TTT deel 133, en we gaan gestaag door...

Goedemorgen meiden…heerlijk weer weekend.

Beps niet al te eng geweest dus, fijne avond vanavond met R. en N.
Miere beterschap meissie
Cynnie echt aan het aftellen.
Voor de rest weinig te melden, ik wens iedereen een hele fijne dag…

Zo op het werk… niet superdruk.
Vandaag wordt onze collega in Capelle begraven. In en in triest. 2 dgn na zn overlijden is zn zoontje geboren…

Wat een trieste situatie. Vanmiddag gaan de collega’s erheen. Denk je dat mensen daar begrip voor hebben…wel nee: Jullie hebben altijd wel een K-smoes…PFFFFFFFFFFFFFFF (stoomuitjeoren-smily)!!!

nu maar eens verder bellen…

Ook goedemorgen ladies. :dag:

@Beps: Dus toch nog een leuke dag gehad met als belangrijkste … lekker gegeten. Geen spook gezien dus? Nou, mag jij ook je masker weer afzetten. :stuck_out_tongue: Werkse straks en nog veel plezier met jullie triootje vanavond. Have fun.

Ik verder ook niet veel te vertellen. Ga zo ff de boel hier strak trekken. Krijgen vanmiddag visite van familie van kokkie uit Indonesie die hier een beetje op doorreis zijn en volgende week weer treug gaan. Ze wilden nog graag even hier aankomen en dus… wordt het ook weer hier eten. Nouja, zal vast wel gezellig worden.

Iedereen een heel tof weekend gewenst. Met of zonder schaatsen.

Latersssssssss :dag:

@Beps: Wat een triest verhaal weer. Nou, jij en je collega’s sterkte hoor. :kus:

Beps: tsja sommige mensen kennen nou eenmaal geen begrip…

Bij mij vandaag mijn moeders tante haar crematie… Zij was afgelopen dinsdag overleden… Weet niet of ik dat verteld had… :wink: Ik niet mee… moet gewoon werken en heb haar al 12 jaar niet gezien…

Viva: aftellen… nee niet eens… Kan me nog niet echt bedenken dat ik maandag weg ga… :wink:

@Cynthia: We helpen je nog wel even herinneren hoor. Werkse ook. :dag:

@Raak: Jij nog gefeliciteerd met je zus en wens jullie ook een fijne dag in Schiedam. :dag:

@Viva: :dag:

Zo gelukkig is het vrij ‘zacht’ buiten en dus niet druk!!!

Pffffffffffffffff moe…wil even naar bed en dan er zijn voor mn vriendinnetje vanavond…

Viva : blij dat het weer weekend is
Beps : sommige mensen zou je met plezier hun … omdraaien he
veel plezier voor jullie3-tjes vanaaf
Cyn : nog geen idee van de grote trip he? Nou je gaat echt hoor meissie
Roanna : visite uit Indonesie, is toch wel gezellig joh enne lekker eten is ook nooit weg, toch??? veeeeel plezier, ik hoor het wel;)

Goeiemorgen,
Vandaag en lekker zonnetje. Niet echt plannen behalve de boodschappen.
@Beps: Is wel erg triest hoor, veel plezier met zn drieeen!
@Cyn: Je gaat al bijna richting disney, ben benieuwd wat je ervan vind. Spannend hoor
@Roanna: Visite vandaag, gezelli
@Raak::dag:

Toos: ik ook… Zit alleen nog even het programma door te kijken… En ik kom dus helemaal niet in het Disney zelf… maar in de andere parken eromheen… Epcot, Animal Kingdom en studio’s… Ook niet verkeerd :smiley:

Ach wie weet, lukt het toch nog…
Ik ben toch jaloers…gewoon nog 2 dgn…Mazzelbips

@Raak: Gefeliciteerd met je zus
@Miere: Beterschap, hoop dat je vandaag minder pijn hebt:kus:
@Cyn: Is ook niet verkeerd toch. Ben ook wel een beetje jaloers hoor
Ik gister het nieuwe boek van Dan Brown opgehaald, ben benieuwd. Vanavond trouwens naar R., die is maandag jarig maar viert het vandaag

Ohhh ego-ikje weer:

@Raak gefeliciteerd met je zus…
@Miertje: Gaat het weer. Die pijnstillers moeten ook de tijd hebben om een ‘spiegel’ op te bouwen(dus dat ze zorgen dat je altijd pijnstilling hebt)

Ohhh ik wil naar huis, maar mag alleen nog 2,5 uur

Hoi allemaal,
Nou het gaat niet beter, alleen slechter (meer pijn) De verdoving die ik in m’n knieholte had gehad heeft blijkbaar erg lang doorgewerkt. Heb vanmorgen de Dokterspost gebeld, en heb er nu een sterke pijnstiller bij, heeft Crazy voor me gehaald. Maar ik heb er nog maar 1 op, en zoals Beps al zei, moet eerst een spiegel opbouwen. De afgelopen nacht was vreselijk, nu lijkt het ietsje beter. Maar we houden hoop, de eerste dagen zijn het ergst, en ik heb me wel eens laten vertellen dat operaties aan het bot het meest pijnlijk zijn, maar dat weet ik niet, hoor, ben verder nog nooit geopereerd.

@Beps, Dinnetje en Rups, heel fijn weekend, geniet ervan!
@Raak, gefeliciteerd met je zus!
@Cyn, in het lijstje staat toch echt dat je weggaat, hoor, over 2 dagen:wink:
@Roanna, gezelig, visite, en lekker eten, Kokkie kookt zeker weer?
Ik ga maar weer op de bank, begin me nu al te vervelen, hoef nog maar 6 weken!

@Miertje: Botoperaties zijn echt pijnlijk meis… arme jij(ik weet eigenlijk niet eens wat ze gedaan hebben)

Nog een half uurtje, en dan mag ik naar huis: HEERLIJK uurtje eerder!!!
Klein boodschapje doen, dan knoflooksausje maken en een uurtje PLAT(of onder de zonnenbank: ook lekker!!)

dus meiden: DOEGGIE vast, tot morgen!!

Zo is het hier rustig!!!

ik ben ondertussen thuis, heb turks brood gehaald, de tomaten/herdersalade klaar en de knoflooksaus ook…
Bloemmie nog op het schaatsen, en als die straks naar ‘huis’ komt dan gaan we lekker eten…

dus… ik ga nu ffies plat…lekker onderuit…

Zo is het hier rustig zeg…

Miere pffffff vervelend allemaal zeg, hopelijk helpen de nieuwe pijnstillers wel.
Beps aan het eten met Bloem en Rubbie.
Raak gefeliciteerd met je zus.
Marion vanavond ook al verjaardag.
Wij bank hangen

Ohjeeee de inpakstress gaat toeslaan!!! Hihi… grote koffer / kleine koffer??? Zonnebrand, wereldstekker? Schoenen of slippers? Bikini mee… >> JAAAA! Pfffff bah! Vorig jaar deed ik het elke maand… maar nu is het alweer veel te lang geleden :wink:

Heb een lijstje met allemaal dingetjes wat ik daar mag/moet kopen… En wil zoooo graag mini-nike-schoenen gaan scoren voor de kleine (die nog 29 weken op zich laten wachten :wink: )

Goedenavond. :dag:

Zo, bezoek weer weg. Dochter met een zoon ( andere was ziek bij zijn Pa achter gebleven) ook nog even geweest. Die heeft kokkie daarnet weer met een gevulde tas naar huis gebracht en met de familie was het ook reuze gezellig. Gelukkig spreken ze nog een aardig woordje Nederlands, want zo goed in mijn Indonesisch ook weer niet. :stuck_out_tongue:

@Cynthia: Kan we wel voorstellen dat het nu toch begint te kriebelen. Leuk progamma heb je wel. R. had de laatst jaren ook in de studio’s gewerkt, maar dan hier in Parijs. Vond hij toen echt leuk.

Nou, verder heb ik ook niet zoveul te melden. Iedereen zo zijn/haar bezigheden las ik. Morgen ben ik er ook niet, dus zal het weer rustig zijn hier. Hi, hi.

Oh ja, heb eigenlijk wel wat te melden. We zijn kandidaten voor dat woonproject waar ik me voor opgegeven had laatst. Moet binnen 10 dagen reageren en het benodigde financiele plaatje inleveren, dan gaan ze bekijken of wij er voor in aanmerking komen. Het kan dus daarom nog afgeblazen worden, maar in principe mogen we onze voorkeurnummers opgeven en horen dan verder. Heb alle documentatie vandaag binnen gekregen. Over 1 jaar moet deze fase klaar zijn. Spannend!!!

@Miere: :kus:

Fijne avond iedereen. :dag:

Roanna weer een tas met boodschappen meegegeven, en spannend meis…misschien een lekker huisje voor jullie…ik ga duimen.