Volgens een van die obers… hij zei eerst dat hij Peter was… dat Peter sinds een week of 3 in het visrestaurant werkte. Heb hem dus denk ik niet gezien.
Issie mooi op zijn plek… >>> vis stinkt namelijk ook ![]()
Ik ga maar eens douchen… tot morgen!!! :dag:
ugh kun je voorstellen hoe peter dan ruikt als ie heel de dag vis serveert… ugh ![]()
gaaapp wat een dag wat een dag! echt keihard gewerkt
en ben moe… ga lekker warm hapje eten, bank, dekentje en tv…
:dag:
Ohh dat dekentje en tv heb ik vanmiddag gedaan toen ik terug kwam uit Soest…
Man moe, koud(en weer rozig van het zonnetje en autorijden) de hondjes bekaf… dus ik dacht: Zij in dr bedje ik ook…
Heerlijk gegeten(gebakken aardappeltjes uit De Pan, salade en een entre coteje…) Nu nietsen
Luchtjes/Peter/TR/ADR/ TERUG!!! Ja ik ook!!!
Oh ja… vandaag is mn foto op linnen verzonden…morgen/overmorgen in huis!!
Ben ZOOO benieuwd!!1
leuk beps! ben benieuwd…
zucht… hier ellende… geen warm water of cv
cv nie zo erg, maar morgen dus niet douchen…
beps-helpdesk gebeld. helpdesk van dit bedrijf gebeld, morgen word ik teruggebeld om een afspraak te maken.
paps belde, of ie morgen dan hier moet zijn zodat de monteur langs kan komen, ja zou super zijn, zegt ie: doet je waakvlam het wel…
nou ja… die zie ik niet, maar goed, dus toch maar geprobeerd waakvlam aan te doen, lukt niet… geef het op, breng mn vuile bord naar de keuken en automatisch draai ik de kraan open voor warm water en wat denk je… warm water!! nou jaaaa heb nu de kachel aangedaan, kijken wat ie doet…
nou ja!! die doet het dus gewoon… grgrgr wel blij hoor begrijp me niet verkeerd, maar snap er nix van!
@Bloem: He, wat vervelend is dat dan. Kijk, geen cv oke, daar kun je je nog naar kleden, maar geen warm water. Brrrrrr… moet er ook even niet aan denken. Dat wordt dan een pannetje water op het gas zetten voor de afwas, maarja voor jezelf!!! Heb jij dan nog een waakvlam? Of bedoel je de keukengeiser? De meeste ketels hebben toch geen waakvlam meer!
Nou, misschien heb je op de een of ander manier wel de boel gereset, dat alles het nu wel weer doet. Gelukkig maar.
@Beps: Oh, wel spannend dan hoe het eruit zal gaan zien op linnen. Vast wel mooi!
By the way.
Wisten jullie trouwens dat ze in Turgutreis langs de boulevard deze
hebben weggehaald? Vond ik best wel vervelend. Kon nu heel niet even uitrusten onderweg. :tssk:
Roanna : hoe durven ze he? en dat in het seizoen dat alle bejaarden komen:tongue:
Beps : ben benieuwd !!!
Bloem : wij hebben hier stadsverwarming en gelukkig nooit problemen.
hoop voor je dat ie het nu blijft doen !!
ja ik hoop het ook… we gaan het zien…
@ roanna misschien omdat de zee redelijk hoog kan opspatten…>?
:USA:Cynthia: 2 november Studiereis Orlando/Florida!!! :USA:
Bloem29: 5 november t/m 8 november: Berlin
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal
En dan de verjaardagen nog …
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
Marion,autootje opgehaald? Ik heb een witte 106 rally gehad.
Cyn,:wub: gelukkig oke.En hoe gaat het met jouw?
Viva,:kus:
Roanna,vanacht een beetje geslapen,zag de autobranden op sbs,geen prettig idee.Werk ze vandaag.
Toos,hoe gaat het met je schouder?
Raak,te druk dus er zit geen reisje in…
Fijne dag allemaal
mogguh
gelukkig normaal kunnen douchen. werd veel sneller veel warmer, meer druk ook… pfew… opgelucht!
zeg dames… gaat de klok dit weekend vooruit of achteruit? volgens mij achteruit… toch? uurtje langer slapen… toch?
Trl : komt wel weer hoor !!! fijne dag voor jou
Bloem : weet niet of het dit weekend is:tongue:maar als ie gaat dan is het terug
terug… okey…
ppff heb alweer veel gedaan… was vanochtend alweer druk bezig met de denny morrison site…
Goede morgen meiden …
J vrij van school vandaag, studiedag. En ik heb mijn tijd liggen te verdoen met filmpjes kijken op FB. TE erg gewoon. Nu maken dat ik op tijd op mijn werk kom.
Kus allemaal :kus:
Marion : foei foei foei:kus: hahaha
Bloem : ja is idd dit weekend alweer, ben je weer goed bezig:)
Goeiemorgen iedereen !!
Is inderdaad dit weekend dat we een uurtje langer mogen slapen !!
Zal voor velen deugd doen, hihi ! :slapen:
Onze kleine Iki begint al goed zijn draai te vinden thuis en is de bench al helemaal gewoon.
Hij gaat er vanzelf in, maar de andere 2 durven nog wel eens te grommen als hij wat te wild is.
Loopt altijd achter Kaylo aan, de zwarte. Denkt zeker dat hij zijn familie is …
Foto’s komen er volgend week aan. Jachtseizoen is begonnen en ventje heeft nog geen tijd gehad. En ik ken daar niks van …
Verder alles kalmpjes aan … :dag:
Kaylo ::dag:
rustig hier …
Raak : :dag: