TTT Deel 132 alweer !!!

:dag:

Hier geen nieuwe ontwikkelingen… Ze ligt op geriatrie… en krijgt medicijnen tegen de longontsteking… en verder weet ik niet zoveel… Dus als ik wat weet dan horen jullie het wel!!! :dag: :kus:

Nu maar weer te werk…

@Cyn: We duimen(wat de uitslag ook mag zijn, en wat er ook gebeurt: Dat het voor haar het beste mag wezen…dat is belangrijk!)

@Viva: Geeft niet hoor, meer met een lichte lach: Oh ja…herkenbaar en dan dit en dat… En denkend aan jullie en hoe jullie er nu doorheen moeten :kus:

Beps: precies… en ik weet zelf ook dat zij het leven mooi geweest vind…

Zo net even met :wub: gesproken… ook over oma verteld… en echt meiden hij is zooooo lief… Hij is ook zo anders dan Y… Hij heeft trouwens toch wel wat overgehouden van zijn ongeluk… hij heeft heel veel last van zijn voet… Maar moet nu weer naar Ankara dus hij kan niet naar de dokter… :frowning:

Goedemorgen ladies.

Inderdaad…ik aan de sop geweest en heb de BK incl. de KD weer blinkend schoon.
Net even de scoot uitgeprobeerd, maar die start ( gelukkig ) als een trein, dus straks maar weer eens lekker de haren los gooien naar het werk. Handschoentjes aan… wie doet me wat en dan te bedenken dat ik vorige week nog bij het zwembad lag in mijn kini. :zon02: Pffff… maar even niet meer bij stilstaan.

@Cynthia: Dat is mooi dat je oma het zelf dan ook wel welletjes vind, want altijd maar ziekelijk en benauwd zijn, of wat haar ook mankeerde, als leven een last wordt, is sterven een uitkomst. Zo denk ik er ook over. Het is dus nog even afwachten weer en ach… misschien als ze een goede behandeling krijgt nu voor haar longontsteking… wie weet mag ze nog een poosje mee. Jij in ieder geval weer een dikke :kus: hoor.

Iedereen werkse verder weer vandaag. Al dan niet op het werk. :dag:

Goeiemorgen,
Zit aan een lekker bakkie (jamaicaanse) koffie. Ga straks met wendy even shoppen. Wil nog zwarte laarzen, maar heb nog niks kunnen vinden.Gisteren een week geleden zaten we met zn allen 's morgens om 11 uur in de pool met een pina colada:crybaby:
@Cyn: Het is afwachten hoe oma op de behandeling reageert. Ik denk aan jullie:kus:. :wub: toch een zere voet
@Roanna: De vrijdagrituelen afgewerkt en straks op de scoot weg

Roanna,wat een mooie uitspraak die kende ik niet.

Toos,lekker shoppen met Wendy,veel plezier.

Cyn,:wub: toch wat overghouden aan het ongeluk,en nu op weg naar Ankara zo komt hij nog eens ergens he. Sterkte met oma :kus:

@Toos: Zullen we stiekum nog ff snel een weekje boeken. :unibrow: Misschien verkopen ze daar ook wel laarzen. Ik wil ook nog ff een paar erbij.

@Roanna: Is goed, in jamaica hebben ze geen laarzen alleen teenslippers, dus wordt het turkije

Het wordt tijd dat die stomme bus ook op NL gaat rijden :wink: :wub:

@Trl: Hoe is het met jou?

Cyn,dat zal wel leuk zijn he :wink:

Ook goed toch?

Ik heb ze nog steeds in de verpakking in de koffer zitten. ( teenslippers) :lol:

Zoek jij maar vast wat hi, hi., Ik ga nu werken. :dag:

Latersssssssss

Zal wel wat leuks uitzoeken:vak01:. Werk ze:dag:

Roanna : mag ik ook mee dan? wil oooook:confused:
Viva : aan de poets vandaag, is vrijdag he
Toos : lekker winkelen, gezellige dag voor jullie
Beps: dus jouw huis ruikt nu ook naar zalm?? nu weet ik weer waarom ik (bijna) nooit vis thuis maak, mijn hele huis stinkt ook nog:hihi:
Bloem : vond het in bed veeeel warmer
Kaylo : heeft ook liever warm weer
Cyn : sterkte meisje, oh askim toch last van ongeluk

Roanna,werk ze.

Toos,ach het gaat wel,het blijft nog steeds op en af gaan.

EN IK OOK!!!
(pff laat Rubbie maar voor de dames hier zorgen haha)

Ik ook mee graag!!!

Trl: ja dat zou wel mooi zijn ja… :slight_smile:

Ik ook, dan kan ventje lekker op de hondjes passen :smiley:

Zoooo ik ben BOOOSSSSS Stoom uit mn oren…

Wil ik Digitenne opzeggen, kan dat niet want het abb staat op R en niet op A… Dus alstublieft even doorverbindnen met R. Die is er ‘niet’…dus u zult het met mij, A, moeten doen…
Ok na veel heen en weer… R komt binnen(hij was er echt niet) en neemt over, ik krijg die vent terug… begint hij tegen mij te zeieken dat ik kinderachtig doe en geen recht van spreken meer heb, ik wil een klacht indienen, raffelt mij de namen en HANGT GEWOON OP!!!

STOOM UIT MN OREN!!!