Viva: PB
Zo nog even een was en dan met Aiji naar het bos. Chira gaat mee naar de verjaardag, die kan nog niet te lang alleen blijven natuurlijk!
Viva: PB
Zo nog even een was en dan met Aiji naar het bos. Chira gaat mee naar de verjaardag, die kan nog niet te lang alleen blijven natuurlijk!
Viva : jij ook al weer vroeg hier aanwezig
Marion : heerlijk dat jij je zo gelukkig voelt in je nieuwe huisje, rustig aan alles een plaatsje geven:kus:
Beps : gaat nog even het bos in voor de verjaardag
ja allang wakker
Goedemorgen all.
Zo, wat is iedereen weer vroeg. Komt zeker door dat extra uurtje.
Meiden, heb even zo terug gelezen… maak er anders een leuk weekendje Veluwe van. Voor € 70 heb je al een nachtje hotel met ontbijt en dan kan iedereen de aanhang indien men dat wenst, ook meenemen. Is maar een voorstel hoor. Ik laat het eigenlijk allemaal aan jullie over en sluit me wel aan. ( ga ik ook een nachtje uit logeren) :lol:
Wij gister een leuke verjaardag gehad. Was tegen elven weer thuis en meiden… ja hoor… in de binnenstad van Arnhem knalt kokkie per ongeluk tegen zo’n soort stoeprandje aan ( die daar liggen tegen te hard rijden) en nu al weer een deukje in de velg. :hihi: :hihi: Maargoed… is wel weer zonde, maar wel te overzien dacht ik zo. Van de week maar even naar de dealer kijken voor een nieuwe velg.
Iedereen verder een een hele fijne zondag. Ik weet nog niet wat we gaan doen. Eigenlijk nog geen plannen, maar dat weet je hier maar nooit.
Enneh Marion en J.
Even een kaartje voor jullie. Van harte gefeliciteerd met jullie EIGEN huisje en ik hoop dat jullie hier heel lang en gelukkig in goede gezondheid mogen wonen. Het is jullie gegunt. :kus:
Roanna : oh oh dat is niet zo mooi maar nieuwe velg voor een klein deukje???offe was het een klein beetje grote deuk:hihi:
Jeetje Roanna, gelukkig maar de velg, daar is snel wat aan te doen nietwaar…gelukkig geen grote brokken, voor hetzelfde geld schamp je met de zijkant ofzo erlangs…
@Viva: PB
@Roanna: BAH… hopelijk kost het niet veel, velgen zijn zooo duur…(als het echt een ‘klein’ deukje is, zou ik het waarschijnlijk laten zitten)
:dag: hello!! :dag:
@Viva: Nou, hij ging er echt met het achterwiel vol op. Hij zag het gewoon niet en ik ook niet eerlijk gezegd, want het was aan mijn kant. Maar goed, wat je zegt, had erger kunnen zijn. Hij had het ooit eerder hier in de wijk en reed toen de hele band en velg aan flarden, terwijl hij eigenlijk nooit te hard rijd. Reserverband erop en toe naar de garage. Pffff… :tssk:
:dag: Cyn
@Cynthia: :dag:
Cyn ::dag:
Nou meisjes… ik ga even languit in bad.
Zie jullie vast nog wel weer ergens vandaag.
@Raak: :dag: Jullie nog iets leuks doen vandaag, of een lekker rustig dagje thuis?
Roanna,balen zeg van de velg,maar gelukkig maar een kleine deuk.
Cyn,hoe is het met je oma?
Wij vanmiddag ff naar verjaardag van zoontje van me nichtje,daarna misschien nog even ons cluppie kijken bij me ouders.Volgens mij is het lekker weer,dus denk dat we op de fiets gaan.
ZO niet naar t bos, aiji is zo moe van het spelen dat ze ligt te slapen. Ze blijft vanmiddag thuis, dus… ben benieuwd!
Ik ga me omkleden en weg
Tot vanaaf…(uurtje of 9 denk)
TRL: ja wel redelijk… Ga vanmiddag even langs om te kijken hoe het gaat… Zou eerst naar az-ajax gaan… maar voel me nog steeds niet helemaal top… dus is beter als ik ff niet ga ![]()
Cyn : moet avatar omdraaien, is nu net of jullie ruzie hebben ![]()
Roanna : ja, lekker daagje thuis, misschien strakkies even weg
mogguh ladies ik meld me ook weer…
@ raak hahaha dacht precies hetzelfde… mag je trouwens vandaag weer inloggen?
@ roanna hihi jajoh! speeddevil
ik denk dat de meeting dus die ene datum op zondag wordt. om 5h dan. zal even een nieuwe peiling maken voor de andere ideetjes
Mogguh voor hen die net op zijn. :lol:
Even een correctie mijnerzijds… natuurlijk is het niet de velg ( had gekunt ) die een deukje heeft, maar een wieldop. Maak het weer erger dan het is. :hihi: Stom van mij, maar ik bedoelde dus de wieldop die nu een lichte krul bij het uiteinde heeft. Moet qua kosten toch wel te overzien zijn.
Heb alle weekendkranten nu uit. Helaas niet in de tuin kunnen lezen. Bietje te fris voor. Kokkie heeft al lekker gekookt voor straks, dus een heerlijk rustig dagje thuis ook, tot nu toe.