TTT Deel 132 alweer !!!

Goedemorgen all,
Toos : super slecht geslapen, hubs had een grote klus vannacht:lol:
Viva : lekker met D shoppen, veel plezier jullie beiden
Bloem : was te laat vanmorgen door…de verwarmingsmonteur
Beps : lekker wandelen met de hondjes, weer ziet er prima uit !
Marion : auto gekocht : toppie !!! je komt er wel:kus:
Roanna : nog niet gespot, slaapt laatste daagje uit denk ik:lol:

:dag:

Even egootje:

Askim is ok… Dus ik weer gerustgesteld… Ik vandaag vrij maar lijk wel weer een zeehond… Nu al 3 weken verkouden… dus misschien toch maar eens naar de dokter… Vanavond uit eten met familie voor paps zijn verjaardag…

:dag:

Cyn : goed zo, fijn om te horen. Je had toch al een afspraak bij de dokter staan? gewoon meteen na laten kijken. Fijne avond:wink:

Goedenmiddag inmiddels dames. :dag:

Het kan toeval zijn Toos, maar ik heb ondanks Zopi ook heel slecht geslapen vannacht. Of ik toch onbewust met die pyromaan bezig ben ( ik dacht zelf van niet) maar toen ik even naar de plee moest om 1 uur, heb ik toch even naar buiten gekeken, wat ik anders nooit doe. Ik denk dat ik tegen 3en in slaap ben gevallen.

@Raak: Nee, niet echt uitgeslapen. Nouja… een half uurtje langer blijven liggen, maar voor negenen was ik beneden. Heb hier wat in huis zitten rommelen enzo.

Verder iedereen of werken of lekker de hort op. Nou, gelijk heben jullie. Het zal best koud zijn buiten, maar hier schijnt wel volop het :zon02:.
Wij straks even schapjes doen en dan is de vakantie weer voorbij.

Bah…

Zat alweer voor volgend jaar te kijken.:vak02: Hi, hi.

@Cynthia: Oh, gelukkig maar. Niets ernstigs aan de hand. Weer een opluchting!
Veel plezier straks met het uit eten gaan. :dag:

Raak: haha ja maar die had ik gisteren al afgezegd omdat mijn arm over was… :wink:

@toos
Oh wat erg, kon je hubs niet naar het logeerbed sturen?

@cyn
Askim oké.

@marion
Auto gekocht, leuke auto hoor een 106.

Ik moest deze week idd niet naar school, maandagavond m’n huiswerk gemaakt.
Ben weer erg druk, dus weinig tijd om mee te kletsen.

Mk weer super druk
Cynnie askim oke
Toos geen boom meer te zien in zeeland.

Wij lekker geshopt, laarzen (alle 2) en een leuke trui…thans all…

Viva: lekker geshopped!!!

Ik ga mezelf straks van de bank afschoppen om me te douchen en aan te kleden voor het uit eten… blegh… geen zin in… :wink:

@viva
Lekker geshopt en nu maar hopen dat deze laarzen minder blaren veroorzaken.

@cyn
Misschien valt het mee als je er straks bent.

Cyn : hup hup opschieten, is leuk toch familiefeestje:)
MK : druk druk druk he meissie, denk je ook een beetje aan jezelf
Viva : dus jullie zijn goed geslaagd en niet al teveel uitgegeven
Roanna : snap best hoor dat je een beetje voorzichtig bent nu met die pyromaan. Vakantiewasjes weg en nu weer op naar het werkende leventje

Mk: ja misschien wel hoor :wink:

Raak: ja mam!!! Hihi… moest wel lachen om jou hubs in ADR hoor… Kijken jullie wel uit meiden… enne niet te laat thuis he… Ohhhh wat mis ik TR toch… :frowning: :wub:

Cyn : Hubs zit naast me, heb het doorgegeven :tongue: enne ik mis het ook hoor,wil zooooooo weg

Raak: hadii lets go… :wink:

Roanna: wat las ik nou trouwens… stonden die goddelijke mannen nog bij Tash… :wub: hahaha… wat een player was dat zeg… :biggrin: maar wel lekker… :beef:

Zo dames… daar was ik ook weer eens. Wij ook de hele middag op pad geweest voor de schapjes en ja ja… voor een make-upspiegeltje voor op de zonneklep van de auto. In die andere zat er een in, maar in deze alleen aan de bestuurderskant en niet aan mijn kant. :hihi: En dacht je nou dat je die zomaar kan kopen? Tuurlijk, normaal wel als je het niet nodig hebt en nu… heb me wezenloos gezocht. Zelfs bij Halfor** niet. Uiteindelijk bij een autoshop ergens op een klein WC en die had er ook nog maar 2.

@Viva: Oh, leuk zeg. Toch geslaagd voor laarzen enzo. Ik zag ook zulke leuke staan in de van Ha*renfolder voor leuke prijzen. Ik ga ook nog eens even een keer kijken.

@MK: Weer zo druk op het werk, dus nauwelijks tijd om even mee te beppen, maar je bent er toch maar mooi even weer geweest. :dag:

@Raak: Oh meid… hou op. Wil zo weer terug naar daar.

@Cynthia: En??? Al gewassen en aangekleed? Heel veel plezier in ieder geval straks en eet smakelijk en nog gefeliciteerd met je vaders verjaardag. Wanneer was dat? :confused:

Ik heb net hutspot gegeten Vond ik echt weer voor. Hmmm… heerlijk hoor!

Nou, laterssssssss ergens weer. :dag:

@Cynthia: Ja zeker. Ze stonder er weer en wat een stukken zitten er tussen he!!! Zelfs mijn schooonzus kwijlde ervan!!! :wub: ( Laat haar man het niet horen, want die is al zo ziekelijk jaloers) :tssk:

Roanna: hij was zondag jarig… :wink: En poeh… ja er lopen minimaal 3 hotties daar… Waar ook ik van ga kwijlen… mjammie!!

@Cynthia: Oke, dus daarom nu lekker zo uit eten.

Ik herkende sommigen van foto’s, die mij ooit even doorgestuurd waren door iemand van hier. Pfff… ik heb er weer van genoten hoor. :stuck_out_tongue: Ik bedoel maar… kijken mag he!!!

Kijken mag altijd he… Was mijn :wub: Peter er ook nog in het hotel?? haha