WHAHAHAHA!!! Goeie Cyn!!!
Beps: jaaaa stom he!!! ![]()
Cyn : of er iemand anders ff heensturen:hihi:
Mmm nee ga dat toch liever zelf doen… Heb mijn pinpas ook mee naar orlando… dus kan er ook niemand voor me pinnen… ![]()
@Cyn: even opnemen en aan mams geven/overmaken aan mams/mams die het even voorschiet…zoveel mogelijkheden als je m echt wilt… ik zie echt het probleem niet dus…
Maar goed, als jij zegt: nee, dan doe je het niet…
Beps: heb alles al bedacht… maar mams moet ook woensdag gewoon werken… paps is broer naar schiphol brengen… en ja… dan is de familie op he
En het liefste zou ik een nog iets grotere willen hebben… Dus misschien de volgende keer wel ![]()
Even snel,
@bloem
Veel plezier bij het schaatsen en met je vriendin.
@beps
Veel plezier in Walibi en ook veel plezier met je vriendin.
Ikke gisteren extra gewerkt, gisteravond druk met huiswerk, nu weer werken… niet zoveel tijd voor WW. :dag:
Cyn : ja kijk dat wisten wij dan weer niet he, dat je liever een andere hebt:finger:
hahaha
Nee dat is waar… ![]()
Zo kadootjes feestelijk ingepakt, zo de auto nog even ‘uitmesten’ zodat ik de collega’s mee kan nemen…
mezelf nog even omkleden. Rubbie heeft gister het Bloembedje al opgemaakt, de de omgeving ‘aangeharkt’ dus… we zijn bijna klaar voor alles.
Morgen dus werken en de avond HEERLIJK bijkletsen en crime-night met mn partner ‘in crime’ en dan zondag een ‘rustdag’ waar eind vd middag begin vd avond de fokker op de koffie komt…
en dan ,… dan mag ik weer werken maandag haha
@Cyn: :finger: ja dan kan ik vragen wat ik wil… is t m toch niet…(gamma heeft een gelijke maar grotere deze week zei rubbie)
Mmm dan ga ik daar eens even kijken ![]()
Jaaaaaa die is beter!!! Groter > zelfde prijs… mmmm… Misschien mams/paps morgen even heensturen :biggrin:
ppff druk! stress!!
doeiiiii :dag:
Graag gedaan…![]()
@Bloemmie: :dag:!!!
You know i love you
:kus:
:lol:
![]()
Zo askim offline… Nu weer even aan de praat met zijn broertje… (jongere broertje dus) ![]()
x
Zo, Miertje is weer thuis. Nog bedankt voor alle “sterkte” wensen! Ik had gisterochtend geen tijd meer om op de thee te komen bij jullie.
Nou, het is me 100% meegevallen, ook de ruggeprik. Heb tijdens de operatie wel geslapen, dus heb er niks van meegekregen. En ik had gisteren en vannacht helemaal geen pijn, de verdoving die ze in m’n knieholte hadden gegeven werkte blijkbaar nog door. Vanmorgen wel pijn, maar het is draaglijk. Ben nu weer thuis dus, maar moet wel rust houden, en mag de voet niet belasten. Maar het het looprek en de krukken red ik me wel, en er komen regelmatig mensen langs die naar me omkijken. Kan ook niet te lang achter de computer, dus ga nu weeer op de bank. Meld me later wel weer…XXXX
Miere : goed zo !!! blij weer van je te horen en lekker weer terug in je eigen huisje. Hoop dat de rest ook zo voorspoedig zal verlopen. We horen je nog:kus:
yn : suc6 met de “grotere” hahaha