Ik was pas om half 7 thuis van die boring vergadering en toen kreeg ik weer visite, dus nu pas tijd voor TTT.
De woningbouw heeft me nog wel tussen de bedrijven door gebelt, dat ze dat bankgarantieformulier vandaag zouden opsturen, zodat we het nog snel in orde kunnen maken. Ze gaf me ook nog enkele tips over wel of niet in de buurt van de lift enzo.
@Beps: Ik geloof dat ik je in het vorige deel ook aleens gevraagd had hoe het met Rubbie was ( geen antwoord :slywink:) en zie nu dat hij nog wat schommelt dus. Ben benieuwd wat ze morgen zeggen.
@Toos: Hier ook alles goed hoor!!!
Ja, we hebben zo samen zitten kijken en zoeken in de papieren die ons toegestuurd zijn, waar we wel of niet zouden willen zitten en hoe hoog enzo. Kijk, ik weet haast wel zeker dat het voor hem nog niet zo nodig hoefde, maar ik denk nu ook een bietje aan de toekomst, als je begrijpt wat ik bedoel.
Hoe is het met jou bij de TA gegaan dan? Jij moest toch ook naar de TA?
Oh ja, by the way… we hebben een heel leuk gehaakt/gebreid stringetje voor kokkie opgestuurd gekregen van iemand hier van het forum. Alleen… hij moet er nog wel in groeien. :unibrow::crybaby:
Ik moet nog bellen naar de tandarts, ben er niet zo’n fan van. Heb over 4 weken een afspraak staan voor controle, heb er eigenlijk geen last van alleen een beetje scherp.
Echt waar, heb je een gebreide string gekregen:D. Foto???
@Beps: No problem hoor. Ik hoop voor hem dat het goed is allemaal en natuurlijk ook voor jou. Weltrusten alvast. :kus: Doe je je ouders ook even de groetjes van ons!!!
Ook hier niet geopend. @Viva: ik had al eerder veel van die rare berichtjes van jou: Je kwam online, zei iets(met een link) en weg was je weer… Ik heb nooit iets geopend(nu ook niet) maar raar is het
@Beps: Oh, dat is hier ook regelmatig zo met MSN van iemand die wel in mijn lijst staat, maar bijna nooit online is en dan ineens een bericht met een link. Gelukkig nooit geopend, daarom ben ik ook altijd zo voorzichtig met dingen sturen en/of openen via MSN. Als het goede berichten zijn… liever toch via een mail.
Ik zal eens gaan verzinnen, heb het eigenlijk wel gehad voor vandaag, ga mn mandje:slapen: opzoeken. Dusss slaap lekker voor straks en tot morgen maar weer:kus::dag: