wat een malloten heb je toch he!!!
hou maar op
hoe sommige mensen je durven te behandelen grggrrggr
@Cyn :kus: terug, is goed meis ;)!!!
@Bloem: Ach, dan weet ik weer dat ik echt goed bezig ben, want dat soort dingen…:redface::redface: die kon ik ook wel eens zeggen
Zo terug van wandelen… Heerijk in het bos, maar een klein rondje vanwege een klein hondje haha!!!
Beps: :kus:
Blegh… heb geen zin meer… ![]()
Zo gedouched, alles klaar, nu nog een half uurtje en dan te werk…
HAHAHAHA(sorry)
Mn ouders hebben gister 55 min vast gezeten in de lift in hun flat(hihi, sorry)
Bel ik net mn moeder: Zit mn vader weer vast(zelfde plek, nu in zn 1tje…arme man)
beppie : wat erg, de arme man ! Heb ik ook eens voorgehad en vond het niet echt een pretje. Moest nog plassen ook ! :lol: Gelukkig was ik er net op tijd uit … of … ja, wat dan hé ?
Dag KRUIPT hier voorbij … pffff !!!
Nog geen 16 u ???
Goedenmiddag. :dag:
@Kylo: Bijna… bijna 16.00 uur en dan mag je gaan.
@Beps: Oh, wel siewig dan. Nou, hopenlijk kan je pa het nog even ophouden. Jij werkse zo weer.
@Cynthia: Verder nog geen nieuws van oma, maar wel van askim. Nou, hopenlijk is het alleen bij die zere voet gebleven.
Nou, iedereen kan en mag mee hoor. Ik heb voor jullie allemaal al geboekt. Volgend jaar Juni moeten jullie klaar staan. :unibrow: :unibrow:
Juni pas…
Ik wil NU!!!
Oke, Cynthia… oke… we gaan NUuuuuuu. >>> Koffer klaar? Gaan met die banaaan. ![]()
Meiden !!!
Iedereen een fijn weekend en geniet van het extra uurtje slapen !!
Ik ga sporen !!! :dag:
Roanna: koffer?? Die hebben we toch niet nodig!!!
Kaylo: :dag:
Meiden… hoe zou het met OmaC zijn???
willen we dat weten dan…?
Zo op t werk!!
Pfff geen zin, tot 23 uur
neeeee
hahahahaha i was just kidding lovely’s!!! ![]()
zo net maar even wat te eten gescoord… Eet vanavond alleen… Dus maar een pizza gescoord ![]()
Ik had Spaghetti van de Appie… k&K best eetbaar…
Tsssssssssssss…wat is het hier stil zeg.
Ik net weer terug van ons wekelijkse wandeluitje met de buurt. Nou, ik heb de voetjes weer lekker warm erdoor. Bijna 2 uren weggeweest. Even weet bijgebept en telefoonnummers uitgewisseld i.v.m. die onrust in de buurt. Mijn buuf denkt, dat als er wat is, zij de bel niet hoort, daarom dus maar elkaars nummers gegeven.
Oh ja, ik heb me vanmiddag ook nog weer opgegeven voor een nieuw bouwproject. Zijn ze al mee begonnen en zal eind volgend jaar klaar zijn. Leuke appartementjes, althans zo op die bouwfoto’s zo te zien. Nou, hopen maar dat het wat is/wordt, dan verkoop ik hier de hele zooi, als dat tenminste een bietje mee zal zitten. :retard: Zal niet meevallen deze tijd!!!
Nou, welttrusten alvast en wie weet tot morgen weer. :dag: :kus:
ellowww
idd erg rustig hiero… ook wel eens lekker
@ roanna owh spannend!! hoeveel app. gaan ze bouwen en wat zijn jullie kansen??