TTT Deel 132 alweer !!!

Marion : ja, gaat momenteel de betere kant uit, heeft ne al lang genoeg geduurd. Zal wel nog wat tijd in beslag nemen, maar doe gewoon stap voor stap.
Bloem : onderzoek achter de rug, gelukkig nog meegevallen.

Verder niet zo veel te melden, verveel me gewoon …
En hartstikke koud buiten, brrrrrrrrrrrr Koning winter staat voor de deur !
Was het al maar weer JUNI !!!

Cyn : heb je nergens fotootje staan van jou en je askim ?

Rustig hier …:ninja:

Kaylo heb je geen facebook??? :wink:

Kaylo : op de avatar van Cyn staat fotootje van M.Jaja wordt winter he, jakkes

Niets om op te reageren,… hihi… dan is het rustig…
Geen zin om naar mn werk te gaan… zal echt een rotsfeer hangen…

cyn : ja, heb Facebook
raak : heb avatar gezien, maar kan niet zien wie het is. Nieuwsgierig …

Kaylo: ik heb je even toegevoegd!

cyn : ok, zal vanavond even gluren, want op het werk hebben ze Facebook en msn afgesloten :evil:
Wordt volgende keer dus waarschijnlijk terug ADR ???

Nee geen adr meer voor mij… Hij is daar gestopt… werkt niet meer in een hotel… Dus volgend jaar denk ik Kusadasi… (of zijn huis)

hahahahaha… cyn naar Kusa… daar wilde ze NOOIT HEEN!!!

cyn : je hebt het goed te pakken zo te horen, hihi !!! Vlindertjes in de buik … :wub:

Kaylo: zo misschien :wink:

Die jongen die rechts zit hé ?
Die werkte daar vorig jaar ook al, dacht ik

Beps: :dag: :finger:

Hahaha ja niet die linker :wink:

Zou best kunnen hoor dat hij daar vorig jaar ook werkte… geen idee… Nooit gevraagd haha… :wub:

cyn : is wel een lieverdje hoor ! Altijd even vriendelijk. Moest altijd lachen toen ik om ijsblokjes kwam om in mijn “beyaz sarap” te doen. Hoop dat jullie hééééééééél gelukkig worden samen !

Ja hij is echt super lief!!! Nu mijn oma in het ziekenhuis ligt komt hij of elke dag even snel online om te vragen hoe het gaat, en anders smst hij het me… :wub:

iMiddaaaaaggg. :dag:

Oh, niet zo druk geweest, dus kan het ook kalm aan doen hier.

@Cynthia: Hij is zeker heel lief :wub: om te zien. Zien vast te houden he!!!

Kaylo ook gezellig weer meegeklets zie ik. Gaat gelukkig weer de goede kant op.

Beps denk ik op het werk nu? Heel veel sterkte meis. :kus:

Bloem ook alles voor voorlopig weer achter de rug. Nu maar hopen op goeie uitslagen. Gaan we voor duimen.

Marion ook weer ff vanuit haar eigen “home” hier geweest. Fijn is dat he!!!

Raak ook nog even tijd gevonden om hier wat op te zetten, maar nu weer afwezig. :dag:

Toen wist ik het ook even niet meer. We zijn al wel bijna weer aan het einde van dit deel. Heeft best wel lang geduurd vind ik.

Zo, kokkie even naar de pedicure. Is vanmidaag even langs de dealer geweest en heeft er een nieuwe dop op laten zetten à € 53. Alsof je een emmer leeggooid. :evil: Maargoed, nu is hij weer als nieuw, voor zolang het duurt. Ha, ha. Maarja… het is ook maar een auto he!!!

Latersssss :dag:

Roanna: vastketenen, en niet meer los laten :wink:

Hij is nu online op FB… haha krijg allemaal complimenten over mijn foto’s… :wink:

Hèhè : kriebels in de buik … fijn gevoel toch hé ?
Hoe gaat het nu met je oma ?