@Raak: Tja, dat is het nadeel van op tijd/te vroeg eten, dat je dan later op de avond weer trek hebt in wat. Gelukkig kan ik me nog wel aardig beheersen, alhoewel ik hier bij de pc al wel de hele week een zak pepernoten heb liggen, waar iedere keer dat handje ingaat.
Jullie zo aan het diner? :lol: Eet smalijk hoor!
@Viva: Tja he Viva… ,wat moet je daar nu mee he!!!
@Roanna: Ja wij moeten nog dineren, hutspot met een karbonade:biggrin: @Viva: Lust ook geen pepernoten of kruidnootjes. Wel de schuimpjes die in die zakken zit
@ cyn he gets… duimduimduim
@ viva de vriendin was toch opgestapt? of toch niet echt…? tis ook wat…
hiero echt super druk geweest! op het werk, niet normaal! en op de sportschool ook! het nieuwe rondje, we hebben alles gedaan, ondanks de spierpijn van de vorige keer en zijn 1.5 uur echt serieus keihard aan het sporten geweest… ben echt trots op mezelf… nu nog volhouden natuurlijk das meer een probleem…
owh wacht… de bank roept me… en mn dekentje… en de tv… mmhh honger…
@Bloem: Nou, ik vind dat je het anders al aardig uithoud tot nu toe. Mag je inderdaad best trots op zijn. Ik heb je ook weleens anders horen zeggen. Ik vind het knap. Doe het je niet na. Ik ga morgenavond weer een paar uurtjes wandelen met de buurt en thats it. :lol:
@Toos: Wij ook weer hutspot. Hadden we gister ook al, maar was zoveel, dus vanavond de restjes opgegeten.
Lusten jullie geen pepernootjes? Oh die zijn zo lekker. Maarja goed… jullie hebben wel die toetjes zien staan in ADR? Nou, daar lust ik er dus echt geen een van. Alleen als ze soms die schuimroosjes hadden en een vers ijsje ging er wel in. Maar mijn schoonsusje die zat gewoon de bunkeren bij die toetjes. Vooal die puddingtoetjes met cocos erop.
@raak
Ja morgen mooi weer… maar dan zit achter mijn bureau.
Kan M. er morgen van genieten, nu tijdens de vakantie gaat ze 2 hele dagen naar de BSO. Ze hebben een estafettespel geloof ik, dus bij mooi weer zullen ze wel naar buiten gaan.
Het gaat trouwens heel goed nu bij de BSO, dinsdag ook de hele dag geweest en niets aan de hand.
:dag: kom even zwaaien. Even een pauze tussen het inpakken door.
Bijgelezen …
@Cyn
Oma naar het ziekenhuis vandaag. Das geen goed bericht. Hopelijk knapt ze snel weer op daar want ze moet wel aan het eten blijven he. Sterkte voor jou en je familie
@Viva
Ook bij jullie ziekenhuisverhalen. Vriendin van paps. Ze blijven jullie maar bezig houden he. In ieder geval hoef je (nu nog) niet op en neer naar het ziekenhuis met hem. Maar je weet het nooit he. Morgen is ie misschien weer van mening verandert.
Verder … lieve foto’s van Kaylo haar hondjes, snertweer bij MK, gevulde muizen er pepernoten naast de computer van Roanna, Bloem die fanatiek blijft sporten, Raak die relaxt vanuit huis werkt, Toos … TRL en Beps zijn ook nog langs geweest maar weet niet meer hoe of wat … wat een muts he?
Nee hoor Marion, geen muts, gewoon bezig met andere niet onbelangrijke dingen @MK: Hoef in principe niet meer op controle, behalve als het niet goed gaat. Het lijkt wat te gaan ontsteken in de kop van mn schouder, dus nu rustig aan en regelmatig ijs erop. Gelukkig maar dat M. het nu wel naar haar zin heeft op de BSO, is het ook minder vervelend om haar daar te brengen