Marion : ja, gaat momenteel de betere kant uit, heeft ne al lang genoeg geduurd. Zal wel nog wat tijd in beslag nemen, maar doe gewoon stap voor stap.
Bloem : onderzoek achter de rug, gelukkig nog meegevallen.
Verder niet zo veel te melden, verveel me gewoon …
En hartstikke koud buiten, brrrrrrrrrrrr Koning winter staat voor de deur !
Was het al maar weer JUNI !!!
Cyn : heb je nergens fotootje staan van jou en je askim ?
cyn : is wel een lieverdje hoor ! Altijd even vriendelijk. Moest altijd lachen toen ik om ijsblokjes kwam om in mijn “beyaz sarap” te doen. Hoop dat jullie hééééééééél gelukkig worden samen !
Ja hij is echt super lief!!! Nu mijn oma in het ziekenhuis ligt komt hij of elke dag even snel online om te vragen hoe het gaat, en anders smst hij het me… :wub:
Oh, niet zo druk geweest, dus kan het ook kalm aan doen hier.
@Cynthia: Hij is zeker heel lief :wub: om te zien. Zien vast te houden he!!!
Kaylo ook gezellig weer meegeklets zie ik. Gaat gelukkig weer de goede kant op.
Beps denk ik op het werk nu? Heel veel sterkte meis. :kus:
Bloem ook alles voor voorlopig weer achter de rug. Nu maar hopen op goeie uitslagen. Gaan we voor duimen.
Marion ook weer ff vanuit haar eigen “home” hier geweest. Fijn is dat he!!!
Raak ook nog even tijd gevonden om hier wat op te zetten, maar nu weer afwezig. :dag:
Toen wist ik het ook even niet meer. We zijn al wel bijna weer aan het einde van dit deel. Heeft best wel lang geduurd vind ik.
Zo, kokkie even naar de pedicure. Is vanmidaag even langs de dealer geweest en heeft er een nieuwe dop op laten zetten à € 53. Alsof je een emmer leeggooid. :evil: Maargoed, nu is hij weer als nieuw, voor zolang het duurt. Ha, ha. Maarja… het is ook maar een auto he!!!