TTT deel 133, en we gaan gestaag door...

Goede morgen meiden …
Ik heb gisteren een gat in de dag geslapen, maar liefst tot 11.30. Ik kwam vrijdagavond laat op het idee de tuner van de tv maar eens aan te sluiten, had nog geen tijd gehad dus we konden nog geen tv kijken. En als dan uiteindelijk alle kabels goed aangesloten zijn en je de kaart geactiveerd hebt doet ie het niet. Wat heeft blondie verkeerd gedaan? Niets dacht ze. Moet ik dan toch die 45 minuten wachten? Oke doen we dat. Maar nog niets. Maar naar bed en de dag erop de hepldesk bellen. Gisteren weer geprobeert, nog niets. En dan opeens geen informatiekanaal maar Jan Smit met ‘tuintje in mijn hart’. Nederland 1 … hij doet het!!
En dan hurry up want J moet naar het voetbal, bekerwedstrijd. Mam en zus komen op bezoek, J ophalen, eten en naar de verjaardag bij mijn oude buuf. Waar je natuurlijk weer lekker lang blijft hangen. Het bezoek is al vroeg weg en we hebben veel te kletsen. Ik over mijn nieuwe huis en zij hard op zoek naar een huis.
En straks komt vriendin op bezoek. N was ook nog van plan om langs te komen dus we komen de dag wel weer om.

@Roanna
Kandidaten voor het nieuwe project. Spannend!!!

@Miertje
Veel pijn na de operatie. Och arme, hopelijk wordt het snel minder. Kus voor jou!

@Bloem&Beps
Aan de kwebbel vandaag.

@TRL
Slaapt uit vandaag. Hoe was het avondje uit?

@Cyn
Heeft inpakstress

@Viva
Een avondje banken gisteren.

Een fijne dag allemaal!

@Cyn
En … ben je er al uit welke koffer er mee moet? Alles al gepakt en de wereldstekker niet vergeten?
Morgen ga je op weg. Een mooie studiereis naar Florida! Was Amerika trouwens niet HET land voor jou volgens de quiz op FB? Een druk programma maar het is niet voor niets een studiereis he ;). Je gaat in ieder geval heel veel moois zien daar

Veel plezier

http://cartophilia.com/blog/uploaded_images/florida3.jpg

Geniet er van!!

Zo ik wakker. Gister een beetje bijgekletst met Bloemmie. Heerlijk crime-night gekeken en in De Stoelen gezeten…
Vanmorgen gaat ze weer naar H’veen en door naar huis. Dan komt vanmiddag de fokker-vrienden en gaan we spare-ribs eten. Zij trakteren omdat ‘wij de laatste tijd zoveel voor ze gedaan hebben’ ??? Nou ik vind het normaal dat je dat doet dus… maar wel lief!!!

@Marion: Zie je wel: Niet blond maar ongeduldig ;)!!! Je zegt kaart… Digitenne??(hebben nog een opnameding voor digitenne voor je te koop, en een gratis 2de kastje voor je slaapkamer ofzo!)

@Miertje"??? Hoest nou

@Cyn: INPAKKEN… Hoelaat ga je morgen weg???

@Beps
Nee, geen digitenne. Kabeltv, bij mijn pakket kreeg je nu een digitale tuner kado. En daar moet die kaart in.
Jullie lekker uit eten vanmiddag. Niet nodig maar wel erg leuk toch!! Smakelijk en geniet er van.

@Marion: Jammer… had je graag geholpen!!!

@Beps
Lief van je :kus:

Mogge ladies. :dag:

Ik zo weg voor een dagje, om mijn gratis treinkaartje op te maken. Overal is koopzondag, dus zien wel waar we uitkomen. In ieder geval even lekker ergens shoppen.

Laterssss en jullie allemaal nog een fijne zondag. Sie joe leter. :dag:

Veel plezier Roanna

Bloemmie helaas al weer weg. Ze kiest de weekenden die het ‘drukst’ zijn om te gaan schaatsen-kijken haha… maar… we zien elkaar wel vaker dan hihi!!!
(als ze naar ‘het noorden’ moet dan heeft ze hier een bed om te ‘benutten’)

Zo en nu… even heerlijk nietsen

:dag:

Koffer is klaar… toch de kleine knalroze geworden… Paste makkelijk… Zomerkleding he :wink: Nu nog lekker even online… en dan morgen weg!! :smiley:

Ik vlieg morgen om 13.40… voor de mensen die het willen bijhouden> MP 635 naar Orlando/San Jose… :wink:

Moet me morgen om 10.00uur al melden op Schiphol dus kom morgen in ieder geval al niet meer online… :wink:

:dag:

@Cyn: :kus:

Goeiedag allemaal,
Lekker rustig hier.
@ Cyn, hele fijne tijd in Florida*, ik weet eigenlijk niet eens hoe lang je wegblijft?*
@ Marion, druk, druk, maar wel lekker genieten van je nieuwe leven
@ Beps en Bloem lekker bijgekletst, en bloemmie weer naar het schaatsen.
@ Beps, even in t kort: Ik had last van een “knobbel” aan m’n grote teen. Het gewrichtje van de grote teen stond niet netjes eronder, maar min of meer naast m’n voet. Ik had daar erg veel pijn aan, vooral 's winters en op werk, als je dichte schoenen draagt. Nu heeft de orthopeed het bot doorgezaagd, stukje eruit gehaald, rechtgezet, schroef erin, en ook nog wat overtollig botweefsel weggeschraapt. Nu maar genezen. Mag er niet op lopen, en de 9e worden er foto’s gemaakt, en als het goed zit krijg ik dan loopgips.
De nieuwe pijnstillers werken goed, ik heb vannacht heerlijk, pijnloos geslapen, moest eruit om de medicijnen in te nemen. Ben wel een beetje gedroogeerd nu, gebruik 3 verschillende pijnstillers. Maar ja, hoef toch nergens heen, haha.
*Ik hobbel wat door het huis met m’n looprek of de krukken, kijk veel tv, en af en toe even achter de PC. *
En straks komt Askim weer, gaat voor me koken, stofzuigen enzo. Werken voor de kost!
Nou, iedereen fijne zondag, hier stort het inmiddels, weet niet hoe het in de rest van het land is?

XXX Mar

Miere: Ik ga maar 5 daagjes hoor… Ben vrijdagochtend weer thuis :wink: Blij dat je pijnvrij hebt kunnen slapen!

@Mierre: Rubbie had dat ook hoor, in het ziekenhuis nog morfine(was er snel af) dan thuis zware/minder zware/paracetemolletjes als combi… en dan langzaam(als het lukt) de zware eraf, de minder zware eraf, en dan de molletjes als laatste… hij was er snel ‘klaar mee’ heeft geen 10 dgn zn zwaardere medicatie gebruikt…

Zoooo we moeten niet te veel schrijven hoor…anders houd ik het niet bij :lol:

hahaha nou inderdaad… :wink:

Ik nog een uurtje… dan ga ik pleite… Nog even langs ZH bij oma… en dan ook weer vroeg naar bed… En dan morgen 10 uur lang in dat gekke vliegtuig… :wink: :finger:

Hello :dag:

Miere; lijkt me inderdaad pijnlijk, gelukkig slaan de nieuwe pijnstillers wel aan en kun je je lekker laten verwennen door Askim
Beps en Bloem… gezellig gekletst en in DE STOELEN gezeten hihi Bloem nu in H’veen…
Cyn; koffer gepakt… heb je echt alles :smiley: spannend hoor… nog even op de valreep>>> een hele fijne vakantie toegewenst!!!
euhm… :kus:

Nou ladies…Ik ga weer offline…

Spreek jullie snel!!! Zal denk ik pas zaterdag worden!!!

Ik sms iemand van jullie nog wel vanaf daar… Dan weten jullie hoe het daar is!

:dag: :kus:

Wat later dan anders maar hier toch nog het lijstje

:USA:Cynthia: 2 november Studiereis Orlando/Florida!!! :USA:

Bloem29: 5 november t/m 8 november: Berlin
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal

En dan de verjaardagen nog …

08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy

Marion,nee heb niet uitgeslapen,feestje gisteren was gezellig,3 uur thuis vanacht zou vanmorgen 9 uur C ophalen bij me mams,maar werd pas half 10 wakker dus haasten.Toen C naar me nichtje gebracht en mams en ik naar ons cluppie,paps is vanmorgen vertrokken naar Surinama…
Jij ook weer tv.

Miere,:kus:

Roanna,owww lekker misschien een appartementje voor jullie nu nog kijken voor het financieele plaatje…

Beps en bloem,lekker bijgekletst.

Cyn,heel veel plezier de komende dagen en die mini nikejes zullen vast wel gaan lukken,anders kun je ze altijd nog hier in een sportzaak gaan halen.

Cluppie heerlijk gewonnen

Zo fokker weer naar huis, was weer gezellig…
Zij hebben genoten, wij ook… heerlijk de andere honden weer even te zien

Nu ben ik zo moe…zooo moe, dat ik geloof ik maar naar bed ga…