Kaylo: tsja niet zo heel goed
Ze is heel erg de weg kwijt en krijgt dat nu zelf ook door… Dus dat is wel heel sneu…
Laten we hopen dat ze snel weer beter wordt
Ik ga nu lekker sporen, lang geleden dat ik heb “gewerkt” tot 17 u !! Pfffffffff … lange dag !
Ik ga vanavond eens gluren op facebook, hihi !!!
Iedereen een fijne avond !
Wel thuis Kaylo en jij ook nog een fijne avond. :dag:
Kaylo: :dag:
Zo ik op mn werk. Morgen naar de Cardioloog, en dan hoor ik weer of ik weer naar volgend jaar mag…(pfff zal wel goed gaan, maar toch altijd ‘gezond nerveus’)
Nog ‘even’ tot 23 uur…
Good evening ladies,
Beps; wat een verhaal zeg van die monteur!! Vrouw en kind (op komst) achterlaten… phoe, heel heftig. Klein draakje doet haar best zo te zien. Hoe ging het op de verjaardag? Hyperdehyper of viel het mee?
Kaylo; ook weer terug. Fijn dat je je weer wat beter voelt. Vandaag een lange dag gehad
Bloem; mri scan weer gehad… koud… prikkend, maar het zit er weer op.
Cyn; helemaal in love en mooie ava gemaakt.
Marion; aan het kamperen, op het circuit en wennen… maar je zit in je EIGEN HUISJE!!! lekker hoor
Raak; druk, druk, druk en mag nu weer lekker meekletsen
Roanna; deuk in wieldop en weer 53 euries lichter, maar de auto dan ook weer op en top gaaf. Ook ik snap er de ballen niet van (FB)
Toos; aan de rum… veel rum… heel veel rum… en moet eigenlijk terug om weer nieuwe te halen hihi gelukkig ook online te bestellen.
euhm… euhm… euhm… weet niet meer…
Ikke lekker een weekje vrij geweest en veel leuke dingen met Viva gedaan en lekker bij de paarden geweest. Heb nu toch een leasepaard voor 3 dagen per week… Zal jullie niet veel doen, maar ik ben er heel blij mee. Op die stal waar ik dat verzorgpaard had, had ik het helemaal niet naar m’n zin… werd continu in de gaten gehouden, werd te veel gel*ld en acco is veel te groot. Nu fijne kleine stal ![]()
Vandaag weer eerste werkdag, is heel snel voorbij gegaan… is weer lekker druk… maar ik ga me niet meer uit de naad werken. Doet de rest ook niet en ze kijken niet naar kwaliteit bij de reorganisatie. Ik doe m’n ding en werk gewoon door, maar geen klotsoksels meer voor mij ![]()
Damber: :dag:
Cyn: :dag: hoe gaat t met je oma? Snapt ze wel een beetje wat er speelt?
Damer: op en af… Ze snapt het soms wel, soms niet… Maar mijn ouders gaan nu heen… Dus ik hoef ff niet vandaag ![]()
zo… ik ook weer thuis… pfew was niet echt leuk… 3.5 liter moet er ook weer uit… de hele tijd borrelende darmen… heb meer op de wc gezeten dan aan mn desk, maar okey
nu lekker languit op de bank
@ beps wat/hoe werk jij vrijdag??
@Bloemmie: Vrijdag gaan we met het werk naar Walibi(Haloween…pffffffff engggggg) Dus zal tussen 21-22 uur thuis zijn denk ik…(misschien iets later) Zaterdag werk ik va 16.30-23 uur…zondag vrij!!
Balen hoor Cyn!
Bloem; is ook niet wat… bijna opgesloten zitten in het kleinste kamertje ![]()
Beps… is toch leuheuk
![]()
Zo, eten op en de koffie ook al.
Nu weer ff TTT tijd. :dag: Bijna einde dit deel.
@Damber: Mooie update. Fijn zeg, dat je het nu wel naar je zin hebt bij die wat kleinere stal. Tja, het moet ook leuk blijven he!!!
En dat van FB. Och, ben er toen wel lid van geworden en lees ook wel mijn berichtjes en soms zet ik er zelf weleens wat op bij deze en gene, maar sorry, met en van die spelletjes en peilingen begrijp ik de ballen ook niet van en heb eigenlijk ook geen zin om hier tijd en energie in te steken. :hihi:
Het is vast een mooi medium voor diegenen die voornamelijk veel buitenlandse vrienden hebben, maar persoonlijk heb ik er niks mee. Maargoed, dat moet iedereen naruurlijk helemaal voor zichzelf weten. Anderen kunnen zich daar goed vermaken, maar ikke nu net niet. Ha, ha.
@Beps: Werkse.
Nog maar 6 berichten!!! Dan kunnen we weer puffen ![]()
Askim net online geweest… maar moest nu ff weg… Dus als het goed is over 30 minuten weer online… ![]()
Nu maar aan de turkse studie he ![]()
:dag:
Ja Cynthia… doe jij het nu eens een keer. smkiek
Ja Cyn, het nieuwe deeltje is voor jou… dus wees er snel bij
Lukt het een beetje met de studie?
Roanna, ik kan er gewoon niet aan wennen (fb) en er komen steeds meer sites bij die je zo in de gaten moet gaat houden… laat maar ![]()
Nog niet vol… ik al zoeken naar het nieuwe deel
puffff puffff pufffff
Nou dan open ik wel
CYN!!! Hij/ zij is er bijna!!! je moet opschieten