TTT Deel 132 alweer !!!

@Bloem: Ja, ik vind ook die 3 uurtjes beter. Heb je alle tijd. Alhoewel dit natuurlijk ook niet zo ophoud, als dat je eerst uit moet zoeken van de kaart. Je kunt nu eigenlijk, indien men dat wenst… gelijk aanvalluh. Als je voor 2 of 3 uurtjes boekt, zitten daar al de drankjes bij de prijs in. Ook koffie en thee, maar alles moet je wel zelf pakken. Alles staat tot je beschikking. Zoveel als je wilt. Kan zijn dat ze voor speciale “merken” een toeslag vragen, maar dat is mij niet bekend.

Bepaalde vleesgerechten worden ter plaatse door de kok gegrild of gebakken, maar er ligt ook al kant en klaar spul in de zelfschep bakken.

Denk er nog maar eens over na.

Andere “post” nog niet gehad? :stuck_out_tongue:

@Beps: Lekker getraind en zo weer naar het werk. Werkse meissie. :kus:

Ik kom net terug van de stad en men, men, wat een drukte daar. Lijkt wel of het gratis was vandaag. Pffff… Nu even een hapje eten en dan op naar Arnhem, dus ladies… until tomorrow.

Iedereen nog een fijne avond verder en goed weekend. :dag:

Gaan we voor 3 UUR!!! ETEN EN ZUIPEN(hahahaha sorry, ben het zat wil naar huis enzo…)

@Roanna: Ja trainen was lekker, ze doet het goed de kleine draak

@Bloemmie: JAAAAA JAy toch naar berlin…

Bloem,dat zijn nogal wat kosten voor je die eraan gaan komen,ken je niet iemand dat het kan doen,is goedkoper dan de garage.

Roanna,veel plezier in arnhem.Hier leek het ook wel gratis zo druk als het was?

Fijne avond allemaal

Bij ons ook al zo druk…BAH!!!
Leek wel een mierennest

mmhhhh… kan ik bij iemand blijven slapen??? hahahahaa jammer dat ik dan naar huis moet rijden :frowning: misschien kom ik dan wel met de trein en laat ik iemand me ophalen op station

klinkt erg prettig allemaal hongerrrrrr

haha je hebt de sleutel dan haha

Ik wil juist ook niet rijden, maar neem Rubbie echt niet mee hahahaha

ja maar moet maandag natuurlijk wel gewoon werken, dus wordt lastig… we gaan het zien…

@ raak kan ik anders met jou mee…? :smiley:

Ikke ben bijna klaar, helaas mn crime night gemist!!!

Goed ga jij lekker met Raki mee, kan je ook je wijntje nemen Bloemmie, laat ik me wel ophalen door Rubbie van het station hahahahaha(as if ik de trein neem!!! hahaha)

Ik thuis, en ga zo maar eens naar bedje… eerst de klokken achteruit en dan… slaapiedoen,…

Tot morgen(jaaa vrij, mn nichtje viert haar 16de verjaardag!!!)

:dag: hey meiden …
Hier ben ik dan vauit mijn nieuwe huisje!! Het was flink aanpoten vandaag maar het grootste gedeelte is over en staat. Hadden wat problemen met de kasten van de slaapkamer van J en 2 andere kasten, konden niet via de trap. Morgen gaan ze dus via de raam. Broer komt met een stijger en dan gaan de mannen de klus klaren. Kon dus niet alles inruimen maar het is ook mooi geweest voor vandaag. Ik ben kapot en duik mijn bed in. Truste allemaal :kus:

owhhh marion!! heerlijk!! je 1e nacht in je eigen casa!! geniet er maar lekker van

@ beps crimenight was heftig, 2x een vervolg verhaal, dus volgende week cker kijken!

gaap ik ga ook slapen, alleen niet de klokken doen, want dat gaat (volgens mij) automatisch…
slaap lekker

:USA:Cynthia: 2 november Studiereis Orlando/Florida!!! :USA:

Bloem29: 5 november t/m 8 november: Berlin
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal

En dan de verjaardagen nog …

08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy

Marion,en hoe was de eerste nacht jullie nieuwe huisje?

Ik uitgeslapen en toch vroeg wakker haha!!!

@MARION!!! GEFELICITEERD!!! En lekker geslapen?? En J?? Ga maar lekker jullie leventje maken nu! Het is jullie zo gegunt!!!

Ik straks naar mn zus(Dus Cyn: Beware I’m coming to your city!!!) Meld me nog wel

goedemorgen allllllll
Marion : heb je lekker geslapen in je nieuwe home???
Bloem : kan altijd meerijden hoor
Beps : fijne vrije dag vandaag
Trl : goedemorgen en fijne dag

EN… ik kom er net achter dat ik zowel met het eten met zn allen, als de dag ervoor(Winner hondenshow) gewoon VRIJ BEN!!! JAJAJAJAJAJAJAJA

Beps : goed zo, nu alleen de dag erna nog :slight_smile:

EEN GOEDE MORGEN MEIDEN :smiley: !!!
Ik heb kort maar heerlijk geslapen. We gingen laat naar bed, J en ik, en waren om een uur of 6 al weer wakker. Het is nog een beetje behelpen allemaal, nog niet alles is hier of zit nog in dozen dus je grijpt zo nu en dan nog wel eens mis. Ik was bijvoorbeeld de hoofdkussens vergeten. We hebben toen maar badlakens genomen :wink:. De kids hadden gisteren op de badkamer gespeeld met de racebaan. Overal werd gewerkt dus ergens anders was geen plek. En daar sta je in het circuit je tanden te poetsen. Nog geen gordijnen want wil even rustig kijken wat voor kleur dus op de overloop uitkleden, de keuken is er ook nog niet dus echt een campinggevoel. Maar … nog van alles om naar uit te kijken. En langzaamaan wordt ons huisje compleet. Het is mooi geworden vind ik en het belangrijkste … ik voel me er happy!

Voor jullie allemaal een dikke :kus:

De dag erna ben ik altijd vrij(als ik wel werken moet dan moet ik rond 16 uur in L’town zijn…) geen vuiltje aan de lucht dus…

Marion: JAAAA lekker hoor, alles doen zoals JIJ het wilt!!! Zalig!!!

Goedemorgen meiden, zo iedereen de klok weer achteruit.

Bloem aan het shoppen geweest…

Marion lekker in je eigen huisje, nog wel een camping gevoel, maar dat is maar tijdelijk meis…je kan mega trots op jezelf zijn.

En dan nu een vraag voor de kenners, mijn buurvrouwtje wil naar kusadasi, maar weet niet hoe het strand er is en wat een goed hotel is…Dus Beps en Tlr…kunnen jullie die vraag beantwoorden…

waar is het strand mooi??? dus zandstrand ect…
en welk hotel is aan te bevelen, ligt het in het centrum, of bij het centrum meiden vertel???