TTT Deel 132 alweer !!!

Oh, voor ik vergeet, Bloem… heel veel sterkte en succes morgen in het ZH. Ik ben wel eens in/door de scan geweest, maar geen MRI voor zover ik weet.

de MRI is niet zo spannend hoor… duurt alleen vrij lang… we gaan het zien…
tot morgen

:USA:Cynthia: 2 november Studiereis Orlando/Florida!!! :USA:

Bloem29: 5 november t/m 8 november: Berlin
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal

En dan de verjaardagen nog …

08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy

Bloem,sterkte vandaag.

mogguh

weinig nieuws te melden, behalve dat ik graag zou ontbijten maar ja :stuck_out_tongue:

Goedemorgen meiden…weinig om bij te lezen, vandaag nog een dag vrij, om vervolgens dinsdag/donderdag/vrijdag te moeten werken, collega gaat een weekendje weg, dus heb ik mijn dagen omgegooid.

Bloemmie succes bij het lange onderzoek vandaag.

Voor de rest niets te melden vanaf hier.

@Bloemmie: Sterkte!!!

Meiden ik ben thuis. Gister leuke dag gehad, tot ik thuis kwam. Daar hoorde ik dat 1 van onze monteurs zaterdag is doodgeschoten(in prive-sfeer)!!! En een toppertje was hij voor ons. Hij is(was) klinisch dood, dus we weten nu nog niet hoe het is! Maar dubbel triest, zn vrouw is zwanger en dit weekend uitgerekend!!! Een groot verlies voor iedereen…:crybaby:

Beps,dat is schrikken zeg.Wat erg geen woorden voor.Sterkte:kus:

Jeetje Beps wat een bericht zeg…sterkte hoor.

Morge ladies. :dag:

@Beps: Jeetje zeg, wat een bericht. Kan me voor stellen dat jullie, en met name jij hier even kapot van zijn. Wat een verschrikkelijk bericht. Nou meid, heel veel sterkte er mee. Zal niet meevallen denk ik, als je hem goed gekend hebt. Nou, rustig aan hoor. :kus:

Verder ook even niet veel te melden, dan dat het hier miezerd en het wel weer een dag als alle anderen zal worden.

Tot laterssss weer. :dag:

Ja was een monteur uit de regio Capelle, stond altijd voor je klaar als je wat te vragen had of als er echt een monteur in de avond ofzo ergens heen moest!!! Een groot gemis zal dit zijn voor zn familie en ook in de vestiging…

Beppie : wat erg voor die man, en dan nog een kindje op komst. Veel sterkte voor iedereen !
Marion : gelukkig in je eigen huisje
toos : fles rum binnengekieperd, kan maar smaken hé ?
cyn : leuke avatar … Heb ik iets gemist ? Love in the air ? Turkse jongen ?
bloemmie : succes met je onderzoek

@Kaylo: hihi… t is er 1 uit ADR!!! Voor Cyn he… Ze was al hier toen de vonk ‘oversloeg’ op grote afstand…(die jongen stond in het restaurant, achter de bar binnen…hihi)

leuk !!! dan moet ik hem ook wel kennen. Is niet zo duidelijk te zien op de foto wie het is

ellow ladies, ben weer terug

@ beps getverdegetverdegetver wat een akelig nieuws!! geen woorden voor… zo triest… voor iedereen…

onderzoek zit er weer op. 2 liter contrastvloeistof naar binnen gekiept, was een beetje koud daaro, niet echt prettig. vooral het infuus zat te prikken, maar okey. we hebben het weer gehad. ff eten en cappu en dan naar het werk! ciaooo

Beps: oh jeetje wat een naar bericht… :frowning:

Kaylo: jaaaaaaa :wub: hihi…

Goede middag meiden …
Gisteren een hoop visite gehad en op de kamer van J de boel een plekje gegeven. Vanmorgen weer gewoon aan het werk, had gisteren geen puf meer om alles klaar te leggen en was de weg een beetje kwijt vanmorgen.

@Bloem
Te laat voor succes te wensen want het onderzoek is al achter de rug. Was het mee gevallen?

@Beps
Jeetje wat een verschrikkelijk nieuws!! Kus voor jou!

@Kaylo
Ook weer regelmatig op de thee. Een teken dat het weer ietsje beter met je gaat. En daar ben ik blij om.

@Roanna
Kokkie de wieldop beschadigd. Niet heel veel onkosten maar wel altijd jammer he. Is meteen de nieuwigheid eraf.

@Cyn
Een nieuwe avatar. Vet schattig :slight_smile:

@Viva
De vrije dagen omgegooid en vrij vandaag.

@TRL
Hoe is het? Wat heeft Aj*x gemaakt gisteren? Ik heb er niets van mee gekregen.

En … geloof niet dat ik het al gezegd heb en anders nog maar een keertje.

BEDANKT VOOR AL JULLIE LIEVE WENSEN … JULLIE ZIJN KANJERS!!! KUS!!!

Je oogst wat je zaait Marion: Dus dikke kus terug…

Hallo Dames
Beps : wat een verschrikkellijk nieuws, zo is het ineens wat anders dan een klein berichtje in de krant he
Cyn : leuke foto !!!
Bloem : onderzoek weer achter de rug, gegeten en weer aan het werk
Toos : ook weer boven water, alle drank op, dus…moet weer weg:teeth:
Kaylo : tijd gehad om even langs te komen
Viva : vandaag vrij, dagen beetje omgegooid
Roanna : momenteel geen nieuwtjes te vertellen
Trl : cluppie goed gedaan he
Marion : lekker van het nieuwe huisje aan het genieten en beetje bij beetje alles een plekje geven
MK : kindjes weer naar school en denk jij weer druk op het werk

Marion : berichten elkaar gekruisd:) jij nu even pauze en momentje rust
Dikke kus terug:kus: