Zo, ik ook alweer een poosje thuis. Was in Utrecht terecht gekomen en nog wezen kijk voor laarzen, maar niet kunnen slagen.
@TRL: Ja, ik vind het hardstikke leuk. Nu van de week even samen met kokkie alles ff goed doornemen, want hij moet het ook leuk vinden. Natuurlijk wist hij wel dat ik ons opgegeven had, maar toch lijkt het dat het voor hem toch nog onverwachts komt, maar we komen er wel uit samen.
@Beps: Ook een heerlijk weekend achter de rug. Lekker bijgebabbeld met je vriendinnetje en nu heerlijk in de ruststand.
@Miere: Oh, gelukkig maar weer. Een stuk minder pijn. Nu op naar de genezing, al duurt het nog wel even. Laat je maar lekker verwennen door askim hoor. :wub:
@Damber ook nog even hier gespot. Alles goed daar?
@Cynthia: Ik denk dat ik je juiste foonnr. niet heb, anders had ik je even gesmst, maar hoop dat je het nog leest. Heel veel plezier in Orlando en ga ervan genieten, ondanks dat het ook werken is. :vak01:
:dag: goede morgen meiden …
De herfstvakantie is weer voorbij. Weer wat ritme hier in de tent hoop ik want dat was ver te zoeken de afgelopen week.
Gisteravond weer eens tv gekeken, jeetje wat was dat lang geleden. En de 1e maanden heb ik alle zenders. Er zit ook een turks zenderpakket op. Vanavond maar eens kijken wat daar allemaal op te doen is. Maar eerst nog even langs mijn moeder als ik J opgehaald heb van het trainen. Morgen krijgt ze een onderzoek in het ziekenhuis, hadden ze dus weer voor me verzegen kreeg ik gisteren het idee. Och het stelt niet veel voor was haar reactie. Er was van alles niet goed, bloeddruk te hoog, suiker te hoog en nog meer van dat. Nu moet ze een hele poos aan een of ander apparaat liggen. Afwachten maar wat eruit gaat komen. Tot zover het nieuws vanaf hier.
@Miere
Minder pijn door zwaardere pijnstillers en wordt lekker verwend door askim
goedemorgen meiden…wat een but weer zeg…bah, dit is dus geen weer voor annie.
Cynnie je zal het wel niet meer lezen maar geniet meissie…
Bloemmie weer een weekend schaatsen gehad en druk met de website en foto’s
Roanna geshopt maar niets gekocht…nou ja volgende keer beter nietwaar. En nu je over de papperassen buigen voor het nieuwe huis.
Marion weer terug in het ritme, en na tijden weer eens tv gekeken.
Beps vriendinnetje weer bijgepraat…nu weer aan het werk of ben je vrij??
Ik weer aan het werk, collega vandaag niet aanwezig, zijn moeder kan ineens niet meer zelfstandig lopen, dus die gaat aan de bel trekken bij de hulpinstantie’s
Ik heb toch geslapen…van 21.30 tot 8 uur vanmorgen…pffff ik ben zoo muffff
@Viva: Werken doe ik door de weeks(uitzonderingen daargelaten) va 16.30 Nu dus thuis heerlijk
Zo mn griepprik halen, en dan nietsen. Morgen moet ik naar de tandarts, ze hebben 1 uur voor me gereserveerd(dus ik ben flink de piemelpunt…)
Goeiemorgen,
Weinig te melden vanuit een grauw zeeland. Moet straks even naar de tandarts bellen, is een stuk van mn kies afgebroken. @Roanna: Spannend hoor, de aanvraag voor een nieuw huis. En wezen winkelen in Utrecht. Had het gezegd, hub is gister naar een beurs daar geweest, was ik meegekomen. Ben ook nog op zoek naar zwarte laarzen, maar nergens maar 36. Voel me een beetje gediscrimineerd @Beps: Een uur in de tandartsstoel, pffff moet er ook niet aan denken @Marion: Succes voor je moeder met de onderzoeken vandaag @Cyn: Heel veel plezier in Orlando @Viva: Weer in de bezemkast?
@Beps: We zaten net toevallig ff onder koffie de papieren te bekijken. In principe komen we in aanmerking, want ik mag de voorkeurnummers doorgeven, maar moet tevens even wat gegevens aanleveren. Ik ga vanmiddag na het werk even langs de bank om de gegevens over het koopkontrakt en een hypotheekverklaring aan te vragen. Weet zelf eigenlijk ook niet allemaal hoe dat werkt, maar dat zullen ze me dan wel vertellen, neem ik aan. Verder nog even onze eigen financiele gegevens, maar die kan ik zelf allemaal kopieren hier thuis. Dat alles moet ik voor 9 november aanleveren en dan wordt het denk ik definitief.
Ze gaan in het laatste kwartaal van dit jaar alles verdelen en dan oktober 2010 moet het klaar zijn. Mocht ik het krijgen, hebben we ook nog inspraak qua kleur keuken, sanitair en tegels en dergelijke. Uiteraard tegen extra betaling. Kijk, ik ben er echt heel blij mee… maar kokkie… ik kan van hem even geen hoogte krijgen. :hihi: Ik zei aan hem… we leveren gewoon alles in en denken we alsnog later… ik vind het toch niks , dan kunnen we er altijd nog van af zien. Ik lever zowiezo de spullen wel eerst in en wachten dan wel af.
@Toos: Joh, was je hubs naar de eroticabeurs dan? :lol: Ik zag wel dat het erg druk was bij die beurs.
Moet je tegen die tijd ff hier kijken voor laarzen. Ik heb het idee, dat als jullie naar A’doorn komen voor de meeting, dat de winkels wel eens open kunnen zijn, i.v.m. sinterklaas. Dus houd die dag vrij. Gaan we eerst ff shoppe.
@Beps: Zo te lezen een hele renovatie aan je gebit dan. Maarja, dan heb je ook weer wat he!!!
@Viva: Weer druk in de bezemkast zo te zien. Werkse meissie.
@Beps: Dat zijn dan huurappartementen met een huur tussen de €500 en €600 (hoek)
3 kamerappartement met lift en onder het gebouw overdekte stalling voor de auto’s. Echt alles zit erin en aan. Tot aan alle kamers/ruimtes met brandalarm enz.
Ja, daarom zijn ze ze nu aan het verdelen en hebben we ruim een half jaar tot driekwart jaar om ons eigen huis te verkopen, Zal niet meevallen, maar ik denk… niet al te hoog in zetten. Maargoed, dat is even nog niet aan de orde, maar spannend is het zeker.
Hoi, wat een K**weer, zeg. Ben blij dat ik er niet uit hoef. Honden snappen er nog niet veel van, die zitten me heel vragend aan te kijken. Maar baasje komt straks om ze uit te laten. En een goede vriend van me heeft ze vanmorgen om kwart voor 7 al uitgelaten, heb ik niks van gemerkt, sliep als een os, hihi. Gaat nog steeds goed met de pijn, maar ik heb nog maar voor 1 dag die extra pillen, straks telefonisch overleg met m’n HA, want ik ben bang als ze op zijn dat de pijn weer terug komt. Nou, genoeg over mij.
@ Cyn is lekker onderweg, dat is het betere werk, letterlijk en figuurlijk. @ Beps de prik gehad, Mexico of gewone?? @ Roanna, spannend, en leuk een heel nieuw appartement. Ik denk dat Kokkie nog even aan het idee moet wennen, maar dat komt vast wel, je moet toch ook aan de toekomst denken.
O jee, het alarm gaat af…
@ Bloemmie genoten van het schaatsen, nu weer het “gewone” werk @ Toos heeft te kleine voetjes, en een Hubs op de eroticabeurs??? @ Marion weer in het gewone ritme zien te komen, en sterkte met je moeder. Irri is dat, hè, als ze dingen voor je verzwijgen. @ TRL :kus: @ Viva:kus: En de rest ook:kus:
Ik ga maar weer op de bank hangen, er komt vanmiddag nog het een en ander aan visite langs, geloof ik, dus ik hoef me niet te vervelen.
@Miertje: Gewone… voor de Mex nog niet ontvangen, en ik moet zeggen, ik weet nog niet of ik die dan ook ga halen. Nu was ik al dik aan het twijfelen of ik wel wilde gaan. Het is zo een ‘hetze’ nu weer…
Cyn vliegt ‘pas’ om 13.40 he… ze moesten zo vroeg verzamelen dus…