Raak: ![]()
@miere
Wat lekker dat het meegevallen is, nu op naar het verdere herstel!
@Miere: Oh, gelukkig maar dat het is meegevallen. Nu inderdaad weer op naar een spoedig herstel, maar doe het rustig aan. :kus:
@Cynthia: Jaaaa… die is ook mooi. Ik heb ook zo’n groot scherm op de klepdoos. :redface:
Verders wel rustig geweest hier he. Iedereen de hort op en de rest drukke werkzaamheden, denk ik.
Ik straks weer mijn buurtloopje, tenminste als dat door gaat, want velen konden vanavond niet. Nou, ik zie het wel want het is toch verzamelen hier onder de lantaarnpaal precies voor ons huis.
Nu eerst ff een hapje eten. Latersssssssss :dag:
Cyn : ik bedoelde de laptop he:tssk: ![]()
Roanna : lekker wandelen hoor, het is prachtig weer
MK : nog steeds zo druk meisje ?
I know honey ![]()
Nou ik ga er zo maar weer vandoor… ![]()
ben ik weer ff. In het ziekenhuis viel het mee, maar nu is duidelijk de verdoving uitgewerkt. Heb nu dus erg veel pijn. Hoop maar dat dat snel beter wordt. Kan nu wel janken van de pijn.
Miertje: :kus:
Miere ::kus: hoop dat je medicijnen tegen de pijn hebt
@ Raak, ja heb ik wel, maar helpt niet zoveel. Zit nu ff spelletje te spelen, met pootje op computer, leidt wat af. Als het morgen niet minder wordt bel ik de dokterspost wel.:crybaby::crybaby:
@miere
Te vroeg gejuigd dus, neem maar een stevige pijnstiller :kus:
Ik hou me maar aan t voorschrift, voorlopig, 4 x per dag 2 molletjes, en 2 x per dag 1 celebrex. Misschien is vandaag het ergst, en gaat het morgen beter, blijf optimistisch. Ga nu maar weer even plat op de bank.
Goedenavond.
Zo te zien… nobody at home. :crybaby:
@Miere: Oh meid toch. Ik voel zo met je mee. :kus: Erop. Misschien helpt het wat en anders ff morgen naar de HApost hoor.
Ik vanavond toch nog een eind wezen tippellen met enigen uit de buurt. We waren dit keer met ons vieren, maar wel een gezellig groepje.
Iedereen een fijne avond verder. :dag:
Dat bedoel ik dus. Was NIET ingelogd en toch brandde mijn lampje:idea: groen. Vaag!!
Weltrusten all. :dag:
Zo meiden ik ben er weer
Gister was geslaagd: Manager erg blij met fotoboek. Ze vond het heerlijk om ons allemaal met goede wensen mee te krijgen. Daarna naar griezelig walibi, nou dat was ook best te doen, ben alleen niet in de spookhuizen geweest(je kan het ook TE bont maken!) Het was inclusief buffet, dus… heerlijk gegeten.
Bij thuiskomst was Bloemmie er al, nog een uurtje gekletst, en toen gingen de luiken hier echt dicht!!!
Zo naar mn werk. Vanavond is het echt meiden(en Rubbie) avond, dus… daar kijk ik naar uit
:USA:Cynthia: 2 november Studiereis Orlando/Florida!!! :USA:
Bloem29: 5 november t/m 8 november: Berlin
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal
En dan de verjaardagen nog …
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
Miere,balen dat je zoveel pijn heb,hoop dat het vandaag beter gaat.
Roanna,lekker gewandeld,klein groepje,maar kan ook heel gezellig zijn.
Bloem,veel plezier vandaag in H’veen
Beps,Bloem,en rubbie,fijne avond
Mk,hoe gaat het met de cursus al weer een beetje gewend aan het studeren?
Fijne dag allemaal
Goedemorgen all,
Nou hoef niet veel terug te lezen:finger:
Roanna : jij met klein groepje lekker gewandeld
Beps : manager blij gemaakt en lekker gegeten
Trl : was al weer vroeg uit de veren
Voor iedereen een fijne dag, mijn zus is vandaag jarig dus later op de dag op naar Schiedam
:dag:
Cyn : werkse :dag:
Dankje… ![]()