:dag:
Ik nog op het werk, allemaal storingen enzo…mag nu door tot 12 uur, en dan de avond…
Meld me vanmiddag wel even als ik “een paar uurtjes vrij ben”
goedemorgen meiden…wat een vies weer zeg.
Ja dit weekend klok achteruit he klein ezelsbruggetje voorjaar klok vooruit dus in het najaar de klok achteruit…
Bloem lekker warm water
Beps druk
Roanna zag gisteren ook op sbs de branden in jullie wijk…mooi balen zeg
Kaylo, mannetje weer op jacht…hondje wil lekker in de bench.
voor de rest blanco…
Goedemorgen all. :dag:
Zo te zien iedereen weer op of aan het werk
@Beps: Lekker toch. Weer de pot spekken. Je ziet maar… wie vragen ze er weer voor? Juist… ![]()
@Kaylo: :dag:Ook weer even van de partij!!!Gaat het weer een beetje? Ik heb in ADR zo nu dan nog weleens aan je gedacht hoor!
Ik heb gisteravond even de foto’s van zowel kokkie als van mijzelf even op cd gezet voor de famlie en meteen maar even voor ons zelf. Altijd handig, maar het was wel ff werk. Maargoed, alles staat erop.
Nu even aan de koffie met kokkie en dan… weer werken. :tssk:
TRL: met mij gaat het wel goed hoor… Beetje moe en pijn in mijn hele borstkas van het hoesten maar goed…
Maar ja… Het ongeluk hangt me boven het hoofd denk ik… Oma gaat heel slecht sinds afgelopen maandag… Ze ziet eruit alsof ze alleen haar ogen hoeft dicht te doen en dan is het klaar… Ze heeft al 3 dagen niet gegeten en vrijwel niet gedronken dus de dokter was vanmorgen geweest en ze is aan het uitdrogen en moet dus vanmiddag naar het ziekenhuis… De dokter heeft al gefaxed dat ze opgenomen moet worden, dus ben benieuwd hoe dat nu weer gaat lopen…
pfffff
gaat lekker zo…
Sorry voor het egootje hoor…
:dag:
@Cynthia: Och, meid toch. :kus: Dat is geen leuk bericht. Zo ineens? Ik bedoel… jullie zijn het weekend toch nog met haar weggeweest en was er toen nog niks aan de hand dan? Nou meissie… heel veel sterkte ermee en ook met je eigen met je hoesiedoesie. Vervelend is dat hoor!!
Nou meiden, hoorde net op radio Gelderland dat er vannacht weer 3 auto in de fik zijn gegaan, maar dan op de parkeerplaats van het WC de Eglantier. Juist, daar ik meestal de schapjes doe. Moet toch niet gekker worden.
cyn : sterkte hoor meid !
Roanna : lief dat je nog even aan me gedacht hebt in ADR !!!
en krijg verdorie mijn foto’s van Iki er niet op. Staan nochtans op .jpg Grrrrrrrrrr…
Las ik net op de Stentorpagina:
Twee auto’s zijn in de nacht van woensdag op donderdag in vlammen opgegaan in de parkeergarage aan de Eglantierlaan in de Maten.
Het is de zoveelste brand in de Apeldoornse wijk. Het waren in dit geval surveillerende agenten die de brand ontdekten en de brandweer alarmeerden. Ze waren net niet op tijd om de dader te betrappen, maar konden wel erger voorkomen. Drie andere auto’s raakten beschadigd. De boven de garage gelegen woningen hoefden niet ontruimd te worden.
Bron: Stentor Apeldoorn
roanna dat is weer goed raak dan, bah
cyn geen goed nieuws, sterkte:kus:
Ik gaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :dag:
Werkse all.
Roanna: brrr wel angstig hoor al die autobranden…
Dit weekend was oma wel steeds moe en aan het slapen enzo… Maar zij moest wel blijven eten en drinken van ons… Maar nu is ze alleen thuis, wij aan het werk… en dus doet ze het gewoon niet… Nou ja… mams is gelukkig vrij vandaag, en paps heeft vrij genomen… dus ben benieuwd… Als ik wat weet dan horen jullie het wel… ![]()
Hier is hij dan : IKI
http://www.wereldwijzer.nl/45015-albums2025-picture13402.jpg
Kaylo: aaaah wat lief!!!
:wub:
Wat een vreselijk weer zo op mijn vrije dag. M. heeft vakantie dus ik had wat leuks willen gaan doen, maar met dit weer valt er erg veel af. Zo eerst maar een broodje eten.
Mk: hier in Castricum wordt het wat lichter… dus misschien vanmiddag bij jullie ook wel ![]()
Ik net mijn stapel dollars gehaald… :biggrin: Kreeg mijn kamerindeling vandaag ook door… Heel internet afgezocht naar dat meisje… niet te vinden… Blijft dus een verrassing!
@ cyn :kus:
@ roanna brbrbr enge berichten…, hopelijk pakken ze hem gauw
@ kaylo owh wat een dottie!! mooi wit en dan die vlekjes bij zn snuit… schattig :wub:
Bloempje: hoe is het met jou dan??
Hihi, kan er niet genoeg van krijgen :wub:
http://www.wereldwijzer.nl/45015-albums2025-picture13401.jpg