Bloem : ja ja vandaag mag ik weer, heb volgens mij gewoon af en toe arrest hihi
Roana : ik vond nieuwe velg al wat overdreven na een deukje en ja wieldop is te overzien qua kosten hoor
Ik vraag me toch een beetje af, waar Toos toch is gebleven. Die had vrijdag laat een fles speciale rum opengetrokken en ineens was ze weg. Foetsie. Alsof ze nu de Jamaicaanse griep heeft. :unibrow: :paranoid:
@Raak: Ja, overdrijven is ook een kunst he, maar ik bedoelde eigenlijk al meteen een wieldop en las het later weer over en zag wat ik hier neer geplemd had. Klopte dus niets van, vandaar even rechtgezet nu,.
okey ladies, iedereen heeft een uitnodiging voor een nieuwe peiling om de plannen concreter te maken… enjoy!
gets… kom er nu achter dat ik morgen nuchter moet zijn voor mn MRI… nou ja. zucht… maar es laat eten dan vandaag
Bloem: hoelaat moet je voor de MRI dan??
@Bloem: Dat lijkt mij dan ook het beste. Heb je het minste honger/trek morgenochtend. Vervelend is het altijd wel, maarja het moet even.
@Cynthia: Leuke avater heb je weer, zag ik op een andere topic. ![]()
Oh, nu ook hier. :lol:
@Cynthia: Was je nog naar je Oma geweest en zo ja, hoe gaat het met haar?
Jammer van AZ he! ![]()
ik ga om 10h de mri in, maar moet er om 9h al zijn. de MRI duurt waarschijnlijk een uurtje, dus verwacht om 11.30 thuis te zijn. het komt wel goed… had er alleen niet echt bij stil gestaan
Roanna: deze is beter dan die ander
En was naar oma geweest ja… Ze verwachten niet dat ze nog naar haar eigen huis kan, maar ze zal naar een verzorgingshuis moeten… en wellicht wel op een afgesloten afdeling… Maar ja… als dat beter voor haar is…
Bloem: mm ok… ![]()
@Cynthia: Mooie foto zo. :wub:
En ja… als dat het beste is… kan het beter zo, anders ligt ze er zo weer in waarschijnlijk. Maargoed, ze heeft het toch maar mooi weer gehaald. Met de vraag of ze dan nog kwaliteit van leven heeft, maar dat wijst de toekomst dan wel uit. Wel sneu zo.
Roanna: Ja het is ook best wel moeilijk… Ook omdat ze zelf eigenlijk helemaal niet meer wil…
Ik ben weg!!
Tot morgen!! :dag: :kus:
@Roanna::dag:. Met mij is alles goed hoor. Werd vrijdagavond van internet geknikkerd. Gisteren niet achter de klepdoos gezeten en vandaag visite gehad. Is niet zo mooi, nu al een deukje in de wieldop. Zal allicht goedkoper zijn dan een nieuwe velg
@Bloem: Morgen onder de scan, spannend
@Marion: In je nieuwe huisje, gefeliciteerd:kus:
@Toos: :dag: Oh gelukkig, daar ben je weer. De fles is zeker nu leeg he?
:redface:, Durf het haast niet te zeggen, maar is inderdaad leeg:crybaby:
En geen voorraad meer? :mad: Je hebt aardig je best gedaan dan. :king:
Nouja, ik heb nog steeds de Ron Miel hier staan, maken we die wel open.
Nee geen voorraad. je mag maar 2 flessen drank invoeren. Hadden rum en creamrum. Maar no problem hoor, kan het op internet bestellen
Ron Miel, Ook lekker hoor
Oh dan, dan wachten we nog wel ff. Blijven we nu maar even op het droge. :unibrow:
Oh, die lust je ook wel? En dan een lekkere LM tje erbij… mmmmm… heerlijk. Ook goed!