@Kaylo: Wat een droppie!!! Hier net zo hoor, volop iedereen met foto’s aan het bestoken(Bloemmie jij bent vanaaf aan de beurt hahahaha)
Zo thuis, nu de schapjes en dan om 16 uur weer terug… @Roanna: Dat zei de manager ook al: Ik kan dit niet zomaar bij iederen doen, bedankt Toppertje…(doet je wel goed!!!)
Zo, heb weer lekker gewerkt. :unibrow: Geen veranderingen. Alles nog hetzelfde.
@Kaylo: Oh jeetje… wat een lieve doggie’s ook. :wub: Volgens mij hebben mijn overburen ook zo’n merk, alleen die is al wel zo’n 8 jaar oud. Veel plezier ervan hoor.
@Cynthia: Oh, da klinkt nie best. Nou, heel veel sterkte er weer mee en inderdaad maar weer afwachten dan. :kus:
Zo weer naar het werk. Vandaag zou men bellen voor een vestiging, maar degene die er zou zijn werd ziek. dus ik door tot 12 uur(pfff ipv 8.30, dus Rubbie op de Scoot mn broodje bregen!)
Schapjes gedaan, toen eten(warm) en zo weer terug tot 20,30…
Heb bijgelezen maar ben et moe om te reageren,…
:kus: voor iedereen
Mk heeft rot weer…jammer hoor M. vakantie en dan dit bagger weer.
Kaylo wat een schatje zeg…wel een dondersteen zo te zien…knagen aan haar bench.
wij naar paps geweest, zijn vriendin ligt in het ziekenhuis, is gevallen en waarschijnlijk haar heup/bekken/rug paps wist het niet precies gebroken, hij gaat er niet naar toe, is te veel werk …hij wacht wel tot ze in het revalidatiecentrum ligt zegt hij…nou ja mijn plicht weer gedaan en nu op de bank, we hebben al gegeten…
@Viva: Oh wat een man he. Ik moet er eigenlijk dan ook wel weer om lachen. Het is natuurlijk wel erg voor die vriendin, maar hoe hij er dan op reageerd.
Wij ook al gegeten en getruust en dan zo maar weer ff aan de koffie. Alles weer in zijn normale doen. :slywink:
Ja hoe paps reageert ik vind het een schande maar ja, dat ben ik…ze stond wel voor hem klaar, maar wat terug doen ho maar, alles teveel werk. Ach getuigd van hoe hij in elkaar steekt.
Viva : ben je weer klaar mee dan he, nou ja voor hetzelfde geld laat ie je nog naar het ziekenhuis heen en weer rijden
Beps :dat zijn weer aardig wat uurtjes meer dan gepland he
MK : zonde van het weer, morgen wordt wel heel mooi hoor
Kaylo :lieve hondjes hoor, wel heel wat werk : 3 stuks hihi
Roanna : al gegeten en getruusd en aan de koffie, jij hebt straks weer honger :frown:
Cyn : sterkte meisje als je straks naar het ziekenhuis gaat
Goeieavond,
Vandaag een beetje rondgerommeld in huis en vind het nog steeds kouhoud. @Cyn: Sterkte voor jou en je familie:kus: @Viva: Ohhh ik zou er een ei van krijgen van zo’n man, ook al had het mn vader geweest. En wat Raak zegt, wees blij dat je geen taxi naar het zh hoeft te spelen @Kaylo: Wat een lieffie @Beps: Aan den arbeid @Roanna: Ook weer gewerkt vandaag @MK: Ook even langs geweest, hopen dat het weer een beetje opknapt. Hier was het wel droog de hele dag