ja hoor met uijeeeeeeeeee…
meiden welterusten…
ja hoor met uijeeeeeeeeee…
meiden welterusten…
:USA:Cynthia: 2 november Studiereis Orlando/Florida!!! :USA:
Bloem29: 5 november t/m 8 november: Berlin
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal
En dan de verjaardagen nog …
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
Viva,druk met het aquarium op fb.Me broer heeft een echte van 3 meter thuis.
Roanna,nieuwbouw project altijd spannend,hoop dat het wat wordt voor jullie.
Marion,vandaag over?
Cyn,hoe gaat het?
Fijne dag allemaal
Wakker, duf. zo trainen met de rode draak…en volgende week…dan komt mn vriendinnnnn(na schaatsen) en ga ik vrijdag naar Walibi met Haloween(BRRRR echt NIET mijn ding, maar mn manager gaat weg, en we nemen daar afscheid!)
:dag:
Hier alles rustig… oma is stabiel… ligt op zaal nu en denkt dat ze op vakantie is… Echt meiden heel lullig maar ik heb me gister kapot gelachen… :biggrin:
Nu aan het werk… dus zo eens even bijlezen ![]()
goedemorgen, hier nattig buiten bah…
hubs slaapt nog…die is ook kapot van al het klussen dus laat hem nog maar lekker even liggen.
Damber al naar de paarden…
en ik zo aan de strijk.
Cynnie beterschap hoor, en lachen mag ook in zo’n situatie.
Beps zo aan de training…
Morre :dag:
Hier ook weer alles zien gangetje. Straks ff hier beneden wat strak trekken, schapjes doen, even zien of ik de windows 7 kan bemachtigen die wel is beloofd bij aankoop laptop en vanavond even op visite van nicht’s verjaardag in Arnhem.
@Viva: Hei de visjes al gevoerd? Ze lusten ook verse watervlooien hoor!! Af en toe wat water geven niet vergeten he!!! :o
@Cynthia: Nou, toch al een beter teken als ze weer op zaal is. Kijk, aan aan verstand zal niet veel te doen zijn, als ze dementerend is, maar dit heeft ze toch maar weer mooi overleefd, tot nu toe dan he. En ja… dan kun je soms ook wel weer om haar lachen. Mag toch!!!
@TRL: Ja, het heet Zuiderpoort. Hebben altijd al huizen en flats gestaan maar die zijn gesloopt en nu komt er een heel nieuwe project voor terug met huur en koophuizen.
@Beps: Zo lekker naar de training met drakie. Voor het eerst, of was ze al geweest? Veel plezier. :dag:
Nou, iedereen een fijne dag en vast nog wel tot laters ergens. :dag:
mogguh
ikke niet lekker geslapen. gisteren de auto weggehad voor een checkup ivm de ‘grote reis’ naar berlijn en wat blijkt… lekke remcilinder (moet NU vervangen worden) losse remleidingen achter, lekke koppakking en verroeste handrem… die laatste dingen kunnen wachten tot de apk maar gaat dus allemaal klauwen met geld kosten…
zucht… maar goed… veilig rijden is ook heel wat waard natuurlijk, maar was wel ff slikken
zometeen de hondjes uitlaten en ff kijken of ik nog naar de stad ga… het regent ![]()
Bloem: jeetje dat wordt zeker een flinke kostenpost!!! :kus:
ja…
gelukkig was het geen apk, maar kleine beurt. dus as woensdag doen we alleen wat echt moet moet moet en dan in april weet ik wat me te wachten staat…
Ik haat dat soort dingen echt! Maar goed… het is wel verstandig om veilig te rijden ![]()
ja cker wel… heb ook geen geld voor een andere/nieuwe auto dus het moet maar… weet nu tenminste waar ik aantoe ben
loop alleen heel erg te balen, want tijdens afgelopen apk zijn de remleidingen voor en achter vervangen, maar niet goed vastgezet… die hebben mogelijk veroorzaakt dat nu de remcilinder vervangen moet worden… grgrgrg
ook is het mistery van de lampjes opgelost… pfff scheelt ook weer ![]()
ben ook nog druk geweest op twitter… twitter nu de DennyM updates via http://twitter.com/DennyMdotcom
Twitter: daar snap ik nou dus echt geen bal van!!
Bloemmie: Als ze die leidingen vervangen hebben en dat niet goed gegaan is, zou ik zeker eens daar langs gaan, want daar zit garantie op(1 jr)!!! En die koppakking mag je zeker niet mee wachten, dat kost je de motor…(ik snap niet dat ze dat zo zeggen, echt niet… dan gaat ‘de kop stuk’ en daar zitten de zuigers in, het hart van je motor) PFFFF
ECHT een MEGA kostenpost!!!
Ik naar trainen geweest, ging zo leuk, ik doodmoe, even uurtje in bed, en dan…dan nu richting werk zo
Fijn weekend!! :dag:
Zo Bloemmie dat is niet zo mooi, je remmen zijn je leven in de auto, maar een lekke koppakking zoals Beps al zegt dat kost je je auto…die moet je dus ECHT laten maken…en niet pas in april. Want dan rijd ie nie meer hoor als je zolang wacht…
sorry had geen zin om alle details te vertellen, maar de koppakking is niet echt lek, maar moet schoongemaakt worden… of zoiets. bedrijf heeft het helemaal onderzocht en hij heeft gezegd, als ik nu moet apk-en dan alleen die remcilinder, de rest kan later… echt… maar vind het lief dat jullie zo bezorgd zijn!
verder vandaag wezen shoppen… nieuwe bh gekocht, pfff… had ik eerder moeten doen maar ja… en nog een nieuw windjack en 2 fleece truitjes, heel leuk en vooral errug warm! ben dus helemaal klaar voor ijsbaan actie!!
@ roanna had je folder in de bus. als we met een man/vrouw of 12/15 zijn… is 2h dan niet wat kort? zou 3h beter zijn…? wat denk jij…? en hoeveel drankjes zitten erbij in…?
@ cyn wat valt er te snappen aan twitter? je vertelt waarmee je bezig bent en kunt van anderen lezen waarmee ze bezig zijn… easy does it
Zo op het werk, iedere beller lijkt wel sjachie… Pffff en ik doe zo mn best!!!
En een rust hier…is er gewoon niemand???
@Bloemmie: Die drankjes waren volgens mij onbeperkt daar(haha Blijven we wel allemaal slapen denk ikhihi)
@ beps owh dat klinkt goed, dan zeg ik 3h! hahaha
en pfew… Jay M gaat wel naar Berlijn en Heerenveen. Voor hem (helaas) maar 2 afstanden ipv 3 maar het is echt super veel geluk gehad voor hem (want hij had zich volgens de regels niet geplaatst!) pfeww… happy happy joy joy!!