TTT Deel 132 alweer !!!

@Viva: Nee hoor, zo erg is het nog niet. Zit niet te springen dat er in gespoten wordt, want dat gaat dan gebeuren. Eerst maar even met koelen en rust proberen

@Viva: Heb jij al gebeld?

:smile:hey meiden,hoe is nu het weer in Turkije rond de streek van antalya.
ben blij dat ik mijn ventje gewoon in huis heb om mij te verwennen nu ik ziek ben.
Bedankt schat.
Jammer genoeg is vorig jaar onze pc gecrasht en ben ik al mijn foto"s van Turkije kwijt,dus we zullen nog eens terug moeten en hopen dit volgend jaar deze tijd te doen.

Oeps, ik zit nu op de klepdoos en dan moet ik eerst ff inlogge he. :smiley:

Spuiten? Dat moeten wij binnenkort ook ( griep ) en dan 3 weken erna voor Mex. griep.

@Toos: Wel ff in de gaten houden dan he!!

@Marion: We nemen je niks kwalijk hoor. Je kunt nu niet alles bijhouden hier. Dat komt wel weer.:kus:

@Roanna: Komt goed hoor. R. had ook een oproep gehad voor de griepspuiten, haha die is panisch voor naalden. Gaat dat dus nie doen, belt ze naar de HA en die vond enten tegen de mex. griep maar onzin

@ dia ik denk dat je per ongeluk op het verkeerde topic hebt geposts… misschien??? zo niet, welkom!! leuk dat je meeschrijft!

@ toos rustig aandoen
@ roanna ja lekker pepernoten, maar ik eet ze niet… zonde van al dat gezweet in de sportschool :stuck_out_tongue:

@Toos: Ik weet niet wat ik ervan moet zeggen. De een zegt wel de ander zegt niet. Ik denk dat wij die oproep hebben gekregen, omdat we beide toch wel kneusjes zijn zeg maar. Wij vallen in die risicogroep. Ik heb er persoonlijk niets tegen en ben gelukkig ook niet bang voor spuiten. Dus la ma gaan.

@Bloem: Nee, dat moet je ook niet doen. Dan doe je inderdaad alles voor niets. Daarom gingen wij in ADR elke avond hele einden wandelen( shoppen) om al het eten er weer af te lopen. :biggrin:

@Roanna: Je hebt groot gelijk

Zo thuis doodmoe, maar alles goed gegaan…haha!!!
Nu even onderuit, stukje fruit enzo…

alles gelezen maar langs me heengegleden alleen even:

@Viva: :kus: meis… ik beleef veel helemaal opnieuw zeg maar haha(Sorry)

@Beps: Zo, nu lekker uitgewerkt en ff onderuit in de “stoel” met een hapje fruit erbij. Je hebt verder ook niets bijzonders gemist Beps… :slight_smile:

Ik heb de klepdoos even weer ontladen en nu maar weer afgesloten, want kokkie zit toch de hele avond voetballen te kijken.

@TRL: Hopenlijk bllijft het zo voor je cluppie he!!!

Nou, verder heb ik ook niets meer te melden, dus zeg alvast maar weltrusten voor iedereen en tot morgen weer.

:dag: :kus:

:vak01: Oh nee, ik ben al weggeweest! :tssk: :dag:

ikke ga ook naar bed… ja echt, ja echt… zou toch fijn zijn om eens voor 12-en in bed te liggen… al ben ik behoorlijk hyper… weet niet wat dat de laatste tijd toch is…

slaap lekker allemaal

Mischien had ik bij weer moeten zijn,maar ik volg jullie al heel lang omdat deze site mij aan de warmte doet denken.Mijn lievelings landen zijn als volgt,Egypte ,Tunesie en Turkije.En deze site geeft mij teminste een vals gevoel van warmte.

:USA:Cynthia: 2 november Studiereis Orlando/Florida!!! :USA:

Bloem29: 5 november t/m 8 november: Berlin
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal

En dan de verjaardagen nog …

08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy

Bloem,hyper,misschien omdat het schaatsseizoen er weer aan komt?

Cyn,al nieuws :kus:? Sterkte

Roanna,is het vanacht rustig gebleven in de wijjk?

Cluppie gisteren gelukkig gewonnen.

Fijne dag allemaal

mogguh

ugh mn bedje was veel warmer…!!

@ dia nou in dat geval welkom!

Goedemorgen
Roanna : gisteravond aan de pepernoten
Bloem : lekker een keer vroeg naar bed, flink gewerkt op de sportschool
Trl : cluppie gewonnen he
Beps : onderuit gegaan met lekker stukjes fruit
Dia : welkom hier, in Antalya rond de 28 graden en lekker zonnig
Toos : ik had ook een oproep tegen mex.groe[ maar ga echt nie hoor, ben risicogroep zegt de dokter omdat ik schildklierprobleem heb ???
rest ff kwijt, ga nu opschieten

goeiemorgen iedereen !!

Brrrr, koud !! Was ook liever nog wat in bedje gebleven.
Maar 'tis VRIJDAG, bijna weekend ! Uurtje langer slapen !!!

Zo ik ook wakker…
Hahahaha ik heb echt een vreetmonster in huis. De meeste van jullie weten dat wij ‘vers’ voeren(vlees/botten/organen/VIS) en juist dat laatste vandaag: Zalmruggen. Dus de rug(met vin) uit een zalm. Is een soort van ‘afval’ maar prachtige vis. Nou Chira VREET… volgt mij nu door het hele huis: JIJ HEBT HET!!! :lol:!!!

@Dia: Welkom, en praat gerust mee…(het is altijd even wennen als mensen meepraten, jullie kennen ons door en door omdat jullie al tijden meelezen, wij kennen jullie helemaal niet) Misschien ook leuk om je even voor te stellen!!! :hihi:

Goedemorgen meiden vanuit een dampig westen…de wereld zit hier potdicht.

Toos nee nog niet gebeld, komt nog wel echt…
Dia welkom, zweef hier lekker mee in ons favoriete land…
Beps…last van achtervolgingswaanzin in de figuur van Chira…hihihihihii (sorry voor het naar boven brengen van alle herinneringen).
Roanna vrijdag he dus poetse…
Marion de laatste dingen al in de dozen??? Wanneer is de planning dat je overgaat??
Raak geen mexicaanse inenting…
Zo wij hier ook aan de poets…