden?
Hahaha, je houdt hem lekker bezig met klusjes. Maar heb zo het idee dat als jij dat niet deed hij zelf op zoek zou gaan om iets om handen te hebben.

@Marion: Geen idee of dat normaal is, en of hij fysio gaat krijgen(was nu nog niet nodig zei de chirurg)… morgen hoor jij(en wij hihi) meer. Klusjes zoekt hij zelf, en daarna zeg ik wat er nog moet haha

@Beps
Goed geregeld :lol:

Goeieavond,
Wat een rust hier, weinig om bij te lezen.
@Beps: Gelukkig dat het meeviel bij de kiezenpeuter, heb je ook weer gehad.
@Raak: Beterschap
@MK: Hoe is het met je oog? Gelukkig dat zoiets snel geneest
@Marion: Taxi veel te vroeg, wat een ramp dat ze geen vaste tijd hebben