TTT deel 133, en we gaan gestaag door...

Have a break … maar geen kitkat deze keer.

@Viva
Op de meeleesstand

@TRL
:kus:

@Beps
Griepprik gehaald en morgen de klos bij de tandarts.
Cyn gaat lekker luxe vliegen dus … de geluksvogel!

@Roanna
Heeft zin in een appartementje maar kokkie moet nog aan het idee wennen. Nee zeggen kan altijd nog he!?

@Toos
Ook al naar de tandarts. Knap balen dat er een stuk van je kies is afgebroken.

@Miere
Kletst gezellig mee vanaf de bank. Lekker idee of niet? Dat de honden uitgelaten worden terwijl de regen met bakken naar beneden komt. Vanmiddag

Cyn Boarding, ik zo aan de warme hap…
Straks werken dus… en dan morgen om 9.30 de tandarts…brrrrr(maar ja, zoals nu is ook een ramp!)

Hoofdpijn, doodmoe(duf) en geen zin, al de hele dag niet…
Als het rustig is vanaaf wil ik eerder weg…

En ik had weer uren nodig om bij te lezen…:slight_smile:

Nu naar mn werk(Zoo geen zin)

Goedenmiddag. :dag:

Nou, ik moest ook weer uren bijlezen hoor Beps. Jij niet alleen. :lol::crybaby:

@Miere: Laat zich heerlijk vertroetelen door vrienden en zit zelf heerlijk op de bank of bij de pc. Wie doet mij wat? Ha, ha. Hoop voor je dat je de juiste pijnstillers krijgt, want je moet er toch niet aan denken, dat de pijn weer terug komt.

@Marion: Ja zekers… ik lever de boel gewoon in en dan kan ik altijd nog zien hoe en wat. Maarja, je moet een keer een begin maken en ik stond al z’n jaar of 6 a 7 ingeschreven en dan ben je waarschijnlijk toch een keer aan de beurt.

Ik dus net naar het WC waar een filiaal van de Ra*o zit en wisten eigenlijk niet wat ik bedoelde. Ik de paperassen laten zien en zat er een verhuurdersverklaring bij en geen formulier voor een koopkontraktsverklaring.

Die jongeman voor mij een tijd in de wacht gestaan om de woningbouw te bellen, wordt hij ook van de een naar de ander doorverbonden, met als resultaat, diegenen die hier over gaat bij de woningbouw is er vandaag niet. Nu word ik morgen waarschijnlijk zelf even terug gebelt door de woningbouw. Pffff… wat een gedoe. Het begint al lekker en alles moet binnen een week bij hun zijn. :tssk:

Zo, heb je even weer wat te lezen Beps en werkse nog even he!!! :kus:

Hoi iedereen ben ik weer. Het weekend vreselijk pech gehad.
Tijdens het aankleden van G. komt zijn vingertje precies in mijn oog, vreselijke pijn. Kon mijn oog niet meer openhouden, ik zag wazig en maar tranen dat oog.
Hubs was niet thuis, mams ook niet dus de hele ochtend een beetje behelpen met 2 kinderen.
's Middags toch maar naar de huisartsenpost geweest met hubs. Eerst 3 kwartier wachten omdat het zo druk was met mensen die allemaal dachten dat ze de mexicaanse griep hadden.

Hoornvlies beschadigd, een ‘hapje’ eruit, waarschijnlijk zijn nageltje.
Flinke dot zalf erin en het oog flink ingepakt en dat moest 24 uur blijven zitten. Ik heb 1 goed oog en de andere ziet een stuk minder en uiteraard gebeurde dit met je goede oog…
Gistermiddag mocht het verband eraf, de pijn was gelukkig weg maar ik zag nog steeds alles wazig. Ik kon geen letter lezen. En dan ga je je 's nachts natuurlijk druk maken, stel dat dit zo blijft en dan??

Vanmorgen kon ik gelukkig van dichtbij wel alles weer normaal zien, verder is het zicht nog niet helemaal zoals het moet zijn, maar ik heb goed hoop dat dat ook nog bijtrekt. Weinig gedaan dus het weekend.

Nu weer op het werk, reageren komt later wel. Vanavond eerst maar weer het huiswerk.

Tot later maar weer :dag:

@MK: Oh, verschrikkelijk moet dat zijn geweest. Zoiets is mij ook vroeger weleens overkomen, maar toch niet zo erg. En ach… dat jochie schrikken zeker!!! Nou, hopenlijk komt het weer helemaal goed, maar kan me voorstellen dat de schrik je dan wel even in de benen zit, van hoe nu verder enzo.

@MK: Jemmig hoe schrikken is dat!!! Gelukkig dat het weer helemaal lijkt goed te komen…

@Roanna: ja dat is het weer… zo hoort het ook te gaan!!! Alles loopt altijd verkeerd als je iets geregeld wilt hebben voor kopen/huren…

@ MK, wat naar voor je, ogen zijn zooooooooo pijnlijk, maar het komt vast weer goed, hoor.
En dat kleine mannetje kan er ook niks aan doen.

ZOOO rustig… ZOOOO rustig…

ellow ladies…
t was druk vandaag!! sodeju!! niet normaal… ik was er ook niet helemaal bij geweest want was vanochtend ook nog naar de psych geweest dus dat kon er ook allemaal wel bij!

@ beps hoe was het gisteravond?
@ roanna spannend hoor!!
@ mk brbrbr nageltje in je oog… hopelijk trekt het echt gauw bij en hou je er geen last van
@ miere lekker kletsen met het pootje omhoog!

overigens: nov fotowedstrijd
http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?p=490019#post490019

@Bloemmie: Het was gezellig. Foto’s volgen. Dus… Ze waren rond 8 uur naar huis, en toen ben ik vrijwel meteen naar bed gegaan: Was DOODMOE!!! Geslapen tot 8 uur vanmorgen!!!

Zo nu ga ik eten…

Zo, ben ik ook weer even. Werd daarnet ook van het internet afgeknikkerd, wat de laatste tijd wel vaker gebeurd. Niet hier van de site hoor, maar van de server. Doe even een paar minuten de stekker uit het modem, dan weer erin en voila… hij doet 't weer.

Toch wel vreemd en lastig. :finger: Had er eerder nooit last mee.

@Raak: :dag:

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
ik mag hier weer komen
lijkt wel of ik af en toe niet betaal:so:

heb 2 dagen niet kunnen reageren maar wel alles gelezen en er zijn gelukkig mooie updates gemaakt
MK : dat is pech hebben zeg, precies op een verkeerde plaats geraakt. Zal waarschijnlijk wel goed komen, maar toch…
Roanna: zit je ook weer in de molen, weet je weer dat altijd alles fout gaat he:unibrow:
Bloem : heel druk gehad vandaag, kwam eigenlijk niet zo goed uit
Beps : gezellige avond gehad maar daarna heeeeel moe
Miere : met de nodige pijnstillers goed te doen en nu maar hopen dat het iedere dag een beetje beter gaat he, gelukkig heb je een laptop tegen de verveling
Marion : alles weer een klein beetje in het gareel, scholen weer begonnen, dus ritme komt langszaam maar zeker terug
Toos : wezen zoeken naar laarzen, maar groot probleem want leeft op kleine voet
Viva : vandaag aan het werk ?
Ik las ergens gietregen maar hier is het best wel een soort van lekker weer geweest, ben alleen niet veel buiten geweest, denk dat ik de griep krijg, ben echt helemaal niet lekker:(

@Raak: Jeetje meid… je hebt toch zekers geen kou gevat he? :redface: Is toch wel wat hoor, dat je steeds hier niet kunt reageren. Ook al zo vreemd. Je kunt denk ik beter niet betalen, dan mag je er wel op. Ha, ha.

Nou dat kun je wel zeggen. Ik meende dat Beps dat ook al zei tegen mij. Ga je weer eens iets aanvragen, komt het nog niet voor elkaar. Moet ik weer zelf overal achteraan. :evil: Nouja, miss voor het goede doel.

@Bloem: En je hebt het al zo druk thuis. Nu ook nog op het werk. :slight_smile: Tja, het zit niet altijd mee he!!! Hi, hi.

Zo ik thuis, was zo rustig, ik ben maar gegaan. Zo wel naar bed want:

Morgen eerst naar de smoelensmid, dan even snel naar huis, spullen pakken en door naar Drachten: Daar de middag werken en dan dus de avond(hopelijk) thuis(als het op ons kantoor rustig is, anders spring ik daar nog een uurtje bij…)

Dus dames: Tot morgen/weltrusten/dikke knuffel van mij

@Beps: The same. :kus: En sterkte bij de TA morgen.

Weltrusten all en tot morgen weer. :dag:

Zal voor het geval dàt…even een :idea: aan laten, de rest doe ik vast uit!

:slapen:

mogguh

@ beps succes vandaag!!

:GERMANY:Bloem29: 5 november t/m 8 november: Berlin:GERMANY:

Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal

En dan de verjaardagen nog …

08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber