TTT Deel 132 alweer !!!

heel stil zit op facebook met mijn aquarium hihihihihi

@Bloem: Het is een heel nieuwbouw tevens renovatie project van bestaande buurt en er worden op dit moment 28 woningen aangeboden waarvan ook enkele met 2 kamers, maar wij willen toch wel minimaal 3 kamers ( incl. woonkamer). Ik heb geen idee wat mijn kansen zijn. Staan al meer dan 6 jaar ingeschreven voor huurhuis, maar had tot voor kort eigenlijk nog nooit ergens op gereageerd dan dit project en in het vooorjaar had ik me ook nog opgegeven van een ander project bij de zoon in de buurt. Daar heb ik toen wel alle info over thuis gekregen en sta daar als belangstellende voor ingeschreven, maar tot heden niets meer van gehoord. Maar dat zou ook nog kunnen, want daar zijn ze ook nog mee aan het bouwen. Ik wacht het wel af allemaal.

@Viva: En… wil het lukken daar op FB? :slight_smile:

Ik dacht ook al, wat ruikt het hier naar vis. :lol:

hahahah jij hebt wel een aquarium maar geen visjes…is leuk is net tamacotia…je moet ze eten geven en je kun kweken ect…hahahahah

facebook is niet echt mijn ding hoor, snap er de ballen niet van.

Heb ik ook een aquarium daar? Wist ik niet.

Heb vroeger wel een echte hier thuis gehad. Hele grote zelfs. :slight_smile:

Oh, en ik maar denken dat ik “blond” was. :biggrin:

ja je hebt hem geaccepteerd, kijk maar bij je facebook, boven aan in het aquarium staan munten daar kan je wat van kopen in de store…heb je tank al 2x schoongemaakt…hihihihihihi

nee hoor Roanna je bent echt niet de enige, ik vind er verder ook geen fluit aan

Kun je nagaan. Ik weet dat geeneens. :confused: Zag er wel een bij jou staan.

Wie heeft die tank al 2 x schoongemaakt dan? :lol:

ikke met jou borstel…

goodeveningk,
Kom even een afzakkertje halen, zit trouwens aan de cream rum. Het is tenslotte vrijdagavond, moet kunnen he
@FB: Snap er ook weinig van, dus ook blond denk ik:biggrin:

Oh doe mij er ook een Toos

http://www.neeldrinks.com/images/1838800.jpg

Wordt wel een fles, geeft niet he

Mmmmmm… lekker Toos. Doe maar een glaasje of gaat het gewoon in een kommetje? :lol:

Ik kan wel wat gebruiken nu, want ik stink al helemaal naar de vis.

Nou lekke rhoor, maakt mij niet uit, schenk maar leeg…ik waggel wel mn bedje in(heb het vanmiddag al verschoond enzo)

Ikke thuis, en denk zo naar bedje heerlijkkkkk

meiden proost he…en met uitjes toch de vis he Roanna

Ik denk dat Toos al uitgeteld ligt van haar eigen rum.

truste ladies

Nou, meisjes die willen/gaan slapen… weltrusten hoor.

@Viva: Ja, met haagse euen erop. :wink:

:dag: :kus: